Snap het ook niet. Zijn ze bang dat Barcelona op de stoep staat in maart ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:05 schreef Roland010 het volgende:
Net iets te vroeg wat mij betreft. Voor hetzelfde geldt stort Feyenoord in februari weer volledig in... Ik wil niet de pessimist uithangen en ik denk eigenlijk dat het niet zo is, maar in mijn ogen hadden ze beter tot maart kunnen wachten.
Waarom nu al? Waarom 2 jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:04 schreef onlogisch het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-12-2016 om 22:03:27BREAKING: Giovanni van Bronckhorst verlengt zijn contract bij Feyenoord met twee jaar. reageer retweet
Precies. Aan de andere kant: binnen anderhalf jaar al een prijs gewonnen en voorzichtig richting een winterkampioenschap gaan, welke trainer in de afgelopen jaren heeft dat gedaan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Zijn ze bang dat Barcelona op de stoep staat in maart ofzo?
Welke trainer heeft er zulk goed materiaal gehad in de afgelopen jaren? Alleen Koeman misschien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Precies. Aan de andere kant: binnen anderhalf jaar al een prijs gewonnen en voorzichtig richting een winterkampioenschap gaan, welke trainer in de afgelopen jaren heeft dat gedaan?
Waarover dan? Denk je dat Gio zou worden weggeplukt door Oranje of een buitenlands team? Hij heeft nog niets op eigen kracht gewonnen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef Oldground het volgende:
Prima die twee extra jaar. Gio verdient wel ietsjes meer vertrouwen hoor. Die eenjarige contracten eerst werd ik ook snel zat, want: onzekerheid.
ik zie geen progressie in het voetbal. het positiespel is veel minder verzorgd dat bij ajax en psv.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Precies. Aan de andere kant: binnen anderhalf jaar al een prijs gewonnen en voorzichtig richting een winterkampioenschap gaan, welke trainer in de afgelopen jaren heeft dat gedaan?
Qua prestaties scoort hij - tot nu toe - een voldoende, maar hij krijgt er nauwelijks structureel fatsoenlijk voetbal in.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Je hebt dat wedstrijdverloop gezien?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:49 schreef F.M.D. het volgende:
als Dynamo er 6 kan inschoppen tegen besiktas, dan moet Feyenoord er toch wel minimaal 2 kunnen maken tegen Fener
zie het nu pas idd. hopen dat er bij fener ook een aantal hun kop verliezen en met rood eraf gaan..quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt dat wedstrijdverloop gezien?
Niet dat ik 2-0 of 3-1 onmogelijk acht hoor.
Ik denk dat een vroege rode kaart en/of een vroege goal noodzakelijk zal zijn voor een goede uitslag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zie het nu pas idd. hopen dat ze bij fener ook hun kop verliezen met rood eraf gaan..
Niet direct, maar het brengt toch rust in de tent en niet op de laatste plaats wel bij Gio zelf.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarover dan? Denk je dat Gio zou worden weggeplukt door Oranje of een buitenlands team? Hij heeft nog niets op eigen kracht gewonnen.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:20 schreef PIETR het volgende:
Waaruit blijkt dat Gio een goede trainer is?
Laten we aub niet af gaan op internetpolls.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Toch laat een poll gisteren in het AD zien dat hij behoorlijk populair is.
Of het moeten allemaal ajax supporters zijn geweest die 'voor' hebben gestemd.
[ afbeelding ]
Raul Meireiles speelt daar toch nog?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zie het nu pas idd. hopen dat er bij fener ook een aantal hun kop verliezen en met rood eraf gaan..
Ik geniet toch altijd wel stiekem van 'speler van de week'.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we aub niet af gaan op internetpolls.
Ik zou een verlenging met een extra jaar best begrijpen als het komende zomer gebeurt na een succesvol seizoen (eerste of tweede / bekerwinst / ver komen in Europa) of een verlenging met 1 jaar in maart. Dan is er totaal geen zorg over vertrek.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:55 schreef Oldground het volgende:
[..]
Niet direct, maar het brengt toch rust in de tent en niet op de laatste plaats wel bij Gio zelf.
Dat er nu niet aan hem getrokken wordt is zo, maar ook beter om voor te zijn dan te moeten reageren (ook qua financiële vergoeding).
Dat is het perfecte voorbeeld dat zulke polls nergens over gaan. Wel vermakelijk ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geniet toch altijd wel stiekem van 'speler van de week'.
Wouters?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
Gejank om niks allemaal. Als een trainer zijn houdbaarheidsdatum op is vertrekt hij toch wel. Ik had inderdaad liever met een 1-jarig contract gewerkt maar ach.
Enige jammere is dat ze blijkbaar Neerlands duurste pionnenzetter niet lozen.
Alleen is een 2 jarig contract wel duurder om af te kopen dan een 1 jarig contract.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
Gejank om niks allemaal. Als een trainer zijn houdbaarheidsdatum op is vertrekt hij toch wel. Ik had inderdaad liever met een 1-jarig contract gewerkt maar ach.
Enige jammere is dat ze blijkbaar Neerlands duurste pionnenzetter niet lozen.
Op zo'n moment ben je alleen ook meer waard, dus dat gaat meer geld kosten. Feyenoord laat nu zien dat ze vertrouwen in hem hebben, door in een eerder stadium al te verlengen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou een verlenging met een extra jaar best begrijpen als het komende zomer gebeurt na een succesvol seizoen (eerste of tweede / bekerwinst / ver komen in Europa) of een verlenging met 1 jaar in maart. Dan is er totaal geen zorg over vertrek.
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom Gio opeens zo lang moet worden vastgelegd. Ten eerste blijkt uit niks dat hij een goede trainer is, maar de resultaten spreken in zijn voordeel. Ten tweede zit je straks weer met een afkoopsom als hij in mindere tijden de zak krijgt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
Onzekerheid hou je altijd, het blijft de voetballerij he. Trainers lange contracten geven vind ik onzinnig, maar goed. We zullen het zienquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef Oldground het volgende:
Prima die twee extra jaar. Gio verdient wel ietsjes meer vertrouwen hoor. Die eenjarige contracten eerst werd ik ook snel zat, want: onzekerheid.
Ik ook, maar ik vind twee jaar niet lang.quote:Op woensdag 7 december 2016 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onzekerheid hou je altijd, het blijft de voetballerij he. Trainers lange contracten geven vind ik onzinnig, maar goed. We zullen het zien
Je gaat mij niet vertellen dat Krabby het allemaal uit zijn duim gezogen heeft wat de RVC betreft.quote:Ook Gerard Hoetmer, president-commissaris van de RvC, is content over het contractnieuws. ‘Het is goed dat de club er in geslaagd is om met de trainer te verlengen, een plan van de directie waarvan we als Raad van Commissarissen intern al aangegeven hebben dat we hoopten dat de clubleiding hier in zou slagen.’
Nee klopt. Dat doet 'ie normaal nooit.quote:Op woensdag 7 december 2016 07:37 schreef Scrummie het volgende:
Je gaat mij niet vertellen dat Krabby het allemaal uit zijn duim gezogen heeft
Krabby gelovenquote:Op woensdag 7 december 2016 07:37 schreef Scrummie het volgende:
Die RVC
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat Krabby het allemaal uit zijn duim gezogen heeft wat de RVC betreft.
Verder prima, ik vind het ook wat vroeg maar ik snap het wel. Geen onzekerheid in de winterstop zoals met Rutten.
Nouja, het is toch vrij algemeen bekend dat ie vriendjes is met 'de vrienden van' en dat 1 ervan in de RVC zit? Hetzelfde gezeik als verleden jaar al ging het toen om van Geel.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat doet 'ie normaal nooit.
Krabby zei ook niet veel meer dan dat 'een deel' van de RvC 'niet zomaar' een meerjaarscontract wilde aanbieden. Kan best zijn dat er nu een aantal clausules of termijnen naar hun wensen zijn aangepast. En sowieso treed je als RvC als één naar buiten als de beslissing uiteindelijk met meerderheid is genomen.quote:Op woensdag 7 december 2016 07:37 schreef Scrummie het volgende:
Die RVC
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat Krabby het allemaal uit zijn duim gezogen heeft wat de RVC betreft.
Verder prima, ik vind het ook wat vroeg maar ik snap het wel. Geen onzekerheid in de winterstop zoals met Rutten.
Was dat gisteren niet tegen 9 man ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2016 22:49 schreef F.M.D. het volgende:
als Dynamo er 6 kan inschoppen tegen besiktas, dan moet Feyenoord er toch wel minimaal 2 kunnen maken tegen Fener
Ik dacht even dat ik naar het sinterklaasjournaal aan het kijken was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |