SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Wat wil je dan dat hij doet in balbezit?quote:Op zondag 4 december 2016 22:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie het vooral als ballen inleveren bij Ziyech, maar als jij dat anders ziet is dat primaOh.![]()
Iets toevoegenquote:Op zondag 4 december 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat hij doet in balbezit?Hij was destijds gehaald als creatieve middenvelder, daar zie ik nu helemaal niks van terug terwijl hij vaak wel in positie is om die creativiteit te tonen
Heeft Bosz ook gezegd dat Traoré zo snel mogelijk moet opkankeren naar die Africa Cup?quote:Op zondag 4 december 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Bosz zegt het echt wel als iemand minder speelt, en benoemt ook waar Sinkgraven vooruitgang zou boeken. En als hij echt ontevreden over hem was zou hij Dijks/Riedewald/Viergever daar wel proberen.
Maar dat doet hij niet omdat Sinkgraven gewoon prima speelt.![]()
Hij zet vaak goed druk naar voren, speelt de middenvelders en aanvallers in en geeft soms de steekpass als hij naar het middenveld gaat. Dus iets toevoegen doet hij zekerquote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iets toevoegenHij was destijds gehaald als creatieve middenvelder, daar zie ik nu helemaal niks van terug terwijl hij vaak wel in positie is om die creativiteit te tonen
.
Nee maar daar is hij wel wat minder positief over.quote:[..]
Heeft Bosz ook gezegd dat Traoré zo snel mogelijk moet opkankeren naar die Africa Cup?Oh.![]()
Jij hebt echt het verstand van een fles ketchupquote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iets toevoegenHij was destijds gehaald als creatieve middenvelder, daar zie ik nu helemaal niks van terug terwijl hij vaak wel in positie is om die creativiteit te tonen
[..]
Heeft Bosz ook gezegd dat Traoré zo snel mogelijk moet opkankeren naar die Africa Cup?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dan zijn we het niet eensquote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zet vaak goed druk naar voren, speelt de middenvelders en aanvallers in en geeft soms de steekpass als hij naar het middenveld gaat. Dus iets toevoegen doet hij zeker.
[..]
Nee maar daar is hij wel wat minder positief over.
En hij zei over Traoré dat hij altijd dreiging heeft en een gemis is![]()
![]()
Nu krijg je Lange Lans op je dakquote:Op zondag 4 december 2016 22:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt echt het verstand van een fles ketchup![]()
Nou nou nouquote:Op zondag 4 december 2016 22:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt echt het verstand van een fles ketchup
Heintzie is een prima jongen alleen slaat hij hier een beetje de plank mis imo, dat doen we allemaal wel eensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat Traoré erin staat is natuurlijk ook omdat de concurrentie het ook niet echt laat zien, en er een hoge huursom voor hem is betaald en hij er af en toe nog wel eens eentje inschiet.quote:Op zondag 4 december 2016 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zijn we het niet eens
En hij zei over Traoré dat hij altijd dreiging heeft en een gemis isOh.![]()
Klasse maatquote:Op zondag 4 december 2016 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou nou
Heintzie is een prima jongenquote:alleen slaat hij hier een beetje de plank mis imo, dat doen we allemaal wel eens![]()
![]()
Boek anders een kamerBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb bij Traore toch altijd het gevoel dat het er wel in zit. Qua rendement wordt het natuurlijk geen Robben, maar hij is wel sterk aan de bal en heeft ook nog wel eens een goede actie in huis.quote:Op zondag 4 december 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Traoré erin staat is natuurlijk ook omdat de concurrentie het ook niet echt laat zien, en er een hoge huursom voor hem is betaald en hij er af en toe nog wel eens eentje inschiet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Traoré is ook best een dreiging, als je in de 2e ring achter het doel zit.quote:Op zondag 4 december 2016 22:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zijn we het niet eens
En hij zei over Traoré dat hij altijd dreiging heeft en een gemis is![]()
De dingen die hij zietquote:Op zondag 4 december 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb bij Traore toch altijd het gevoel dat het er wel in zit. Qua rendement wordt het natuurlijk geen Robben, maar hij is wel sterk aan de bal en heeft ook nog wel eens een goede actie in huis.
De uitvoering daarvan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mag wel wat vaker diep gaan zonder bal, zoals El Ghazi vandaag paar keer goed deed.quote:Op zondag 4 december 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb bij Traore toch altijd het gevoel dat het er wel in zit. Qua rendement wordt het natuurlijk geen Robben, maar hij is wel sterk aan de bal en heeft ook nog wel eens een goede actie in huis.
En hij moet natuurlijk veel rustiger leren afwerken, maar dat is een kwaliteit en die mist hij.Oh.![]()
Die deed dat inderdaad wel aardig, maar het blijft iets dat ik al tijden mis bij Ajax, die diepgang zonder bal. Younes en Traore verwachten toch vooral een bal in de voeten.quote:Op zondag 4 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag wel wat vaker diep gaan zonder bal, zoals El Ghazi vandaag paar keer goed deed.
En hij moet natuurlijk veel rustiger leren afwerken, maar dat is een kwaliteit en die mist hij.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat vind ik heel erg vermoeiend ja, volgens mij is Traoré nog best snel ook. Younes niet zo.quote:Op zondag 4 december 2016 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die deed dat inderdaad wel aardig, maar het blijft iets dat ik al tijden mis bij Ajax, die diepgang zonder bal. Younes en Traore verwachten toch vooral een bal in de voeten.
En als ze diepgaan langs de zijlijn moeten ze dan meestal alsnog weer terugkappen naar hun goede been.Oh.![]()
Younes die weer zeker drie keer als een blinde naar binnen komt en eindeloos blijft doordribbelen terwijl hij al lang had kunnen schieten
Verder een zakelijke zege, het mag achterin wel wat scherperOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Een paar keer zag je wel dat hij wat mensen bond waardoor de rechterkant van de 16 eigenlijk helemaal open viel, maar dat was het dan ook wel weer wat Younes betreftquote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Younes die weer zeker drie keer als een blinde naar binnen komt en eindeloos blijft doordribbelen terwijl hij al lang had kunnen schieten
Verder een zakelijke zege, het mag achterin wel wat scherperMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dan ook niet kunnen schakelen naar een andere optie dat hij hem misschien kan afspelen, nee gewoon blijven dribbelen en het gaatje zoeken om te schieten. Wat nooit komt.quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Verder een zakelijke zege, het mag achterin wel wat scherperOh.![]()
Ik had vorig seizoen wel de hoop dat Cerny een serieuze optie zou worden, maar dat valt helaas tegen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is niet het toptalent wat er wel op leek in de jeugd, veel te blind en wild vaak.quote:Op zondag 4 december 2016 23:27 schreef Monolith het volgende:
Ik had vorig seizoen wel de hoop dat Cerny een serieuze optie zou worden, maar dat valt helaas tegen.Oh.![]()
Ik zie ook niet de snelheid die ik vorig seizoen nog wel zag. Vond hem toen wel degelijk een paar keer goed invallen. Ach ja, wie weet is Ghazi weer flink wakkergeschud en krijgt die wat kansen ipv Younes. Ik neem aan dat Traore gewoon wel weer speelt.quote:Op zondag 4 december 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is niet het toptalent wat er wel op leek in de jeugd, veel te blind en wild vaak.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou Nouri ook al aan Dolle Duikavond doen?quote:Op zondag 4 december 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hans mag vast op bezoek bij de verjaardag van Mama Nouri binnenkort.Oh.![]()
Ja dat denk ik ook wel, al staat El Ghazi wel weer hoger in de hierarchie dan Cerny lijkt me.quote:Op zondag 4 december 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet de snelheid die ik vorig seizoen nog wel zag. Vond hem toen wel degelijk een paar keer goed invallen. Ach ja, wie weet is Ghazi weer flink wakkergeschud en krijgt die wat kansen ipv Younes. Ik neem aan dat Traore gewoon wel weer speelt.Oh.![]()
Traoré heeft gewoon het Bojan probleem, fantastische aanhuur vooraf, fantastische voetballer ook, maar het komt er van een toch wel redelijk vreemde positie voor hem niet af terwijl je weet dat hij gewoon veel beter kan.
Heeft ook niks met nonchalance te maken want Traoré werkt zich wel de apelaserus.![]()
Daarom gewoon niet meer dat soort spelers huren.quote:Op maandag 5 december 2016 00:03 schreef Brammess het volgende:
Traoré heeft gewoon het Bojan probleem, fantastische aanhuur vooraf, fantastische voetballer ook, maar het komt er van een toch wel redelijk vreemde positie voor hem niet af terwijl je weet dat hij gewoon veel beter kan.
Heeft ook niks met nonchalance te maken want Traoré werkt zich wel de apelaserus.Oh.![]()
Vandaag in @telesport het opvallende verhaal van Thulani #Serero #Ajax ,,Ik ben mentaal niet te breken."
Thuli![]()
![]()
Mike Verweij zeker weer.quote:Op maandag 5 december 2016 00:48 schreef Brammess het volgende:
Vandaag in @telesport het opvallende verhaal van Thulani #Serero #Ajax ,,Ik ben mentaal niet te breken."
ThuliDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat krijg je met twee onzekere backs he.quote:Op zondag 4 december 2016 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Verder een zakelijke zege, het mag achterin wel wat scherper![]()
Daar leek het ook niet op in de jeugd, iedereen zag dat.quote:Op zondag 4 december 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is niet het toptalent wat er wel op leek in de jeugd, veel te blind en wild vaak.![]()
Geef die jongen wat tijd man. Je kan spelers echt niet zo snel afserveren.quote:Op zondag 4 december 2016 23:27 schreef Monolith het volgende:
Ik had vorig seizoen wel de hoop dat Cerny een serieuze optie zou worden, maar dat valt helaas tegen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik bedoelde een serieuze optie voor dit seizoen.quote:Op maandag 5 december 2016 08:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geef die jongen wat tijd man. Je kan spelers echt niet zo snel afserveren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vraag me dan af, als je Kasper met hem voor een paar wedstrijden zou wisselen positie... zou dat dan werken? Van nature (wat ik gelezen heb) is Kasper meer een buitenspeler.quote:Op maandag 5 december 2016 00:03 schreef Brammess het volgende:
Heeft ook niks met nonchalance te maken want Traoré werkt zich wel de apelaserus.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Nee, dat is al geprobeerd. Traoré past niet in de spits qua rendement / doelgerichtheid. Daarbij is Dolberg een prima centrumspits.quote:Op maandag 5 december 2016 09:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af, als je Kasper met hem voor een paar wedstrijden zou wisselen positie... zou dat dan werken? Van nature (wat ik gelezen heb) is Kasper meer een buitenspeler.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Traoré is juist opgeleid als rechtsbuiten en door Bosz in zijn Vitesse tijd pas als spits gebruikt. Hij zou dit dus prima moeten kunnen. Als hij eens begint met af en toe buitenom gaan en die rechter poot van hem gaat gebruiken dan zijn we al een stuk verder.quote:Op maandag 5 december 2016 00:03 schreef Brammess het volgende:
Heeft ook niks met nonchalance te maken want Traoré werkt zich wel de apelaserus.![]()
Ondanks dat hij net weer bij het eerste zit, hoe vonden jullie AEG invallen?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Gretig.quote:Op maandag 5 december 2016 09:57 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat hij net weer bij het eerste zit, hoe vonden jullie AEG invallen?![]()
Wat een gelul.quote:Op maandag 5 december 2016 08:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat krijg je met twee onzekere backs he.![]()
Oké manquote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Knap hoe Karsdorp zich moeiteloos aan het niveau van Manchester aanpast"
Sunri5e, 3 minuten voor de fout van Karsdorp.
quote:‘Vier Europese grootmachten overwegen bod op Feyenoorder’
Rick Karsdorp is bezig aan een uitstekend seizoen in het shirt van Feyenoord. De rechtsback wordt in de Italiaanse geruchtenrubrieken in verband gebracht met een stap hogerop: Bayern München, Manchester United, Arsenal en Internazionale zouden de rechtsback goed in de gaten houden.
Feyenoord kan een flinke transfersom vragen, omdat Karsdorp in De Kuip nog een verbintenis heeft tot de zomer van 2020. Eerder werd Karsdorp in verband gebracht met clubs als AC Milan en Napoli, terwijl Sassuolo zelfs een aanbieding deed. De international had echter geen trek in een verhuizing naar die club.
Hoewel Feyenoord financieel een stuk gezonder is dan de voorbije jaren, zal een flinke transfersom nog altijd van harte welkom zijn in Rotterdam-Zuid. Een vertrek van Karsdorp zal echter een flinke aderlating zijn op sportief vlak, omdat Feyenoord een serieuze gooi doet naar de landstitel.![]()
Heeft zich prima gerevancheerd. Beter dan die 2 losers Bazoer en Geduljquote:Op maandag 5 december 2016 09:57 schreef K44S het volgende:
Ondanks dat hij net weer bij het eerste zit, hoe vonden jullie AEG invallen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
verkeerde topicquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Vroeg of laat gaat het toch weer fout want het is een Marokkaan.quote:Op maandag 5 december 2016 10:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft zich prima gerevancheerd. Beter dan die 2 losers Bazoer en Gedulj![]()
*Turk.quote:Op maandag 5 december 2016 10:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vroeg of laat gaat het toch weer fout want het is een Marokkaan.
Ik denk dat AEG7 een prima karakter + thuisfront heeft om dit in de toekomst te voorkomen. Ik heb ook in 15 minuten tijd meer dreiging van EAG7 gezien, dan Traoré (en Younes) in 5 wedstrijden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Turk? Aha jij kent zijn thuisfront? Tel je de afgelopen 1,5 jaar dat hij nog geen pion voorbij kwam voor het gemak ook even mee?quote:Op maandag 5 december 2016 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*Turk.
Ik denk dat AEG7 een prima karakter + thuisfront heeft om dit in de toekomst te voorkomen. Ik heb ook in 15 minuten tijd meer dreiging van EAG7 gezien, dan Traoré (en Younes) in 5 wedstrijden.![]()
Ik neem voor het gemak aan dat je niet bepaald een fan van El Ghazi bent, maar geef die jongen een 2e kans zal ik zeggen.quote:Op maandag 5 december 2016 10:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Turk? Aha jij kent zijn thuisfront? Tel je de afgelopen 1,5 jaar dat hij nog geen pion voorbij kwam voor het gemak ook even mee?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: