Gelukkig hebben we Jan-Arie, die kan 'het m op de training nog eens voordoen.quote:
Woudenberg deed het prima bij NEC. Hij zal toch niet zover ingezakt zijn dat Nelom beter dan hem is?quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nieuwe linksback is wmb prio nr. 1.
Haps proberen te kopen. Geen idee of en hoeveel budget er verder is though.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan ben je een dwaas. We hebben posities waar de basisspeler niet goed genoeg is, en dan heb jij een wisselspeler vervangen je eerste prioriteit maken.quote:Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kongolo doet het meer dan prima joh, waarom zou je die vervangen?quote:Op maandag 5 december 2016 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Haps proberen te kopen. Geen idee of en hoeveel budget er verder is though.
Erg blessuregevoelig. Al heb je nu met Jan Arie, Bottegin en straks V Beek wel genoeg opties.quote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kongolo doet het meer dan prima joh, waarom zou je die vervangen?
Indrukwekkend dom met name.quote:Op maandag 5 december 2016 14:39 schreef Gert het volgende:
Die pirouette van Nelom die bijna lukte was ook wel indrukwekkend.![]()
Daarna even spannend want het lag helemaal open achterin, maar je kunt ook niet overal tegelijk zijn als back natuurlijk.
Eens. Vooral fijn dat hij niet bang is om het middenveld in te gaan. Zo zorg je ervoor dat de tegenstander nooit puur onze middenvelders kan afdekken zonder op hem te letten. Essentieel om één zo'n CV te hebben. Vlaar had dat ook in zich. Bij Ajax had Vertonghen dat ook.quote:Op maandag 5 december 2016 13:46 schreef H.FR het volgende:
Trouwens, niet gedacht dit ooit te zeggen, ik vind dat Jan Arie momenteel de meest stabiele verdediger is. Speelt goed en is achterin stabiel en pakt de juiste momenten om in te schuiven.
Karsdorp Boteghin Kongolo Hapsquote:Op maandag 5 december 2016 16:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kongolo doet het meer dan prima joh, waarom zou je die vervangen?
De eerste zat een keertje in De Kuip en de tweede wordt ook gelinkt aan PSV.quote:Op maandag 5 december 2016 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik lees ineens (weliswaar hele vage) geruchten over Vurnon Anita en Virgil Misidjan?
Chinese TV dacht dat Anita Kongolo was. Racisme.quote:Op maandag 5 december 2016 17:51 schreef Caland het volgende:
Anita is uitgesloten volgens mr. Yellow. Zat gisteren gewoon met zijn beste mattie Kenneth op de tribune te chillen.
Lee staat tegenwoordig ook bij mij in het dorp patat te bakken.quote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Chinese TV dacht dat Anita Kongolo was. Racisme.
Van AZ naa Feyenoord is geen stap vooruit, alleen PSV en Ajaxquote:Op maandag 5 december 2016 17:17 schreef macca728 het volgende:
Haps halen en die RB van Sparta ook als back up alvast.
Jan-Arie blijft middelmaat.
Moest lachen.quote:Op maandag 5 december 2016 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van AZ naa Feyenoord is geen stap vooruit, alleen PSV en Ajax
Ben dan ook geen trollquote:Op maandag 5 december 2016 18:21 schreef Slobeend het volgende:
PSVCL is een erg matige troll. Badder was beter.
Waarheid.quote:Op maandag 5 december 2016 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nieteens een troll. Meer een kutuser.
Zie ook http://www.feyenoordnet.n(...)-sfeerelementen-weg/quote:FR12.nl
Sfeergroep geeft negatief advies voor huidig nieuwbouwplan.
De plannen voor een nieuw onderkomen van Feyenoord werden vorig week gepresenteerd. Tijdens de presentatie van het megaproject Feyenoord City is er vooral gecommuniceerd dat de unieke elementen van De Kuip, die zorgen voor een intimiderende sfeer, mee zouden verhuizen naar een nieuw stadion. Volgens de sfeergroep, onderdeel van FSV De Feijenoorder, is dit in de huidige gepresenteerde plannen niet het geval.
De sfeergroep keek inhoudelijk naar de gepresenteerde plannen en kwam daarop tot die conclusie. ''De afstand tot het veld wordt groter, de geluid-weerkaatsing verdwijnt, de overhangende tribunes verdwijnen en ook de bewegende tribunes verdwijnen,'' valt te lezen op Feyenoordnet.nl. ''Momenteel heeft het Legioen met De Kuip een stadion dat de sfeer versterkt. Of het nu een sfeeractie is of gezang vanaf de vakken. De Kuip versterkt de sfeer.''
''De drijvende krachten achter de sfeergroep hebben vele honderden clubs in binnen en buitenland bezocht om te leren wat wel en wat niet werkt qua sfeer en sfeeracties.
We kunnen helaas niet anders dan concluderen dat we met het aankomende nieuwe stadion een gigantisch gedeelte van onze unieke identiteit in gaan leveren.''
twitter:ADSportwereld twitterde op maandag 05-12-2016 om 19:39:21Van Geel wil contract Van Bronckhorst verlengen #Feyenoord https://t.co/wovIxP1ogd https://t.co/KP3E0MdB2m reageer retweet
Jammer jongens.quote:Op maandag 5 december 2016 19:44 schreef Typisch het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op maandag 05-12-2016 om 19:39:21Van Geel wil contract Van Bronckhorst verlengen #Feyenoord https://t.co/wovIxP1ogd https://t.co/KP3E0MdB2m reageer retweet
Vind het wel prima. Loopt verder ook niet echt iets rond die het nu veel beter zou doen denk ik.quote:
Ik heb liever dat Van Geel wacht tot na de winterstop. Als er weer een ernstige januari/februari dip volgt heb ik liever dat er wordt gekeken naar andere kandidaten. Als ie die weet te voorkomen mag ie blijven.quote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het wel prima. Loopt verder ook niet echt iets rond die het nu veel beter zou doen denk ik.
Louis van Gaal is vrij.quote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind het wel prima. Loopt verder ook niet echt iets rond die het nu veel beter zou doen denk ik.
Gaat nooit gebeuren natuurlijk. Wat heeft hij nou te winnen bij ons? Heeft met AZ al met een andere club dan Ajax het kampioenschap behaald hier.quote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Louis van Gaal is vrij.
Hoewel een grotere jood niet denkbaar is denk ik al jaren dat hij en Feyenoord best een goede match zouden kunnen vormen.
Ongelooflijk kutstuk.quote:Op maandag 5 december 2016 19:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zie ook http://www.feyenoordnet.n(...)-sfeerelementen-weg/
Louis is tot op het bot gekwetst door onze supporters, heeft al aangegeven dat dat nooit gaat gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Louis van Gaal is vrij.
Hoewel een grotere jood niet denkbaar is denk ik al jaren dat hij en Feyenoord best een goede match zouden kunnen vormen.
Straks verliezen we weer 9 keer.quote:Op maandag 5 december 2016 21:59 schreef PIETR het volgende:
Van Geel wil Gio verlengen maar RvC vindt dit, volkomem terecht, nog te vroeg. Wat is hier raar aan?
Alsof Woudenberg het zo goed deed...quote:Op maandag 5 december 2016 22:09 schreef PIETR het volgende:
Hoe kun je iemand die Nelom opstelt uberhaupt willen verlengen?
Deed het beter dan Nelom.quote:Op maandag 5 december 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Woudenberg het zo goed deed...
Mwah.quote:
Dit ziet er toch superstoer uit?quote:Op maandag 5 december 2016 22:19 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]Kunnen ze die fotograaf effe vervangen en gauw?
Want? Ik vind dat ze een aantal duidelijke en aanwijsbare minpunten op een nette manier uitlichten.quote:
Tuurlijk, maar Nelom is gewoon altijd de zwakste schakel in het elftal. Zondag ook weer verantwoordelijk voor de tegengoal.quote:Op maandag 5 december 2016 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah.
Ik ben de eerste die Nelom graag ziet verdwijnen, maar ook Woudenberg was vaak niet erg sterk. Een coach hoeft trouwens ook niet helemaal precies dezelfde opstelling te maken die jij graag wil om hem okay te vinden he.
Eens.quote:Op maandag 5 december 2016 22:54 schreef Caland het volgende:
Van mij hoeven ze sowieso niet meer met meerjarige contracten te werken als het om trainers gaat. Jaarlijke evaluatie werkte met Koeman ook prima.
Eens wel ja. Gio is ook niet in de positie even een mooie stap te maken denk ik, dus die kan daar ook prima akkoord mee gaan.quote:Op maandag 5 december 2016 22:54 schreef Caland het volgende:
Van mij hoeven ze sowieso niet meer met meerjarige contracten te werken als het om trainers gaat. Jaarlijke evaluatie werkte met Koeman ook prima.
Wat heb ik jou dan ooit aan gedaan of ben je gewoon de mainaccount van psvcl?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |