Caland kan je dan ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Caland heeft een heeeeul mager lijstje aangeleverd.
Oké Iwanius. Gebied rond Eindhoven staat wereldwijd aangeschreven als één van de grootste kennisgebieden op vlak van technologie en innovatie.quote:Op maandag 5 december 2016 12:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander.. Het onderwijs in Vlaanderen staat als één van de hoogste ter wereld aangeschreven.. Jij bent Feyenoorder zie ik.. Klacht verworpen..
Haha.. Domme domme jongen dat je er zit.. Dacht je dat alle studenten, wetenschappers, medewerkers, et cetera, allemaal ook uit de omgeving van Eindhoven komen? En daardoor dus automatisch PSV-supporter zijn?quote:Op maandag 5 december 2016 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké Iwanius. Gebied rond Eindhoven staat wereldwijd aangeschreven als één van de grootste kennisgebieden op vlak van technologie en innovatie.
Dus dat hele onderzoek kan direct de prullenbak in.
Alleen Leuven is beter dan de beste NL universiteit.quote:Op maandag 5 december 2016 12:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij is een Nederlander.. Het onderwijs in Vlaanderen staat als één van de hoogste ter wereld aangeschreven.. Jij bent Feyenoorder zie ik.. Klacht verworpen..
35 LEUVENquote:1 59 Delft University of Technology Delft
2 63 University of Amsterdam Amsterdam
3 65 Wageningen University and Research Center Wageningen
4 69 Erasmus University Rotterdam Rotterdam
5 77 Leiden University Leiden
6 =80 University of Groningen Groningen
7 86 Utrecht University Utrecht
8 94 Maastricht University Maastricht
9 =121 Radboud University Nijmegen Nijmegen
10 =153 University of Twente Enschede
11 =156 VU University Amsterdam Amsterdam
12 177 Eindhoven University of Technology Eindhoven
13 =198 Tilburg University Tilburg
Tevreden met mijn lijstje?quote:Op maandag 5 december 2016 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Elan wordt even door de shredder gejaagd. Wat een gezichtsverlies.
Ik wel. DPgod.quote:
Kun je mij even de criteria van dat lijstje benoemen? Dan pareer ik nog met een paar andere lijstjesquote:Op maandag 5 december 2016 12:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Alleen Leuven is beter dan de beste NL universiteit.
Netherlands rank 2017 World University rank 2017 University City
[..]
35 LEUVEN
118 GENT
167 Université Catholique de Louvain
190 Antwerpen
https://www.timeshighered(...)order/asc/cols/stats
https://www.timeshighered(...)ersities-netherlands
Ik heb in die van mij extra moeite gestoken itt Calandquote:Op maandag 5 december 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met elk iemand die zijn lijstje inlevert. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik pareer alleen je moeder.quote:Op maandag 5 december 2016 12:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kun je mij even de criteria van dat lijstje benoemen? Dan pareer ik nog met een paar andere lijstjes..
Done.quote:Op maandag 5 december 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn speler van de week bij Voetbal Inside is Jochem Kamphuis via @voetbalinside #voetbalinside http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
EVEN STEMMEN JONGENS. #Kamphuisje
Jaquote:Op maandag 5 december 2016 12:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Haha.. Domme domme jongen dat je er zit.. Dacht je dat alle studenten, wetenschappers, medewerkers, et cetera, allemaal ook uit de omgeving van Eindhoven komen? En daardoor dus automatisch PSV-supporter zijn?
quote:
Gestemd op de man die mij een jaar lang een Freek de Jonge UI gaat bezorgenquote:Op maandag 5 december 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn speler van de week bij Voetbal Inside is Jochem Kamphuis via @voetbalinside #voetbalinside http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
EVEN STEMMEN JONGENS. #Kamphuisje
Hallo Elan,quote:Op maandag 5 december 2016 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Ajax heeft veel meer een landelijk bereik.
Verder gaat het om het gebied RONDOM Eindhoven dat als kennisregio geldt.
Jouw vriend is een mongool, soort zoekt soort wat dat betreft.
Niek? Waarom ging je account door de shredder?quote:Op maandag 5 december 2016 12:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo Elan,
Zo te lezen ben jij niet goed wijs, en kan jij niet lezen. Ik zeg ook umgebung van Eindhoven, maar daar zit Eindhoven uiteraard ook bij!
Ennuh, lees eens een boek van Baarde & De Goede m.b.t. kwantitatief onderzoek, en kom daarna terug met je nieuwe inzichten..
Kus,
Niek.
Ja, iets met Steam, kutzooi.. Speel al jaren geen CS meer btw.. Dus maakt niets..quote:Op maandag 5 december 2016 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niek? Waarom ging je account door de shredder?
Maand toch?quote:Op maandag 5 december 2016 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gestemd op de man die mij een jaar lang een Freek de Jonge UI gaat bezorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |