Huh wat Ze waren zelf 6 u te laat?quote:Op zondag 4 december 2016 11:47 schreef zeer het volgende: crip had je gezien dat de foefjes hun vliegtuig voor de persreis naar Curaçao hadden gemist met zo'n 6 uur?
jup, lach uiteraard niet aan hun maar aan de organisatie en daardoor konden ze ook al niet businessclass vliegenquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
krijg je zo'n reis (oh wow Grekko's eerste persreis![]()
such youtuber!!) en dan verneuk je het zo
kreeg wel dikke hard on van het suggestieve einde trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moest je niet cringen om het einde?quote:Op zondag 4 december 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
[..]is ook fucking stupid als je zelf nie checkt
wnr ben je jarigquote:Op zondag 4 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
die rechter chick heeft mooie boobs, wil ook zo'n piercing
ze gingen nu net doen alsof ze gingen seksen in het zwembad en toen werd het beeld zwartquote:Op zondag 4 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moet altijd cringen als ze gaan dansen enzo.
huh de nieuwe vlog bedoel je?quote:Op zondag 4 december 2016 11:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ze gingen nu net doen alsof ze gingen seksen in het zwembad en toen werd het beeld zwart
of ik moet zeggen lila paars
met een of andere vage beat er onder
oh ja, over dat ze de vlucht missenquote:Op zondag 4 december 2016 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
huh de nieuwe vlog bedoel je?
heb k nog nie gezien
kweenie kan niet zo goed tegen olijfolie als basis ingrediënt voor alles, krijg daar beetje darmkrampjes vanquote:Op zondag 4 december 2016 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Al het geluk zal uit je gezogen worden.
noice wil dat echt gaan doen weet alleen nie waarquote:Op zondag 4 december 2016 12:04 schreef zeer het volgende:
[..]
is nie zo mega duur trouwens, was 90 euro paar jaar terug
Wil jij niet gewoon voor mij komen werken?quote:Op zondag 4 december 2016 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je dit soort keuzes al niet zelfstandig maken?
gwn bij piercing studio?quote:Op zondag 4 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
noice wil dat echt gaan doen weet alleen nie waar
ik denk niet dat jij mij kunt betalenquote:Op zondag 4 december 2016 12:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wil jij niet gewoon voor mij komen werken?
ben juist blij dat ik een man ben.quote:Op zondag 4 december 2016 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word niet goed van dat eeuwige wijvengezeik.
Blij toe dat ik geen man ben.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 4 december 2016 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben juist blij dat ik een man ben.
Zo moeilijk was het niet om dat te bereiken.quote:Op zondag 4 december 2016 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw hoeveelheid posts dit jaar, das niet gezond.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ja dat doet ie idd wat een loser hequote:Op zondag 4 december 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Je zit nu in een voetbalstadion te fokken?
Ik betrek jullie graag bij besluitvormingquote:Op zondag 4 december 2016 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
in de grote mensen wereld maak je keuzes zelfstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |