Helemaal niet, zitten te veel mafketels op FOK!.quote:Op maandag 5 december 2016 14:17 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel een beetje de Fok!-partij. Iedereen direct stemmen vanaf internet. Onze natte droom.
Er zitten veel mafketels in de Zanger Rinus-wijken van Nederland en die lopen ook naar de stembus.quote:Op maandag 5 december 2016 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helemaal niet, zitten te veel mafketels op FOK!.
Grote getallen, dat middelt zich uit, hier op FOK! niet.quote:Op maandag 5 december 2016 14:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zitten veel mafketels in de Zanger Rinus-wijken van Nederland en die lopen ook naar de stembus.
Nee? Een partij die aan een stapel internet-trolletjes allerlei lastige kwesties wil voorleggen en zich voor elke motie in de kamer moet laten informeren door een achterban die geen tijd heeft om zich hier full-time mee bezig te houden voordat ze een beslissing kunnen nemen is voor jou een lastige kwestie?quote:Op maandag 5 december 2016 14:18 schreef Infection het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken eigenlijk.
Ja, charisma van een oude schoenzool, bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2016 14:19 schreef Infection het volgende:
Jan Dijkgraaf komt alleen niet echt overtuigend over. Doet me beetje aan Roemer denken.
Istie net begonnen, is hij al weer ouderwets, die zuipschuit.quote:Op maandag 5 december 2016 14:20 schreef DrDentz het volgende:
Jan Roos wordt nu alweer weggezet als ouderwetse beroepspoliticus.
Niet zozeer een lastige kwestie. Meer een dubbel gevoel. Het klinkt allemaal heel erg leuk en democratisch, maar erg fraudegevoelig. Zoals je al zegt, internettrolletjes.quote:Op maandag 5 december 2016 14:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee? Een partij die aan een stapel internet-trolletjes allerlei lastige kwesties wil voorleggen en zich voor elke motie in de kamer moet laten informeren door een achterban die geen tijd heeft om zich hier full-time mee bezig te houden voordat ze een beslissing kunnen nemen is voor jou een lastige kwestie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |