Het gaat mij niet om de fraudegevoeligheid, het gaat mij erom dat je het volk belast met élke beslissing die de partij gaat nemen. Moet ik als lid dan elke dag 5 moties gaan behandelen achter mijn computertje ofzo? Ik doe al het werk en krijg er niet voor betaald, maar die dikzak die daar in de kamer 'ja' of 'nee' stemt op basis van mijn stem krijgt een vorstelijk salaris zeker?quote:Op maandag 5 december 2016 14:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet zozeer een lastige kwestie. Meer een dubbel gevoel. Het klinkt allemaal heel erg leuk en democratisch, maar erg fraudegevoelig. Zoals je al zegt, internettrolletjes.
Ja.quote:Op maandag 5 december 2016 14:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de fraudegevoeligheid, het gaat mij erom dat je het volk belast met élke beslissing die de partij gaat nemen. Moet ik als lid dan elke dag 5 moties gaan behandelen achter mijn computertje ofzo?
Ik snap ook het probleem niet, als het voor al deze knapen een beetje meevalt gaat Rutte in maart gewoon met Greetje regeren.quote:Op maandag 5 december 2016 14:25 schreef icloud het volgende:
Het hoogste democratie heeft rutte toch de opdracht gegeven om te gaan onderhandelen voor een ja?
Klinkt als een truc om zichzelf een mooi salaris te verschaffen ten koste van de gewone man.quote:Op maandag 5 december 2016 14:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja.En elk schreeuwlid kan dan dus ja of nee stemmen, ongeacht of 'ie er verstand van heeft.
En de politici vangen het geld maar hoeven zich nergens in te verdiepen, het zijn immers louter levende stemkastjes.
Rutte heeft dat afgewezen.quote:Op maandag 5 december 2016 14:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik snap ook het probleem niet, als het voor al deze knapen een beetje meevalt gaat Rutte in maart gewoon met Greetje regeren.
Ik zie het er niet direct van komen, maar mocht Greetje ooit gaan regeren, dan is dat met de VVD iig.quote:Op maandag 5 december 2016 14:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Rutte heeft dat afgewezen.
Maar het is toch logisch dat de premier nimmer de wens van de eerste kamer negeert?
Nee want ze gaan niet debatteren, dus kun je ook geen wetsvoorstellen indienen.quote:Op maandag 5 december 2016 14:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Hoe gaan ze trouwens wetsvoorstellen maken? Gewoon via een wiki waarin iedereen mee kan schrijven?
Ja, vreemde zin was dat idd.quote:Op maandag 5 december 2016 14:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Hoe gaan ze trouwens wetsvoorstellen maken? Gewoon via een wiki waarin iedereen mee kan schrijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |