Jij bent de leukste user.quote:Op maandag 5 december 2016 13:08 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar ik ben geen kutuser. ik ben gewoon een aardig persoon.
nou dank je wel lieve jaimy.quote:
Als dit geen neuken wordtquote:Op maandag 5 december 2016 14:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nou dank je wel lieve jaimy.![]()
ik vind jou ook 1 van de aardigste users hoor.en ook grappigste.
en jou daarentegen vind ik helemaal niet aardig.quote:Op maandag 5 december 2016 14:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als dit geen neuken wordt
Pics achteraf graag
Daar ligt hij wakker van hoor!quote:Op maandag 5 december 2016 15:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
en jou daarentegen vind ik helemaal niet aardig.![]()
mazzel.
Maakt me niet uit.quote:Op maandag 5 december 2016 15:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
en jou daarentegen vind ik helemaal niet aardig.![]()
mazzel.
Maar verder wel terechte klacht, rustig je ochtendkoffie zuipen is ook wat waard.quote:Op maandag 5 december 2016 08:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oke ik heb liever die collega, dan zo'n laag sociaal persoon die dit soort woorden gebruikt.
ook die krijg je niet.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maakt me niet uit.
Als ik de pics maar krijg
quote:Op maandag 5 december 2016 13:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nee, dan ben je hartstikke dood natuurlijk...
Het is niet erg hygiënisch.quote:Op maandag 5 december 2016 08:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nah vond ik niet. Wat is er zo overdreven aan 's ochtends je collega een hand te geven?
Gevalletje smetvrees of mensenschuw?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |