quote:Op maandag 5 december 2016 11:36 schreef Jian het volgende:
Straks komt ome Sjon in beeld en die roept Rianne apart en dan zegt ie; "je kunt nu die kant op en van het terrein af, ...... maar je kunt ook de andere kant uit naar de Afvallers-loods! Daar zitten op dit moment nog 2 afvallers, namelijk Hakim en Harold en nadat je één van hen hebt verslagen met figuurzagen dan kun je alsnog in de finale komen ....... Of was dat nou een ander programma
quote:Op maandag 5 december 2016 11:36 schreef Jian het volgende:
Straks komt ome Sjon in beeld en die roept Rianne apart en dan zegt ie; "je kunt nu die kant op en van het terrein af, ...... maar je kunt ook de andere kant uit naar de Afvallers-loods! Daar zitten op dit moment nog 2 afvallers, namelijk Hakim en Harold en nadat je één van hen hebt verslagen met figuurzagen dan kun je alsnog in de finale komen ....... Of was dat nou een ander programma
welneequote:Op maandag 5 december 2016 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had hem voor hun ogen kapot getrapt
Ik had hem dwars bij iemand ingebrachtquote:Op maandag 5 december 2016 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had hem voor hun ogen kapot getrapt
Wel hoorquote:
Hoezo? Ze gaat nu toch helemaal voor Boyd? Jessie is veel minder interessant voor Billy.quote:Op maandag 5 december 2016 11:38 schreef StruisVogelt het volgende:
de weg is weer vrij voor Bats richting Das Boot
mooi verder met zuigen.. ,plakken..voozen walgelijk vervelend zijn
of heeft Jessie nu eindelijk zn hersens gevonden??
ze was eerst in verlegenheid en wilde niet echt antwoorden, tot ze begreep dat het over een eerdere keus gingquote:Op maandag 5 december 2016 11:39 schreef StruisVogelt het volgende:
Boy vraagd wie Karin dr uit had gestuurd
Karin ; Bronno maar dat was wel makkelijker
doet ze nooit.. duidelijk antwoord gevenquote:Op maandag 5 december 2016 11:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze was eerst in verlegenheid en wilde niet echt antwoorden, tot ze begreep dat het over een eerdere keus ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |