SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Neequote:Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Befbekje het volgende:
To Elan: Was mijn moeder die aan het filmen dan?
Vaag toch? Ik ben toch wel, terecht overigens, de grootste voorstander.quote:Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Opperkleurder, Drizzt, F-A en Onlogisch vinden dus dat ik een obsessie voor fysiek heb. Aha.
Hierbij.quote:Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Elan het volgende:
Noem eens iemand van buiten de slowchat die genomineerd is Stijn?
Zelfs Tong80 post hier de laatste tijd belachelijk veel omdat hij bang is de awards mis te lopen
PIETR/Ace_Eleven/Koffieplanter/Slobeend/hhh38/Timmmmmmmmmmmm/DrDentz en nog een zooi anderen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Elan het volgende:
Noem eens iemand van buiten de slowchat die genomineerd is Stijn?
Zelfs Tong80 post hier de laatste tijd belachelijk veel omdat hij bang is de awards mis te lopen
Tagliano post hier wel. Coco ook. Mani ook.quote:Op maandag 5 december 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hierbij.
• Koffieplanter
• Tagliano
• Vjenne12345
• Happel
• PSVCL
• Sunri5e
• Bondsrepubliek
• Bronson_
• Shreyas
• JeSuisDroppie
• Wazaaaaaaaa
• Firefox1
• LitmanenAFCA
• Donnis
• Happel
• DrDentz
• Mani89
• Tompsv18 himself
• hhh38
• Timmmmmmmmmmmm
• Koffieplanter
• Bolasie
• XL
• Coco98
• Monolith
• Slobeend
• hhh38
• Rabieluh
Tagliano en Coco helemaal niet vaak.quote:Op maandag 5 december 2016 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tagliano post hier wel. Coco ook. Mani oom.
wie?quote:Op maandag 5 december 2016 12:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tagliano post hier wel. Coco ook. Mani ook.
Mooie UI trouwens manquote:Op maandag 5 december 2016 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tagliano en Coco helemaal niet vaak.
Oké jij je zin. Maar echt kans om te winnen hebben ze niet toch?quote:Op maandag 5 december 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hierbij.
• Koffieplanter
• Tagliano
• Vjenne12345
• Happel
• PSVCL
• Sunri5e
• Bondsrepubliek
• Bronson_
• Shreyas
• JeSuisDroppie
• Wazaaaaaaaa
• Firefox1
• LitmanenAFCA
• Donnis
• Happel
• DrDentz
• Mani89
• Tompsv18 himself
• hhh38
• Timmmmmmmmmmmm
• Koffieplanter
• Bolasie
• XL
• Coco98
• Monolith
• Slobeend
• hhh38
• Rabieluh
Jawelquote:Op maandag 5 december 2016 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké jij je zin. Maar echt kans om te winnen hebben ze niet toch?
Gaan we nu dood?quote:Merendeel van de vorige winnaars hadden wel een sterke link met dit topic.
Oké en nu? Als ik een drol leg in een topic over Eindhoven ben ik dan ook opeens Eindhoven-adept?quote:Overigens post je 2x Happel die hier vorig week nog postte.
Happel post hier zelden.quote:Op maandag 5 december 2016 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké jij je zin. Maar echt kans om te winnen hebben ze niet toch?
Merendeel van de vorige winnaars hadden wel een sterke link met dit topic.
Overigens post je 2x Happel die hier vorig week nog postte.
Uh oké?quote:Op maandag 5 december 2016 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Gaan we nu dood?
[..]
Oké en nu? Als ik een drol leg in een topic over Eindhoven ben ik dan ook opeens Eindhoven-adept?
quote:Op maandag 5 december 2016 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Feyenoord-award Sjaak Swart is voor jou!
Haha. Vroegâh waren er user aan het lobbyen man.quote:Op maandag 5 december 2016 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel post hier zelden.
En ja, de awards hebben een sterke link met dit topic. Die awards zijn ook opgestelt door mensen uit deze SC. Alsof er mensen buiten deze SC zijn die om die awards caren. Alsof wij om die awards caren
Omdat ik je tegenspreek? Jeetje, schandalig van me om jou tegen te spreken. Ik druip straks af en ga met messen door mijn woonkamer gooien.quote:Op maandag 5 december 2016 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh oké?
Vanwege dit soort debiele posts ga jij dus nooit beste moderator winnen.
Dat zou bazig zijn als hij die wonquote:
Nee, omdat je quasigrappig en niet inhoudelijk reageert op een legitieme vraag.quote:Op maandag 5 december 2016 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik je tegenspreek? Jeetje, schandalig van me om jou tegen te spreken. Ik druip straks af en ga met messen door mijn woonkamer gooien.
Zeker een Amsterdams onderzoek.quote:Op maandag 5 december 2016 12:10 schreef Befbekje het volgende:
Een oud studiegenoot van mij onderzoekt momenteel het gemiddelde IQ van voetbalsupporters en vergelijkt ze ook per club onder supporters.. Hij vertelde mij over de gemiddelden onder Feyenoord- en PSV-supporters.. Dat is/was niet best.. Ook die van Groningen- en NAC-supporters waren om te janken..
De wijzen komen uit het oosten.quote:Op maandag 5 december 2016 12:10 schreef Befbekje het volgende:
Een oud studiegenoot van mij onderzoekt momenteel het gemiddelde IQ van voetbalsupporters en vergelijkt ze ook per club onder supporters.. Hij vertelde mij over de gemiddelden onder Feyenoord- en PSV-supporters.. Dat is/was niet best.. Ook die van Groningen- en NAC-supporters waren om te janken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |