Oke.quote:Op zondag 4 december 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag gewoon Niels om tips om een Thaise te importeren
Niels heeft nog wel een leftover in de kelderquote:Op zondag 4 december 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zondag 4 december 2016 13:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niela heeft nog wel een leftover in de kelder
Die zijn ook altijd gruwelijk nat hequote:Op zondag 4 december 2016 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet jij beter denk ikquote:Op zondag 4 december 2016 13:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die zijn ook altijd gruwelijk nat he
Echt zielig dit.quote:Op zondag 4 december 2016 13:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niels heeft nog wel een leftover in de kelder
Zet je beste beentje voor Dima!quote:Op zondag 4 december 2016 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
hahah
ik zie dat ik gisteravond gematched ben met een 28-jarige single vrouw uit Amsterdam
~ 1quote:Op zondag 4 december 2016 13:10 schreef Drug het volgende:
hoeveel sekspartners hebben jullie ~ gehad?
wat lach je ?quote:Op zondag 4 december 2016 13:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zet je beste beentje voor Dima!
Trolololquote:Op zondag 4 december 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat lach je ?
je snapt hem niet eens
Hahaquote:Op zondag 4 december 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat lach je ?
je snapt hem niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh nu met dat plaatje snappen we het allemaal Dima
HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHA!!!!!!111!!11eerlijk wat lach je ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt geen flauw benul
had je die pre-edit gezien danquote:Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is wat ik jou laat denken.
Trolololol
Hardopquote:Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerlijk wat lach je ?
je hebt geen flauw benul
Stop maar met trollen, eerlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerlijk wat lach je ?
je hebt geen flauw benul
3quote:Op [url=/topic/2343175/5/25#p167092849]zondag 4 december 2016 13:10[/url] schreef [url=/user/profile/455036]Drug[/url] het volgende:
4quote:Op zondag 4 december 2016 13:10 schreef Drug het volgende:
hij is nu juist niet aan het trollenquote:Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Stop maar met trollen, eerlijk.
Ja maar nu gaat 'ie de "Je bent Moslima" Kaart spelen natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2016 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn er 3 meer dan jij
HAHAHAHA
watquote:Op zondag 4 december 2016 13:34 schreef Toto69 het volgende:
Zo even het strand checken.
Ah, het ligt 'r nog. Dan zo maar even de meubels naar buiten.
Deze sc is door en door verrotquote:Op zondag 4 december 2016 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan log je maar uit.
En dat zelfde geldt voor meer mensen hier.
Toen ik in India was een keer meegenomen naar een massagesalon.quote:Op zondag 4 december 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Deze sc is door en door verrot
Dat is wel echt fantastisch jaquote:Op zondag 4 december 2016 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen ik in India was een keer meegenomen naar een massagesalon.
Hoefde maar 450 rupees te betalen. Niks mis mee.
Nou en of. Ze kon zuigen als een husqvarna. Nog nooit zo veel gespoten man.quote:Op zondag 4 december 2016 13:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel echt fantastisch ja
Was ze ook gruwelijk nat?quote:Op zondag 4 december 2016 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou en of. Ze kon zuigen als een husqvarna. Nog nooit zo veel gespoten man.
Ad hominem en het is trouwens alweer bijna een jaar geleden dat ik het met een thaise deed.quote:Op zondag 4 december 2016 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen ik in India was een keer meegenomen naar een massagesalon.
Hoefde maar 450 rupees te betalen. Niks mis mee.
Hoeveel baht?quote:Op zondag 4 december 2016 13:43 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ad hominem en het is trouwens alweer bijna een jaar geleden dat ik het met een thaise deed.
quote:Op zondag 4 december 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Deze sc is door en door verrot
Nou SA is nog 1 ding maar in Eritrea gaan werken??quote:Op zondag 4 december 2016 13:49 schreef Oberkullie het volgende:
Meh, ga weer buitenspelen. Nog maar even over nadenken om in Saoudi en Eritrea te werken. Vandaag voor gevraagd.
Om het te begrijpen moet je eerst begrijpen waarom jijzelf zo geobsedeerd bent door mensen met een obsessie.quote:
Ik heb niet eens met je te doen inmiddels.quote:Op zondag 4 december 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Om het te begrijpen moet je eerst begrijpen waarom jijzelf zo geobsedeerd bent door mensen met een obsessie.
Beetje een zaadkop, hou ik wel van, had Nadia van de gouden kooi ook.quote:Op zondag 4 december 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een tyfus kop. Beetje een plork.
Wie?quote:Op zondag 4 december 2016 14:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje een zaadkop, hou ik wel van, had Nadia van de gouden kooi ook.
Eens!quote:Op zondag 4 december 2016 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een tyfus kop. Beetje een plork.
SOWquote:Op zondag 4 december 2016 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga eens minder fokken en meer afvallen
als je nu dood gaat moet je in zo een paardencrematie gehesen worden met takelkraan omdat je te dik bent voor regulier
Hangt me af van de vlag die op de schuit staat.quote:Op zondag 4 december 2016 14:01 schreef Toto69 het volgende:
maar ik zou serieus niet naar eritrea gaan
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.quote:Op zondag 4 december 2016 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Om het te begrijpen moet je eerst begrijpen waarom jijzelf zo geobsedeerd bent door mensen met een obsessie.
Hoezo?quote:Op zondag 4 december 2016 14:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt me af van de vlag die op de schuit staat.
Nadiaquote:Op zondag 4 december 2016 14:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje een zaadkop, hou ik wel van, had Nadia van de gouden kooi ook.
quote:Op zondag 4 december 2016 14:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.
Wllh Death note is zo hard ik ging een keer bijna huilen om hoe hard her was vraa fushia2quote:Op zondag 4 december 2016 12:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hm heb wel weer zin in een nieuwe serie dus ga denk death note weer een kans geven
[..]!
Vriend je gaat zo hard huilen bij ep1.
Als ze echt boeiend waren geweest had ik ze wel gekend.quote:Op zondag 4 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jongaaahhh, heb je onder een steen geleefd in 2007 of zo?
Nee maar, De Gouden Kooi ken je toch wel?quote:Op zondag 4 december 2016 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze echt boeiend waren geweest had ik ze wel gekend.
Wetgeving en rechten.quote:
Wat insinueer je precies? Zeg het maar.quote:Op zondag 4 december 2016 14:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.
Nee, nooit gekeken.quote:Op zondag 4 december 2016 14:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee maar, De Gouden Kooi ken je toch wel?
Oh, nou ja je hebt er vrij weinig aan gemist, maar ik denk misschien dat een aantal van die knakkers je toch zijn bijgebleven door het nieuws of zo.quote:
Kun je de naam alleen kennen als je het zelf gekeken hebt dan? Ik heb het ook nooit gekeken, maar weet wel dat die dikke gewonnen heeft.quote:
Geen idee, maar schijnbaar ben ik ook de grootste utopia fan hier.quote:Op zondag 4 december 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je de naam alleen kennen als je het zelf gekeken hebt dan? Ik heb het ook nooit gekeken, maar weet wel dat die dikke gewonnen heeft.
Hoezoquote:Op zondag 4 december 2016 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, maar schijnbaar ben ik ook de grootste utopia fan hier.
Hmm.quote:Op zondag 4 december 2016 14:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wetgeving en rechten.
Vrij ingewikkeld als je bijv. een Nederlands contract hebt, een buiten de EU vlagstaat voor het schip en opereert in nog weer een ander land.
Piratenvlagquote:Op zondag 4 december 2016 14:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt me af van de vlag die op de schuit staat.
Als je speciaal bentquote:Op [url=/topic/2343175/6/25#p167093394]zondag 4 december 2016 13:30[/url] schreef [url=/user/profile/455036]Drug[/url] het volgende:
[..]
binnenkort 4? 😏😏
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |