uwv betaalt niks aan vluchtelingenquote:Op zondag 4 december 2016 09:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
En links als een vluchteling op een UWV-cheque
Hihihiquote:Op zondag 4 december 2016 10:13 schreef zeer het volgende:
[..]
nee beeldscherm heeft te hoge resolutie
Hard gewordenquote:Op zondag 4 december 2016 10:15 schreef -supergirl- het volgende:
Nu met mijn fluffy poezeltje aan het knuffelen
Heyy braddiequote:Op zondag 4 december 2016 10:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Om 10 uur naar bed en pas 0930 wakker worden wtf man
Op zaterdagavond om 10u naar bed wajoquote:Op zondag 4 december 2016 10:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Begeleiding zal op tijd naar huis toe hebben gewildquote:Op zondag 4 december 2016 10:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Op zaterdagavond om 10u naar bed wajo
NOU dan pakke ze ONZE banen AF!!1!!quote:Op zondag 4 december 2016 10:13 schreef zeer het volgende:
[..]
uwv betaalt niks aan vluchtelingen
als je toch zo graag de domme rechtse mislukkeling wil zijn, probeer dat iig een beetje accuraat te izjn
zijn je tanden je liefquote:Op zondag 4 december 2016 10:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Begeleiding zal op tijd naar huis toe hebben gewild
Hihihi als je je baan af laat pakken door een vluchteling vol trauma's, geen opleiding en die de taal niet machtig is ben je wel echt een ultieme tokkie.quote:Op zondag 4 december 2016 10:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
NOU dan pakke ze ONZE banen AF!!1!!
vrijdag tochquote:Op zondag 4 december 2016 10:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe eens niet zo. Dit ben jij helemaal niet.
Dima wanneer wijntje drinken
Wtf waarom kan ik dat nietquote:Op zondag 4 december 2016 10:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Je bent leip Death note is echt gestooooord leuk ik ga bijna huilen om hoe hard dat was ik mis het zo ergquote:Op zondag 4 december 2016 11:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
paar afleveringen gekeken
Vond het saai
Kijk attack on titan
weerlegging van de validiteit van de tegenvraagquote:Op zondag 4 december 2016 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat Dima de vraag ontwijkt ben ik hier ook erg benieuwd naar.
ja mag ;oquote:Op zondag 4 december 2016 11:38 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow mag ik altijd voor je werken dan
ja ik ging stuk, beavis and butthead hun tweequote:Op zondag 4 december 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
crip had je gezien dat de foefjes hun vliegtuig voor de persreis naar Curaçao hadden gemist met zo'n 6 uur?
krijg je zo'n reis (oh wow Grekko's eerste persreisquote:Op zondag 4 december 2016 11:48 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik ging stuk, beavis and butthead hun twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |