ADO hoort rood te hebben en 0-2 achter te staan. Ze hebben veel mazzel dat Utrecht de klap nog niet heeft gegeven.quote:Op zondag 4 december 2016 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op basis van de tweede helft zeker wel.
Jawel. Dit is een laag niveau.quote:Op zondag 4 december 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even serieus, dit is toch geen niveau?
Helaas heeft Ado de scheids een keertje mee.quote:Op zondag 4 december 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO hoort rood te hebben en 0-2 achter te staan. Ze hebben veel mazzel dat Utrecht de klap nog niet heeft gegeven.
Het ligt eerder onder elk niveau.quote:Op zondag 4 december 2016 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. Dit is een laag niveau.
Winnaar van de AFRICA CUPquote:Op zondag 4 december 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt eerder onder elk niveau.
Beide ploegen trouwens, maar zo'n Kanon kom op zeg. Ik denk dat de gemiddelde FOK!ker nog beter is.
Daar kan je de hele rust vullen met beelden dat mensen van het lachen niet meer in slaap komen.quote:
Prima toernooitje om wat van mee te pakken altijdquote:Op zondag 4 december 2016 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je de hele rust vullen met beelden dat mensen van het lachen niet meer in slaap komen.
Ik ga meestal na vijf minuten al wat anders doen, dan heb ik al zoveel onzin gezien.quote:Op zondag 4 december 2016 14:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima toernooitje om wat van mee te pakken altijd
Mja voor het niveau hoef je niet te kijkenquote:Op zondag 4 december 2016 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga meestal na vijf minuten al wat anders doen, dan heb ik al zoveel onzin gezien.
Ik kan me voorstellen dat het met FOK! erbij wel grappig is om te kijken.quote:Op zondag 4 december 2016 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja voor het niveau hoef je niet te kijken
Onderdeel van het nieuwe beleid van de KNJB.quote:Op zondag 4 december 2016 14:08 schreef Tchock het volgende:
Hoe veel goals zijn er al onterecht afgekeurd wegens buitenspel dit weekend? Twee van Vitesse, eentje van PSV, deze van Haller, mis ik iets?
Zonder fok kan ik er ook nog wel van genieten. Zo'n doodschop uit het niks, iemand die de bal het stadion uit jaagt nadat hij a la Gudelj vanaf 40 meter hem erin wil schieten. Moet je jezelf niet teveel aandoen, maar zo af en toe kan ik er wel om lachenquote:Op zondag 4 december 2016 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het met FOK! erbij wel grappig is om te kijken.
Maar als je een serieus potje voetbal wil haak je af als er voor de zoveelste keer op doel wordt geschoten vanaf de middellijn en de bal ergens op Madagascar verdwijnt.
Comedy Capersquote:Op zondag 4 december 2016 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder fok kan ik er ook nog wel van genieten. Zo'n doodschop uit het niks, iemand die de bal het stadion uit jaagt nadat hij a la Gudelj vanaf 40 meter hem erin wil schieten. Moet je jezelf niet teveel aandoen, maar zo af en toe kan ik er wel om lachen
Had net zo goed 4-4 kunnen zijn ja.quote:Op zondag 4 december 2016 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat er nog maar één goal is gevallen is ook wel een wonder van jewelste.
Ze vonden vorig jaar zwarte Ajax-spelers ook al niet zo tofquote:Op zondag 4 december 2016 14:13 schreef Tchock het volgende:
Waarom is Becker eigenlijk zo ongeliefd in Den Haag?
En Kanon is wel erg geliefd, vreemdquote:Op zondag 4 december 2016 14:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze vonden vorig jaar zwarte Ajax-spelers ook al niet zo tof
Goede grap man, zeker na dertig keer.quote:Op zondag 4 december 2016 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IS strijder verlaat het veld.
Dat zijn detailsquote:Op zondag 4 december 2016 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En Kanon is wel erg geliefd, vreemd
Waarom vraag je je af.quote:Op zondag 4 december 2016 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En Kanon is wel erg geliefd, vreemd
De bovenste of de onderste helft?quote:Op zondag 4 december 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helft van het veld is bevroren
Raar. Hebben ze het dak niet dichtgedaan?quote:Op zondag 4 december 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen veldverwarming?quote:Op zondag 4 december 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ligt rijp op het veld, ene helft is wel weg door de zon maar andere helft ligt in schaduwquote:Op zondag 4 december 2016 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen veldverwarming?
De charme van de Kuipquote:Op zondag 4 december 2016 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ligt rijp op het veld, ene helft is wel weg door de zon maar andere helft ligt in schaduw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |