Eens!quote:Op zondag 4 december 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een tyfus kop. Beetje een plork.
SOWquote:Op zondag 4 december 2016 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga eens minder fokken en meer afvallen
als je nu dood gaat moet je in zo een paardencrematie gehesen worden met takelkraan omdat je te dik bent voor regulier
Hangt me af van de vlag die op de schuit staat.quote:Op zondag 4 december 2016 14:01 schreef Toto69 het volgende:
maar ik zou serieus niet naar eritrea gaan
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.quote:Op zondag 4 december 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Om het te begrijpen moet je eerst begrijpen waarom jijzelf zo geobsedeerd bent door mensen met een obsessie.
Hoezo?quote:Op zondag 4 december 2016 14:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt me af van de vlag die op de schuit staat.
Nadiaquote:Op zondag 4 december 2016 14:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje een zaadkop, hou ik wel van, had Nadia van de gouden kooi ook.
quote:Op zondag 4 december 2016 14:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.
Wllh Death note is zo hard ik ging een keer bijna huilen om hoe hard her was vraa fushia2quote:Op zondag 4 december 2016 12:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hm heb wel weer zin in een nieuwe serie dus ga denk death note weer een kans geven
[..]!
Vriend je gaat zo hard huilen bij ep1.
Als ze echt boeiend waren geweest had ik ze wel gekend.quote:Op zondag 4 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jongaaahhh, heb je onder een steen geleefd in 2007 of zo?
Nee maar, De Gouden Kooi ken je toch wel?quote:Op zondag 4 december 2016 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze echt boeiend waren geweest had ik ze wel gekend.
Wetgeving en rechten.quote:
Wat insinueer je precies? Zeg het maar.quote:Op zondag 4 december 2016 14:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.
Nee, nooit gekeken.quote:Op zondag 4 december 2016 14:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee maar, De Gouden Kooi ken je toch wel?
Oh, nou ja je hebt er vrij weinig aan gemist, maar ik denk misschien dat een aantal van die knakkers je toch zijn bijgebleven door het nieuws of zo.quote:
Kun je de naam alleen kennen als je het zelf gekeken hebt dan? Ik heb het ook nooit gekeken, maar weet wel dat die dikke gewonnen heeft.quote:
Geen idee, maar schijnbaar ben ik ook de grootste utopia fan hier.quote:Op zondag 4 december 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je de naam alleen kennen als je het zelf gekeken hebt dan? Ik heb het ook nooit gekeken, maar weet wel dat die dikke gewonnen heeft.
Hoezoquote:Op zondag 4 december 2016 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, maar schijnbaar ben ik ook de grootste utopia fan hier.
Hmm.quote:Op zondag 4 december 2016 14:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wetgeving en rechten.
Vrij ingewikkeld als je bijv. een Nederlands contract hebt, een buiten de EU vlagstaat voor het schip en opereert in nog weer een ander land.
Piratenvlagquote:Op zondag 4 december 2016 14:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt me af van de vlag die op de schuit staat.
Als je speciaal bentquote:Op [url=/topic/2343175/6/25#p167093394]zondag 4 december 2016 13:30[/url] schreef [url=/user/profile/455036]Drug[/url] het volgende:
[..]
binnenkort 4? 😏😏
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |