Zit Hugo aan de krokodil of zo.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik naar het sinterklaasjournaal aan het kijken was.
quote:
Op S maken ze het dan sowieso veiliger, met al die lijpen op de trappen.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:17 schreef Oldground het volgende:
Ze willen nu ook staanplaatsen creëren op de noordzijde. Zullen wel van die railseats worden denk ik. Minste werk om om te bouwen.
Hoop dat ze dat dan niet alleen op S doen, maar wel wat breder.
Ouwe man gespot.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op S maken ze het dan sowieso veiliger, met al die lijpen op de trappen.
Juist. Waar Koeman nog wel eens met tactisch vernuftige oplossingen aan kwam zetten stapelen bij Gio de ene onlogische wissel en basisplaats na de andere zich op.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom Gio opeens zo lang moet worden vastgelegd. Ten eerste blijkt uit niks dat hij een goede trainer is, maar de resultaten spreken in zijn voordeel. Ten tweede zit je straks weer met een afkoopsom als hij in mindere tijden de zak krijgt.
Je vriendin houdt van kaal. You should do something about it.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je zo kaal bent als onlogisch maakt dat niet meer uit.
In jouw geval wel, anders blijft er wel heel weinig over met een matje rondom die jongeheer van jou.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vriendin houdt van kaal. You should do something about it.
Is dat de reden voor jou om parterre te blijven staan ja? Aparte meid ben je ook...quote:Op woensdag 7 december 2016 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je er ook je nagels lakken?
Wat kan ik zeggen? Na de eerste 4 centimeter voelde ze aan als nieuw.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In jouw geval wel, anders blijft er wel heel weinig over met een matje rondom die jongeheer van jou.
Dat komt omdat je bij je gangbare 12-jarige vriendinnetjes niet dieper komt dan 4 cm.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen? Na de eerste 4 centimeter voelde ze aan als nieuw.
Bij Koeman stond Lex Immers altijd als eerst op het wedstrijdformulierquote:Op woensdag 7 december 2016 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist. Waar Koeman nog wel eens met tactisch vernuftige oplossingen aan kwam zetten stapelen bij Gio de ene onlogische wissel en basisplaats na de andere zich op.
Tactisch lijkt Gio niet geweldig inderdaad. Al deel ik de kritiek op het wisselbeleid van Gio niet helemaal.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist. Waar Koeman nog wel eens met tactisch vernuftige oplossingen aan kwam zetten stapelen bij Gio de ene onlogische wissel en basisplaats na de andere zich op.
Lex heeft het één seizoen wel aardig gedaan met Pelle.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Koeman stond Lex Immers altijd als eerst op het wedstrijdformulier
Echt veel alternatief was er ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Koeman stond Lex Immers altijd als eerst op het wedstrijdformulier
Gio heeft gewoon een veel bredere selectie. Dan is het niet zo gek dat je met je wissels wat meer creeert.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tactisch lijkt Gio niet geweldig inderdaad. Al deel ik de kritiek op het wisselbeleid van Gio niet helemaal.
Vorig seizoen, maar ook dit seizoen heeft hij al een aantal malen wissels ingebracht die uiteindelijk het verschil maakten (Kramer dit seizoen 2 maal bijvoorbeeld).
Nu kun je dat wijten aan meer geluk dan wijsheid natuurlijk maar dan weet ik niet wat dan de criteria voor een goede wissel zijn.
Blijft wel dat ik Gio erg behoudend vind in zijn selectie en wisselbeleid hoor. Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld vaker Gustafson, Tapia en El Hankouri ingebracht zien worden.
#TeamTonnyquote:Op woensdag 7 december 2016 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt veel alternatief was er ook niet.
Ja, was toen ook zo'n dingetje. Bijna Tonny verliezen omdat Lexie altijd, ongeacht z'n vorm, mocht beginnen.quote:
Dat was pas onder Rutten, want die liet Immers staan, terwijl we El Ahmadi terughaalden en Clasie nog hadden.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, was toen ook zo'n dingetje. Bijna Tonny verliezen omdat Lexie altijd, ongeacht z'n vorm, mocht beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |