Niels weet veel van gitarenquote:
Jij wilde per se blijven. Dus nee.quote:Op zondag 4 december 2016 01:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren hé?
Lees langs mijn berichten heen als je mij niet mag. Scheelt wel wat frustratie denk ik zo
Oke, maar stop dan ook met dat elke keer uitlokken.quote:Op zondag 4 december 2016 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij wilde per se blijven. Dus nee.
Houd gewoon je mond ofzoquote:Op zondag 4 december 2016 01:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oke, maar stop dan ook met dat elke keer uitlokken.
Interesseert nog steeds helemaal niemandquote:Op zondag 4 december 2016 01:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh![]()
Ik hoef helemaal geen nieuwe gitaar te kopenBesef mij nu pas dat er (nog steeds) Een oude gitaar in reparatie is
Maar ff mailen hoe lang dat nog gaat duren, ding is nu al bijna 2 maanden weg
Niels zit nu even aan het Deense bierquote:Op zondag 4 december 2016 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Interesseert nog steeds helemaal niemand
Waar zit jij aan?quote:Op zondag 4 december 2016 01:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niels zit nu even aan het Deense bier
Mn penerquote:
Pics?quote:
Nicequote:
Nu zit ik er aan om de knoop er uit te halenquote:
Was ook een grapjequote:Op zondag 4 december 2016 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee vind ik niet zoveel aan. Veel geschreeuw
ken ik nietquote:Op zondag 4 december 2016 01:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Was ook een grapje
Vind jou wel een Diederik van Vleuten man
Kweenie al best een tijdjequote:Op zondag 4 december 2016 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een nieuwe sig
http://www.voorveghter.nl(...)een-meestervertellerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |