Heb ik gisteren al ingevuldquote:
Niet dat ik weet.quote:
Maar gezien je leeftijd zit het er dan ook niet meer in? Of ben je van plan een groen blaadje te importeren vanuit Azië/Zuid-Amerika/Afrika/Achter het voormalig IJzeren Gordijn? (Ik meende dat je zei dat je van 62 bent.)quote:
Ik ben idd 54. Nooit een kinderwens gehad. Gewoon een beetje rond geneukt.quote:Op maandag 5 december 2016 10:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar gezien je leeftijd zit het er dan ook niet meer in? Of ben je van plan een groen blaadje te importeren vanuit Azië/Zuid-Amerika/Afrika/Achter het voormalig IJzeren Gordijn? (Ik meende dat je zei dat je van 62 bent.)
De zin van L_L is in toekomstige tijd, ergo hij moet het heerlijke avondje nog krijgen.quote:Op maandag 5 december 2016 10:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je verwend door Sint & Piet of heeft mevrouw Lans jouw zak geleegd?
Tampa fucking bayquote:Op maandag 5 december 2016 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De zin van L_L is in toekomstige tijd, ergo hij moet het heerlijke avondje nog krijgen.
Heb jou op één. Karina op twee en Yvonne op drie.quote:Op maandag 5 december 2016 10:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meest zuigende user. Verrassend wel.
Waar stond ik ook alweer bij jou?quote:Op maandag 5 december 2016 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jou op één. Karina op twee en Yvonne op drie.
Een paar keer. Ik ben niet op de hoogte van je zuigkwaliteiten.quote:
Valt mee toch? Hij kan toch goed zuigen? Immens goeie troll, dat welquote:Op maandag 5 december 2016 10:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meest zuigende user. Verrassend wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |