Van je piemel, gepost in dit topic graagquote:
?quote:Op zondag 4 december 2016 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
"Waarom vraag je vrouwen niet gewoon rechtstreeks hoe ze verleid willen worden? Is dat niet veel beter dan gewoon wat experimenteren?"
Goede vraag.
Maar nee.
In werkelijkheid heb ik het hier al wel eens over gehad. En als ik vrouwen ooit al zou vragen hoe ze behandeld willen worden, dan zullen ze me een onzinverhaaltje geven over complimentjes en je gedragen als een gentleman. Dat ik geen technieken moet gebruiken en gewoon mezelf zou zijn.
Maar weet je?
Ik zou knettergek zijn als ik naar ze zou luisteren.
Waarom?
Als ik die technieken die ik leer juist wél toepas, heb ik VEEL meer succes bij vrouwen (veel meer, het komt niet eens in de buurt).
Het is net als met de jager en het hert.
Als je wil weten hoe je een hert schiet, wie vraag je dan om advies?
Het hert?
Of de jager?
Als je "het hert" zegt, ga dan vooral je gang en luister naar de adviezen van vrouwen in je omgeving.
Laat ze je vertellen hoe je ze vooral NIET moet versieren. Hoe ze ruimte willen, niet aangesproken willen worden, niet mee uitgevraagd willen worden, niet aangeraakt willen worden enzovoort.
Wat ik doe?
Ik heb allang geleerd om het te negeren.
Ja.
Natuurlijk bestudeert de jager het hert.
Maar hij komt niet bij het hert om advies te vragen hoe hij het moet jagen.
…. Kijk, het hert wil versierd worden.
Ze wil alleen niet het gevoel hebben dat ze wordt versierd.
En als je dat snapt, dan valt alles op zijn plek.
Meld je aan voor Manslut Meesterschap.
Je komt over als een mongool. Verder kom je over alsof je echt geen verstand hebt van vrouwen. Dit zijn al 2 redenen.quote:
juistquote:Op zondag 4 december 2016 15:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey drug
harde ava + sub matti, is referentie naar die verse van NAS in eye for an eye toch?
Huuuuh.quote:Op zondag 4 december 2016 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
"Waarom vraag je vrouwen niet gewoon rechtstreeks hoe ze verleid willen worden? Is dat niet veel beter dan gewoon wat experimenteren?"
Goede vraag.
Maar nee.
In werkelijkheid heb ik het hier al wel eens over gehad. En als ik vrouwen ooit al zou vragen hoe ze behandeld willen worden, dan zullen ze me een onzinverhaaltje geven over complimentjes en je gedragen als een gentleman. Dat ik geen technieken moet gebruiken en gewoon mezelf zou zijn.
Maar weet je?
Ik zou knettergek zijn als ik naar ze zou luisteren.
Waarom?
Als ik die technieken die ik leer juist wél toepas, heb ik VEEL meer succes bij vrouwen (veel meer, het komt niet eens in de buurt).
Het is net als met de jager en het hert.
Als je wil weten hoe je een hert schiet, wie vraag je dan om advies?
Het hert?
Of de jager?
Als je "het hert" zegt, ga dan vooral je gang en luister naar de adviezen van vrouwen in je omgeving.
Laat ze je vertellen hoe je ze vooral NIET moet versieren. Hoe ze ruimte willen, niet aangesproken willen worden, niet mee uitgevraagd willen worden, niet aangeraakt willen worden enzovoort.
Wat ik doe?
Ik heb allang geleerd om het te negeren.
Ja.
Natuurlijk bestudeert de jager het hert.
Maar hij komt niet bij het hert om advies te vragen hoe hij het moet jagen.
…. Kijk, het hert wil versierd worden.
Ze wil alleen niet het gevoel hebben dat ze wordt versierd.
En als je dat snapt, dan valt alles op zijn plek.
Meld je aan voor Manslut Meesterschap.
Van alle users hier heb ik jou nooit geqoute, ik hoop dat je de hint begrijpt.quote:Op zondag 4 december 2016 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen ook al een keer gescoord?
Gisteren nog.quote:Op zondag 4 december 2016 15:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Van alle users hier heb ik jou nooit geqoute, ik hoop dat je de hint begrijpt.
Heb je SG al gestrikt?quote:
klopt meestalquote:Op zondag 4 december 2016 15:34 schreef Trollscience het volgende:
vrouwen willen gewoon gedomineerd worden net als in de natuur vroeger een slot dat vele sleutels toelaat is geen goed slot!!! ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |