Dat komt nog wel. Verder bedankt voor je mededeling. PSV gevoetbald recentelijk ?quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Verder bedankt voor je mededeling. PSV gevoetbald recentelijk ?
Ik lees net dat je mij verzuurd noemt.quote:
Yepquote:Op maandag 5 december 2016 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees net dat je mij verzuurd noemt.
Dit is humorquote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef Caland het volgende:
Gaat toch ook weinig gebeuren. De Ajaciedjes die er zijn laten zich vrijwillig in veevervoer stoppen.
Paar keer met Ajax en Oranje naar België geweest. Onprettig volk en je hoeft geen steun van de politie te verwachten.quote:Op maandag 5 december 2016 13:53 schreef Leonos het volgende:
Ah daar ga ik donderdag heen. Gezellig!
Is een buscombi, vanaf de ArenA naar het stadion en direct na de wedstrijd weer terug.quote:Op maandag 5 december 2016 14:16 schreef tong80 het volgende:
België geweest. Onprettig volk en je hoeft geen steun van de politie te verwachten.
Die heb ik niet gelezen. Kreeg er ontprettige associäties bij. Mij preceptie misschien.quote:Op maandag 5 december 2016 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Staat zelfs in je eigen OP als je die had gelezen.
Succes. Hopen dat ze zich in het stadion gedeisd houden jongen.quote:Op maandag 5 december 2016 14:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is een buscombi, vanaf de ArenA naar het stadion en direct na de wedstrijd weer terug.
Dus komen eigenlijk nergens.
Ik ook! Uitvak? Ik zit bij de Luik-supporters op de tribune..quote:Op maandag 5 december 2016 13:53 schreef Leonos het volgende:
Ah daar ga ik donderdag heen. Gezellig!
Kenny Tette..quote:Op woensdag 7 december 2016 12:19 schreef nostra het volgende:
Gaat niets gebeuren, Tete begrijpt waarom.
Uitvak ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ook! Uitvak? Ik zit bij de Luik-supporters op de tribune..
In mijn geval, wel... dus. Waar zit je dan?quote:Op woensdag 7 december 2016 13:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Uitvak nee.. In mijn geval.. Dus..
T1..quote:Op woensdag 7 december 2016 13:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
In mijn geval, wel... dus. Waar zit je dan?
Aangezien jij ook in België woont (?).. De meest leipo's zitten daar toch wel, is het niet? Ik heb in Brussel eigenlijk nooit iets meegemaakt van voetbalrellen..quote:Op woensdag 7 december 2016 16:30 schreef DonRaja het volgende:
Rond de wedstrijd tegen Fey (2 jaar geleden), waren ze vooral bezig onderling, tegen hun bestuur en tegen de politie te vechten. Ze konden niet bij de uitsupporters komen.
Luik ja, maar zeker ook Antwerpen. Die van Beerschot sporen écht niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aangezien jij ook in België woont (?).. De meest leipo's zitten daar toch wel, is het niet? Ik heb in Brussel eigenlijk nooit iets meegemaakt van voetbalrellen..
En elk jaar keiharde middenmootquote:Op woensdag 7 december 2016 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luik ja, maar zeker ook Antwerpen. Die van Beerschot sporen écht niet.
Ben daar nooit geweest, kom alleen 3 punten halen.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Met je rug naar de Maas de oostelijke tribuun..
*Pinten.. Je voudrais une bièrre, maar het is buscombi, niet? Dan gewoon bij tankstation op de A2 even een zachte G opzetten.. Met een Camiel Eurlings of Maxime Verhagen-tongvalletje..quote:Op woensdag 7 december 2016 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben daar nooit geweest, kom alleen 3 punten halen.
Luik? Ze hebben een poosje erg goed gepresteerd. Maar in België blijft het toch een beetje Anderlecht en Club tegen de rest. Al beginnen clubjes als Gent ook wat nadrukkelijker aan de poort te rammelen.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En elk jaar keiharde middenmoot..
Nee, ik bedoel GBA..quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luik? Ze hebben een poosje erg goed gepresteerd. Maar in België blijft het toch een beetje Anderlecht en Club tegen de rest. Al beginnen clubjes als Gent ook wat nadrukkelijker aan de poort te rammelen.
Blijft bizar dat Antwerpen geen club in de hoogste klasse heeft.
Standard staat erom bekend om dat ze een erg gemengd publiek hebben, zowel qua ras als taalgrens. Ze hebben wel allemaal gemeen dat ze lelijk zijn.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
*Pinten.. Je voudrais une bièrre, maar het is buscombi, niet? Dan gewoon bij tankstation op de A2 even een zachte G opzetten.. Met een Camiel Eurlings of Maxime Verhagen tongvalletje..
Oh ja, volgens mij is de KBVB al lang blij als die mafkezen niet naar de JPL komen.quote:
Ja, veel Belgische Limburgers trekken naar Liège.. En lelijk zijn ze allemaal, ja.. Ik ging nog wel eens in Maastricht stappen met een vriendinnetje dat in Leuven studeerde.. Deden we altijd "raad de Belg tussen de Nederlanders (en de verdwaalde Duitsers aldaar)"quote:Op woensdag 7 december 2016 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Standard staat erom bekend om dat ze een erg gemengd publiek hebben, zowel qua ras als taalgrens. Ze hebben wel allemaal gemeen dat ze lelijk zijn.
Toen Genk wat begon te draaien, zijn er veel overgestapt. Mijn achterbuurman is de voorzitter van de Genk supportersclub. Elke wedstrijd tegen Standard wordt zijn blauw/witte berenstandbeeldje in de voortuin rood gespoten...quote:Op woensdag 7 december 2016 16:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, veel Belgische Limburgers trekken naar Liège.. En lelijk zijn ze allemaal, ja.. Ik ging nog wel eens in Maastricht stappen met een vriendinnetje dat in Leuven studeerde.. Deden we altijd "raad de Belg tussen de Nederlanders (en de verdwaalde Duitsers aldaar)"..
Woon jij nog in Brussel eigenlijk?quote:Op woensdag 7 december 2016 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen Genk wat begon te draaien, zijn er veel overgestapt. Mijn achterbuurman is de voorzitter van de Genk supportersclub. Elke wedstrijd tegen Standard wordt zijn blauw/witte berenstandbeeldje in de voortuin rood gespoten...
Nee, ik had daar een appartement toen ik daar nog werkte (tot eind september), nu werk ik in Parijs.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Woon jij nog in Brussel eigenlijk?
Als ik morgen weer in België ben gaat het bij mij zeker en vast ook weer jeukenquote:Op woensdag 7 december 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik had daar een appartement toen ik daar nog werkte (tot eind september), nu werk ik in Parijs.
Maar ik woon in Belgisch Limburg.
Bus stopt niet op de A2. Rechtstreeks.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
*Pinten.. Je voudrais une bièrre, maar het is buscombi, niet? Dan gewoon bij tankstation op de A2 even een zachte G opzetten.. Met een Camiel Eurlings of Maxime Verhagen-tongvalletje..
Je denkt toch niet dat een buscombi eventjes stopt bij een tankstation.quote:Op woensdag 7 december 2016 16:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
*Pinten.. Je voudrais une bièrre, maar het is buscombi, niet? Dan gewoon bij tankstation op de A2 even een zachte G opzetten.. Met een Camiel Eurlings of Maxime Verhagen-tongvalletje..
Kutquote:Op woensdag 7 december 2016 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat een buscombi eventjes stopt bij een tankstation.
kom danquote:Op woensdag 7 december 2016 16:53 schreef Befbekje het volgende:
Hoewel, Ajaxsupporters doen toch niets.. Kan best..
Lekker.. Ik ga morgen nog wat bruin scoren op de Maasbrug in Maasje voordat ik doorkar richting Luik..quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 17:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker.. Ik ga morgen nog wat bruin scoren op de Maasbrug in Maasje voordat ik doorkar richting Luik..
De trein van Maastricht naar Luik vanaf Visé/Wezet.. Daar stapt ook een volk in dat je denkt uh-ooh.. Vlak achter Sclessin vind je ook raamhoeren.. Maar dat overigens geheel terzijde..quote:Op woensdag 7 december 2016 17:19 schreef Grifte het volgende:
Sclessin is wel een vet stadion. Mooi doorkijkje ook op de grauwe industrie daarachter, lekkere pauperwijk rondom het stadion, kortom zoals het hoort.
Vorig jaar geweest bij de Waalse derby vs Charleroi, zitten inderdaad gigantisch veel josti's tussen
Kleine kans.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hadden we samen nakkie gedaan, toch..
Ziet er echt niet uit joh. Random gat ineens in de tribunequote:Op woensdag 7 december 2016 17:19 schreef Grifte het volgende:
Sclessin is wel een vet stadion. Mooi doorkijkje ook op de grauwe industrie daarachter, lekkere pauperwijk rondom het stadion, kortom zoals het hoort.
Vorig jaar geweest bij de Waalse derby vs Charleroi, zitten inderdaad gigantisch veel josti's tussen
Galgenwaard zit vol gatenquote:Op woensdag 7 december 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er echt niet uit joh. Random gat ineens in de tribune
De Galgenwaard is ook lelijk ja.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Galgenwaard zit vol gaten.. Luik is de shit ouwe..
Random?quote:Op woensdag 7 december 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er echt niet uit joh. Random gat ineens in de tribune
quote:Op woensdag 7 december 2016 18:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Random?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een losse tribune met aan beide kanten een opening. Wees blij dat er nog unieke stadions bestaan, straks is alles zo saai als de nieuwe stadions van pak 'em beet Arsenal, Southampton en Leicester.
Jr ziet stadions slechts op TV en geeft dan een oordeel. Moet je allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Random?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een losse tribune met aan beide kanten een opening. Wees blij dat er nog unieke stadions bestaan, straks is alles zo saai als de nieuwe stadions van pak 'em beet Arsenal, Southampton en Leicester.
Ja want op foto's en TV kan je geen goed beeld krijgen van hoe een stadion gebouwd isquote:Op woensdag 7 december 2016 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jr ziet stadions slechts op TV en geeft dan een oordeel. Moet je allemaal niet zo serieus nemen.
Wow, dat je dat in ieder geval nog inziet vind ik wel prijzenswaardig.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want op foto's en TV kan je geen goed beeld krijgen van hoe een stadion gebouwd is
Dat dacht ik vroeger als naïeve tv-kijkert ook wel eens, maar als je eenmaal wat stadions bezoekt is het vaak opvallend hoe anders zo'n stadion dan op je over kan komen. Zeker aangezien de magie van een stadion in kleine dingetjes kan zitten, die vaak niet op tv/video overkomen.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want op foto's en TV kan je geen goed beeld krijgen van hoe een stadion gebouwd is
Op tv kan dat inderdaad nietquote:Op woensdag 7 december 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je het over de sfeer, daar doel ik nu niet op. Ik doel op hoe een stadion gebouwd is, en dat kan ik dan wel prima zien.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat dacht ik vroeger als naïeve tv-kijkert ook wel eens, maar als je eenmaal wat stadions bezoekt is het vaak opvallend hoe anders zo'n stadion dan op je over kan komen. Zeker aangezien de magie van een stadion in kleine dingetjes kan zitten, die vaak niet op tv/video overkomen.
Qua ligging inderdaad wel een van de bijzonderste in de Benelux.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:19 schreef Grifte het volgende:
Ja, why?quote:Op donderdag 8 december 2016 21:00 schreef Aiciu het volgende:
Zijn er nog mensen buiten de combi om naar Luik gereden?
Bij Utrecht zit het stadion nu al nauwelijks vol, dus die gaan dat echt niet vullen als die hoeken dicht gaan en er dus een nog hogere capaciteit is.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:06 schreef pokkerdepok het volgende:
in utrecht willen fans ook dat die gaten worden dichtgemaakt. was tijdje terug nog een actie voor.
Jij gaat voor de magnetron zo te lezen..quote:Op zaterdag 10 december 2016 15:00 schreef Sigaartje het volgende:
Ze zijn toch klaar met de groepswedstrijden in Europa?
Volgens mij zijn er komende weekKNVB bekerwedstijden en is het klaar in Europa.
als utrecht het goed doet, zit het stadion regelmatig helemaal vol.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Utrecht zit het stadion nu al nauwelijks vol, dus die gaan dat echt niet vullen als die hoeken dicht gaan en er dus een nog hogere capaciteit is.
Dat dachten ze bij Fortuna Sittard ook.quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als utrecht het goed doet, zit het stadion regelmatig helemaal vol.
plus; groter stadion=groter budget=betere spelers=meer winnen=meer publiek.
Fortunaquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Fortuna Sittard ook.
Dat wilde ze bij Roda ook niet hèquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Fortuna.. Die sentimenten van niet willen fuseren met de grote broer 25 kilometer zuidwaarts
..
De driehoek Maastricht - Kerkrade - Sittard telt zo'n groot achterland aan inwoners, daar zou je een club neer kunnen zetten met zo'n enorm potentieel en ook grensoverschrijdend aantrekkelijk, maar nee, we houden Fortuna met 1000 supporters per wedstrijd in standquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wilde ze bij Roda ook niet hèEn die hele fusie bleek op niks te rusten
Zonde wel, want drie profclubs in zo'n klein gebied heeft geen zin natuurlijk.
Veel mensen uit die omgeving zullen ook wel naar Gladbach en andere Duitse clubs gaan. Snap ik ook wel, maar voor die omgeving is het beter om FC Limburg dan te maken. Misschien dat Red Bull hier een club kan oprichten 'Red Bull Limburg'quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De driehoek Maastricht - Kerkrade - Sittard telt zo'n groot achterland aan inwoners, daar zou je een club neer kunnen zetten met zo'n enorm potentieel en ook grensoverschrijdend aantrekkelijk, maar nee, we houden Fortuna met 1000 supporters per wedstrijd in stand..
Dat valt wel mee volgens mij.. Roda zit altijd wel redelijk vol, en veel andere Limbo's trekken eerder naar PSV heb ik het idee..quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mensen uit die omgeving zullen ook wel naar Gladbach en andere Duitse clubs gaan. Snap ik ook wel, maar voor die omgeving is het beter om FC Limburg dan te maken. Misschien dat Red Bull hier een club kan oprichten 'Red Bull Limburg'
Ik vind het bij Roda altijd vrij leeg zitten, wat wel begrijpelijk is want dat is natuurlijk pure oogaids.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee volgens mij.. Roda zit altijd wel redelijk vol, en veel andere Limbo's trekken eerder naar PSV heb ik het idee..
Kom je nu mee aan.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:17 schreef Befbekje het volgende:
Anyway.. Als er morgen nog twee mensen meewillen naar Luik, meldt je even bij mij..
Roda is samen met Heerenveen één van de eerste clubs geweest dat die subtop is in gebeukt jaren '90.. Waarna clubs als Vitesse, AZ en FC Twente volgde.. Nooit begrepen waarom dat nooit echt gelukt is daar..quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het bij Roda altijd vrij leeg zitten, wat wel begrijpelijk is want dat is natuurlijk pure oogaids.
Hebben niet echt een goede jeugdopleiding, waardoor ze elk jaar een sloot buitenlanders haalde en als je dan een paar jaar op rij de verkeerde haalt zak je zo weg.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Roda is samen met Heerenveen één van de eerste clubs geweest dat die subtop is in gebeukt jaren '90.. Waarna clubs als Vitesse, AZ en FC Twente volgde.. Nooit begrepen waarom dat nooit echt gelukt is daar..
Als ze dat nou als eerste eens zouden fuseren.. Één jeugdopleiding, een grote voetbalschool, en van daaruit verder kijken wat mogelijk is..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben niet echt een goede jeugdopleiding, waardoor ze elk jaar een sloot buitenlanders haalde en als je dan een paar jaar op rij de verkeerde haalt zak je zo weg.
Gaat niet gebeuren verder, dat hele plan is van de kaart volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ze dat nou als eerste eens zouden fuseren.. Één jeugdopleiding, een grote voetbalschool, en van daaruit verder kijken wat mogelijk is..
De mensen daar zijn van de kaart..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren verder, dat hele plan is van de kaart volgens mij.
Zie een Fortuna nog wel degraderen uit de JL binnen een paar jaar.
Ging Limburg maar van onze landkaart.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De mensen daar zijn van de kaart..
Dikke lul, dan zit je bij Nijmegen straks al in België..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging Limburg maar van onze landkaart.
België opheffen, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dikke lul, dan zit je bij Nijmegen straks al in België..
Duitsland wil het niet hebben.. Frankrijk evenmin..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
België opheffen, probleem opgelost.
Teruggeven aan de zee dan maar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:14 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Duitsland wil het niet hebben.. Frankrijk evenmin..
Mogen ze Zeeland wat mij betreft ook linea recta vol laten lopen.. Ook zo een provincie waarvan ik het nut nooit en te nimmer heb ingezien..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teruggeven aan de zee dan maar.
Brabant er ook maar bij doen. Is er weer extra strand in Nederland.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mogen ze Zeeland wat mij betreft ook linea recta vol laten lopen.. Ook zo een provincie waarvan ik het nut nooit en te nimmer heb ingezien..
Laten we gewoon stoppen met dit land..quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brabant er ook maar bij doen. Is er weer extra strand in Nederland.
Druk maar op de knop Niek, we zijn eruit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laten we gewoon stoppen met dit land..
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk maar op de knop Niek, we zijn eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |