Waarom proberen jullie toch altijd mensen die net als retards over vluchtelingen praat te framen als pro-moord e.d.?quote:Op zondag 4 december 2016 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is deze week verkracht en vermoord door een Afghaanse 'vluchteling' maar daar hoor je zeer en consorten niet over
Wegkijkerquote:Op zondag 4 december 2016 09:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom proberen jullie toch altijd mensen die net als retards over vluchtelingen praat te framen als pro-moord e.d.?
Omdat je wist dat dit zou gebeuren bij het binnenlaten van dat volk.quote:Op zondag 4 december 2016 09:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom proberen jullie toch altijd mensen die net als retards over vluchtelingen praat te framen als pro-moord e.d.?
Saoto soep en broodjes kipkerrie.quote:Op zondag 4 december 2016 09:38 schreef GhpH het volgende:
Wat gaan jullie trouwens als zondagsmaaltijd eten vandaag?
En links als een vluchteling op een UWV-chequequote:Op zondag 4 december 2016 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo voorspelbaar. Rechts komt erop af als vliegen op stront
Geloof kippiepanquote:Op zondag 4 december 2016 09:38 schreef GhpH het volgende:
Wat gaan jullie trouwens als zondagsmaaltijd eten vandaag?
Ik ga vandaag een uurtje, 12-13 km. Volgende week bruggenloop van 15 km, hopelijk ook dit weerquote:
Volgens mij komt de wisselvalligheid terug met hogere temperaturen.quote:Op zondag 4 december 2016 09:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een uurtje, 12-13 km. Volgende week bruggenloop van 15 km, hopelijk ook dit weer
onzin, de variabele vluchteling/niet-vluchteling is hierin niet bepalendquote:Op zondag 4 december 2016 09:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat je wist dat dit zou gebeuren bij het binnenlaten van dat volk.
toch was je geinteresseerd in fok piemels dus doe maar niet zo schijnheiligquote:Op zondag 4 december 2016 10:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb eindelijk toegang tot KPD
[ afbeelding ]
Mn penerpic al gevonden?quote:Op zondag 4 december 2016 10:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb eindelijk toegang tot KPD
[ afbeelding ]
Hahaha nice onequote:Op zondag 4 december 2016 09:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
En links als een vluchteling op een UWV-cheque
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |