Zou alleen reageren als hij minstens een prins isquote:Op maandag 5 december 2016 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gelukkig dat ik vandaag nog gemaild ben door een uiterst vriendelijke man uit Tsjaad die mij vertelde dat ene Bwono Bukanu mij 34 miljoen dollar heeft nagelaten... Hoefde alleen mijn rekeningnummer te hebben.
Want anders was het echt een rotdag.
Toevallig, ik heet Bueno Bukanuquote:Op maandag 5 december 2016 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gelukkig dat ik vandaag nog gemaild ben door een uiterst vriendelijke man uit Tsjaad die mij vertelde dat ene Bwono Bukanu mij 34 miljoen dollar heeft nagelaten... Hoefde alleen mijn rekeningnummer te hebben.
Want anders was het echt een rotdag.
side = hzaw ???quote:Op maandag 5 december 2016 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Side is een man, willoow is een tiener, deadprez is een goed in het pak zittende VVD'er...
Dat niet maar zijn boodschap was uiterst respectabel.quote:Op maandag 5 december 2016 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou alleen reageren als hij minstens een prins is
Klinkt betrouwbaarquote:Op maandag 5 december 2016 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat niet maar zijn boodschap was uiterst respectabel.
"Dear Mr. Eto,
You my friend! I working at International Bank of Ndjamena. I am lucky to tell you that Mr. Bwono Bukanu have left you the amount of $34.000.000 US dollars. Because he your friend! Only send me your bank account number and passport scan and we will send you money. You my friend!
Best wishes,
H. Natangua
CEO Intyernational Bank of Ndjamena
je post wel als hemquote:Op maandag 5 december 2016 01:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee heel irritant dat iedereen dat steeds zegt ;s
Nou ja, ik geloof dat Remqo en HPLC en deadprez nog wel echt zijnquote:Op maandag 5 december 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben ik je enige overgebleven vriend
Succes en weltrustenquote:Op maandag 5 december 2016 01:27 schreef Kurovski het volgende:
ik ga nog 'ns een poging wagen. Groetjes.
Ben gewoon een talkbot, paints genereren automatischquote:Op maandag 5 december 2016 01:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof dat Remqo en HPLC en deadprez nog wel echt zijn
pussy'squote:Op maandag 5 december 2016 05:50 schreef zeer het volgende:
vind wel dat iedereen maar vroeg naar bed gaat tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |