Ik heb ook een lijstje waarbij ik mezelf overal bovenaan heb gezet. Dit lijstje is nu al rijkelijk besproeid met lichaamseigen sappen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er moeite mee om van mijn narcistische gevoelens af te stappen bij de awards.
Yepquote:Op maandag 5 december 2016 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent wel goed als moderator, maar als de pleuris serieus dreigt uit te breken in topics of met name FB komt De Don en is het in no time weer rustig.
Die gave heb jij (nog) niet. Daarom win je die Award van beste mod ook niet waarschijnlijk.
Ik heb de lijst ingevuld.quote:Op maandag 5 december 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb ook een lijstje waarbij ik mezelf overal bovenaan heb gezet. Dit lijstje is nu al rijkelijk besproeid met lichaamseigen sappen.
quote:Op maandag 5 december 2016 11:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ondanks dat ik veelvuldig beticht wordt van slechte moedergrappen, kom ik niet voor op de lijstjes.
YES. Iemand haptquote:Op maandag 5 december 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er een award was voor de slechtst spellende user stond je nu wel bovenaan
Die zou René glansrijk winnen.quote:Op maandag 5 december 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We geselen GGMM gewoon met een speciaal sticky topic vol spelfouten van hem.quote:Op maandag 5 december 2016 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zou René glansrijk winnen.
En anders halen we er gewoon wat oude posts bij
Nee, want dit kutland heeft allerlei kutclubs die janken over de kosten.quote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hebben we ook zoiets met de ''handsbal'' van Marsman?
Welke NL clubs hebben nu al zo'n ''video'' proef gehad?quote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want dit kutland heeft allerlei kutclubs die janken over de kosten.
Ajax, Feyenoord ieder een halfjaar en Utrecht heeft het ooit een fase gehad.quote:Op maandag 5 december 2016 11:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Welke NL clubs hebben nu al zo'n ''video'' proef gehad?
Haha, ga weg jij..quote:Op maandag 5 december 2016 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En terecht, want voor dat geld kunnen kleine clubs gewoon een extra goede speler (voor hun) halenquote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg?quote:Op maandag 5 december 2016 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik immigreer binnenkort naar Gran Canaria, ja. Koffertjes al klaar staan, het kan niet meer mis.quote:
Toch wel het deel zonder de kakkerlakken?quote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik immigreer binnenkort naar Gran Canaria, ja. Koffertjes al klaar staan, het kan niet meer mis.
Lekker man.. Wel altijd goede stageplekken hebben ze, daar van de HHS..quote:Op maandag 5 december 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik immigreer binnenkort naar Gran Canaria, ja. Koffertjes al klaar staan, het kan niet meer mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |