quote:Op maandag 5 december 2016 11:36 schreef Jian het volgende:
Straks komt ome Sjon in beeld en die roept Rianne apart en dan zegt ie; "je kunt nu die kant op en van het terrein af, ...... maar je kunt ook de andere kant uit naar de Afvallers-loods! Daar zitten op dit moment nog 2 afvallers, namelijk Hakim en Harold en nadat je één van hen hebt verslagen met figuurzagen dan kun je alsnog in de finale komen ....... Of was dat nou een ander programma
quote:Op maandag 5 december 2016 11:36 schreef Jian het volgende:
Straks komt ome Sjon in beeld en die roept Rianne apart en dan zegt ie; "je kunt nu die kant op en van het terrein af, ...... maar je kunt ook de andere kant uit naar de Afvallers-loods! Daar zitten op dit moment nog 2 afvallers, namelijk Hakim en Harold en nadat je één van hen hebt verslagen met figuurzagen dan kun je alsnog in de finale komen ....... Of was dat nou een ander programma
welneequote:Op maandag 5 december 2016 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had hem voor hun ogen kapot getrapt
Ik had hem dwars bij iemand ingebrachtquote:Op maandag 5 december 2016 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had hem voor hun ogen kapot getrapt
Wel hoorquote:
Hoezo? Ze gaat nu toch helemaal voor Boyd? Jessie is veel minder interessant voor Billy.quote:Op maandag 5 december 2016 11:38 schreef StruisVogelt het volgende:
de weg is weer vrij voor Bats richting Das Boot
mooi verder met zuigen.. ,plakken..voozen walgelijk vervelend zijn
of heeft Jessie nu eindelijk zn hersens gevonden??
ze was eerst in verlegenheid en wilde niet echt antwoorden, tot ze begreep dat het over een eerdere keus gingquote:Op maandag 5 december 2016 11:39 schreef StruisVogelt het volgende:
Boy vraagd wie Karin dr uit had gestuurd
Karin ; Bronno maar dat was wel makkelijker
doet ze nooit.. duidelijk antwoord gevenquote:Op maandag 5 december 2016 11:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze was eerst in verlegenheid en wilde niet echt antwoorden, tot ze begreep dat het over een eerdere keus ging
IK was ook net te laat .quote:Op maandag 5 december 2016 11:42 schreef Tengano het volgende:
Krijg nou wat, ik dacht dat de stemming pas om 12:00 zou zijn
quote:Op maandag 5 december 2016 11:44 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik was ook net te laat .
Hoop dat die Row hem de komende 2 maanden keihard in zijn oren loopt te rappen , te lachen en te schreeuwen
En dat ie zich dan groen en geel irriteertquote:Op maandag 5 december 2016 11:44 schreef DeKenau het volgende:
[..]
IK was ook net te laat .
Hoop dat die Row hem de komende 2 maanden keihard in zijn oren loopt te rappen , te lachen en te schreeuwen
ik zie haar vandaag toch weer een beetje naar jessie toetrekken, voor achter de hand misschienquote:Op maandag 5 december 2016 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Ze gaat nu toch helemaal voor Boyd? Jessie is veel minder interessant voor Billy.
Jessie is veilig dus er weer naar toequote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zie haar vandaag toch weer een beetje naar jessie toetrekken, voor achter de hand misschien
quote:Op maandag 5 december 2016 11:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik zou niets voor die aasgieren laten liggen.
Maar ja, de mensenkennis van rianne is 0,0
Misschien heeft Boyd al gezegd dat hij haar niet moet.quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zie haar vandaag toch weer een beetje naar jessie toetrekken, voor achter de hand misschien
Ik vermoed dat dat sluwe wijf gewoon een beetje gaat doserenquote:Op maandag 5 december 2016 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo? Ze gaat nu toch helemaal voor Boyd? Jessie is veel minder interessant voor Billy.
Zie je wel. Persoonlijk ging hij voor row volgens mij,quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Dotteke het volgende:
"Het was inderdaad niet zijn keuze", zegt Gina en SL
Ze is gehaaid. Even laten vieren en weer aanhalen. En ondertussen elders een vettere vis aan de haak proberen te slaan. Hoop dat die Boyd er immuun voor is.quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Ranah het volgende:
boyd zei het, Ramona zei het en Gina nu dus ookquote:Op maandag 5 december 2016 11:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je wel. Persoonlijk ging hij voor row volgens mij,
maar febo ziet nog potentie in row en niet in Rianne
yepp denk ik ookquote:Op maandag 5 december 2016 11:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat sluwe wijf gewoon een beetje gaat doseren
Klopt, het was de keuze van de groep. 23 stemmen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:45 schreef Dotteke het volgende:
"Het was inderdaad niet zijn keuze", zegt Gina en SL
Ik denk dat Ruud heeft gezegd dat ie dan ook zou vertrekken en ik denk niet dat hij erin zit met borg.quote:Op maandag 5 december 2016 11:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
boyd zei het, Ramona zei het en Gina nu dus ook
row is een gina stemmer, rianne niet dus Febo wil gewoon dat Gina wint en dat gaat ze ook doenquote:Op maandag 5 december 2016 11:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je wel. Persoonlijk ging hij voor row volgens mij,
maar febo ziet nog potentie in row en niet in Rianne
Maar baas Boyd liet zich toch niet leiden door de stemmen van de groepquote:Op maandag 5 december 2016 11:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, het was de keuze van de groep. 23 stemmen.
Omdat het de keuze van de groep was.quote:Op maandag 5 december 2016 11:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
boyd zei het, Ramona zei het en Gina nu dus ook
Deze opmerking ging verder dan dat.quote:Op maandag 5 december 2016 11:48 schreef mootie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thanks anywayquote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets eerder dan normaal gesproken, dus voor wie het gemist heeft .....![]()
[ afbeelding ]
Wie stemt Boyd naar huis ?
kan zijn maar ik twijfel, o.a. door zijn gehakkel op dat moment en zijn houding tov riannequote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het de keuze van de groep was.
En wij weten het al wekenquote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Deze opmerking ging verder dan dat.
Rianne zei nog: Ik wist het al. Ze had het gisteravond al gehoord.
Denk helemaal niet dat Row een Ginastemmer is!quote:Op maandag 5 december 2016 11:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
row is een gina stemmer, rianne niet dus Febo wil gewoon dat Gina wint en dat gaat ze ook doen
Dat dusquote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar baas Boyd liet zich toch niet leiden door de stemmen van de groep
geloof er niks vanquote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
kan zijn maar ik twijfel, o.a. door zijn gehakkel op dat moment en zijn houding tov rianne
Denk het ook niet. Die stemt op Ruudquote:Op maandag 5 december 2016 11:51 schreef eskil het volgende:
[..]
Denk helemaal niet dat Row een Ginastemmer is!
Hij heeft gisteren gezegd niet naar de groep te luisteren maar zijn eigen gevoel te volgenquote:Op maandag 5 december 2016 11:48 schreef mootie het volgende:
[..]
en ik vermoed dat jessie toen ook de wacht aangezegd is, die zat er gisteravond ook bij alsof hij gehuild had en noemde het zachtjes ook tegen rianne, een laatste kansquote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Deze opmerking ging verder dan dat.
Rianne zei nog: Ik wist het al. Ze had het gisteravond al gehoord.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets eerder dan normaal gesproken, dus voor wie het gemist heeft .....
thnx had het gemist xxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
hij zei vandaag andersquote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren gezegd niet naar de groep te luisteren maar zijn eigen gevoel te volgen
de groep, de groep, kudde domme schapen is het, daar handel je toch als zelfverzekerde, eigengereide macho-man niet naar, ....... of je moet zelf natuurlijk een dom schaap in wolfskleren zijn.quote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
kan zijn maar ik twijfel, o.a. door zijn gehakkel op dat moment en zijn houding tov rianne
Net zei Jessie dat er ook anders gekozen had kunnen worden. Het hoofd van Boyd sprak boekdelen toen hij zei: "Je bedoelt de nominaties?"quote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren gezegd niet naar de groep te luisteren maar zijn eigen gevoel te volgen
Maar hij zegt het ook overduidelijk tijdens zijn verhaal. Hij heeft de keuze niet gemaakt, de groep heeft gekozen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
Denk twee op Ruud en een op Bas! Daar waar ze eerst vol op Bas gegaan zou zijn!quote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Die stemt op Ruud
Hij zegt ook dat hij een autistische hamster had.quote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
geloof er niks van
hij koos voor de veilige weg ....
meest makkelijke, en geen gezeik achteraf
Hij heeft er nu 14quote:Op maandag 5 december 2016 11:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij een autistische hamster had.
Maar na de hele nacht wakker gelegen te hebben en na 14 x naar de wc te zijn geweest besloot "zelfverzekerde" Boydolientje toch maar de groep een beetje te vriend te houden, de schat.quote:Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |