Twente speelt opportunistisch en hebben kustverdediging en keeper, verwacht eigenlijk een monsterscore.quote:Op zondag 4 december 2016 23:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kans is groter dat Ajax punten laat liggen bij Twente dan Feyenoord bij AZ hoor.
Muah dat zal bij beide wel goed zitten denk ik. Mühren gaat wel scoren tegen Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2016 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat niet op vorm aankomen denk ik, allebei spelen ze een alles of niets wedstrijd in de EL waardoor het op conditie en felheid aan gaat komen, dat wint Feyenoord wel.
Traoré en Younes spelen bij ons op de vleugels, dus een monsterscore zit er sowieso niet in.quote:Op zondag 4 december 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Twente speelt opportunistisch en hebben kustverdediging en keeper, verwacht eigenlijk een monsterscore.
Feyenoord uit kan van iedereen verliezen, GAE, Utrecht noem het maar.quote:Op zondag 4 december 2016 23:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaat niet op vorm aankomen denk ik, allebei spelen ze een alles of niets wedstrijd in de EL waardoor het op conditie en felheid aan gaat komen, dat wint Feyenoord wel.
Mij zogenaamd niet kennen haha.quote:Op maandag 5 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah je hebt gelukkig wel zelfkennis.
Welkom
Mwah, gelijkwaardig minimaal.quote:Op maandag 5 december 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord uit kan van iedereen verliezen, GAE, Utrecht noem het maar.
Ajax is uit beter dan thuis dit seizoen. Of dat lijkt zo
Ajax is uit en thuis net zo sterk denk ik.quote:Op maandag 5 december 2016 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord uit kan van iedereen verliezen, GAE, Utrecht noem het maar.
Ajax is uit beter dan thuis dit seizoen. Of dat lijkt zo
En tegen Feyenoord nog laat de gelijkmaker incasseert en het tegen AZ vergeet af te maken.quote:Op maandag 5 december 2016 00:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mwah, gelijkwaardig minimaal.
Gewoon kut dat je in augustus al 5 punten verspeelt tegen Roda en Willem II.
Nee joh, never, en zit nu met een probleempje waar ik de reactie van mijn mede-Fok!kers best kan gebruiken.quote:
Kolere wat een verhaal man.quote:Op maandag 5 december 2016 00:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee joh, never, en zit nu met een probleempje waar ik de reactie van mijn mede-Fok!kers best kan gebruiken.
R&P / Poppenobsessie vriendin
quote:Op maandag 5 december 2016 00:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee joh, never, en zit nu met een probleempje waar ik de reactie van mijn mede-Fok!kers best kan gebruiken.
R&P / Poppenobsessie vriendin
Ik denk dat daar ook niet zo heel veel mensen wonen.quote:Op maandag 5 december 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
http://nl.weather-forecast.com/locations/Lyantor/forecasts/latest
Je zal hier wonen
Niks voor mijquote:Op maandag 5 december 2016 00:14 schreef Elan het volgende:
http://nl.weather-forecast.com/locations/Lyantor/forecasts/latest
Je zal hier wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |