Wie had dat gedacht.quote:
Ik zag het ook al voorbijkomen op XHamster.quote:Op maandag 5 december 2016 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets over je moeder. Zie keldertje voor de details.
Oh je hebt jezelf Ikzelf genoemd.quote:Op maandag 5 december 2016 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kiest 422 boven Don als beste mod?quote:Op maandag 5 december 2016 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan?quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kiest 422 boven Don als beste mod?
Serieus?
Niks, maar dit jaar heb je nogal wat fouten gemaakt, terwijl Don foutloos was.quote:
Nee joh. GGMM is alweer minstens anderhalf jaar weg.quote:Op maandag 5 december 2016 11:09 schreef Elan het volgende:
Was René niet nog gedeelte van die jaar moderator
Fidel Castro zwaait nu jaloers naar me vanuit de hemel.quote:Op maandag 5 december 2016 11:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nog steeds vergeet men het niet, zo zie je maar wat een tiran hij was
Dat jaar.quote:Op maandag 5 december 2016 11:09 schreef Elan het volgende:
Don is minder actief. Maak je ook minder fouten.quote:Op maandag 5 december 2016 11:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks, maar dit jaar heb je nogal wat fouten gemaakt, terwijl Don foutloos was.
Rare keuze van Onlogisch, meer niet
I stand corrected. Ik las hem met mijn slaperige kop als zijnde dat het al geweest was.quote:Op maandag 5 december 2016 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De zin van L_L is in toekomstige tijd, ergo hij moet het heerlijke avondje nog krijgen.
Stijn is met afstand de beste mod. Altijd aanwezig. Goed oordeel. Altijd objectief. Nooit te beroerd een concessie te doen en staat altijd voor je klaar.quote:Op maandag 5 december 2016 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kiest 422 boven Don als beste mod?
Serieus?
Dat lijkt zo, bij belangrijke momenten is ie er en slaat ie effectief toe.quote:Op maandag 5 december 2016 11:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Don is minder actief. Maak je ook minder fouten.
Eens maar Don is nummer 1quote:Op maandag 5 december 2016 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is met afstand de beste mod. Altijd aanwezig. Goed oordeel. Altijd objectief. Nooit te beroerd een concessie te doen en staat altijd voor je klaar.
Ik was tot half februari nog mod.quote:Op maandag 5 december 2016 11:09 schreef Elan het volgende:
Waar blijven jouw awards?quote:Op maandag 5 december 2016 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was tot half februari nog mod.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb pas om 13:00 les dus ik ga de awards nu invullen.
Prima. No questions asked? Gewoon slacht bijwonen?quote:Op maandag 5 december 2016 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door morgen mee te gaan naar de rituele slacht.
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.quote:
Ik heb een karig lijstje ingevuld, was een van de eersten denk ik.quote:
Ajacied is er altijd en dat vind ik het belangrijkst.quote:Op maandag 5 december 2016 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, bij belangrijke momenten is ie er en slaat ie effectief toe.
[..]
Eens maar Don is nummer 1
JC 4 admin, onlo en inso 4 modquote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.
Tijd voor nieuw beleid. Dus ik denk dat je in 2017 kan solliciteren
quote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een karig lijstje ingevuld, was een van de eersten denk ik.
Ik ga het proberen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verwachting voor 2017 is dat KingFlopland zal stoppen i.v.m. het vernietigende oordeel dat de VBL community over hem heeft los gelaten. Daarmee komt een plek vrij. Ik denk dat het voor Don ook beter is om te stoppen. Veel te weinig aanwezig.
Tijd voor nieuw beleid. Dus ik denk dat je in 2017 kan solliciteren
Wanneer dat gebeurt kunnen we VBL opdoeken denk ik.quote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
JC 4 admin, onlo en inso 4 mod
GGMM was er ook altijdquote:Op maandag 5 december 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ajacied is er altijd en dat vind ik het belangrijkst.
Lekkerrrrr boeiendquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer dat gebeurt kunnen we VBL opdoeken denk ik.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM was er ook altijd
Dat zegt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |