Die zijn fucking lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Ga toch niet helemaal naar ikea rijden om gehaktballetjes te vreten. Haal wel altijd hotdog daar
Dus als die vriendin niet tegensputterde dan was je meegegaan terwijl je geen zin had?quote:Op zondag 4 december 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat soort winkels zijn inderdaad vrij matig jaVooral die niet oplettende kinderen die tegen je opbotsen.
M`n ma wilde vanmiddag met mij naar de woonmall, blij dat die vriendin van haar tegensputterde, zag alweer helemaal tegen op om 1-2 uur lang rond te banjeren in winkels met allemaal dezelfde spullen (voor mijn gevoel)
En een patatje voor onderweg natuurlijk, als je de A2 afkomt heb je een drive-in zitten voor de Burger Kingquote:Op zondag 4 december 2016 00:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En een ijsje als je naar huis gaat?
En weten allemaal hoe geloofwaardig vloggers zijn hequote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat zei 'ie bij Achter de viral.
Ja, had wel gemoeten hequote:Op zondag 4 december 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als die vriendin niet tegensputterde dan was je meegegaan terwijl je geen zin had?
morgen weegmoment tochquote:Op zondag 4 december 2016 00:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En een patatje voor onderweg natuurlijk, als je de A2 afkomt heb je een drive-in zitten voor de Burger King
Nee, maar die presentatrice was op zijn werkplek en dat was bij defensiequote:Op zondag 4 december 2016 00:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
En weten allemaal hoe geloofwaardig vloggers zijn he
Nee dat is dus die hotdogquote:Op zondag 4 december 2016 00:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En een ijsje als je naar huis gaat?
huh oke vaagquote:Op zondag 4 december 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, had wel gemoeten he
Ik was met m`n ma en een vriendin van haar weg omdat die vriendin een tablet moest hebben en ze daar mijn hulp voor nodig had
En ik heb geen OV meer dus ja
Dat helpen met die tablet doe ik graag hoor, want zowel m`n moeder als die vriendin hebben er geen verstand van, maar ik ben niet iemand die graag door winkels slentert als het niet hoeft zeg maar.quote:
Gewoon zelf zeggen dat je dan niet wilt tochquote:Op zondag 4 december 2016 00:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat helpen met die tablet doe ik graag hoor, want zowel m`n moeder als die vriendin hebben er geen verstand van, maar ik ben niet iemand die graag door winkels slentert als het niet hoeft zeg maar.
Ja, maar ik heb dan weinig te willen zeg maar.quote:Op zondag 4 december 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon zelf zeggen dat je dan niet wilt toch
Lekker met mams en vriendin op stap.quote:Op zondag 4 december 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat soort winkels zijn inderdaad vrij matig jaVooral die niet oplettende kinderen die tegen je opbotsen.
M`n ma wilde vanmiddag met mij naar de woonmall, blij dat die vriendin van haar tegensputterde, zag alweer helemaal tegen op om 1-2 uur lang rond te banjeren in winkels met allemaal dezelfde spullen (voor mijn gevoel)
slapquote:Op zondag 4 december 2016 00:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan weinig te willen zeg maar.
Want dan is het 2 tegen 1
En zeker als het gaat om m`n moeder, die sleept mij ondanks m`n bijna 26 jaar nog gewoon mee
Het was wel gezellig hoor daar niet vanquote:Op zondag 4 december 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker met mams en vriendin op stap.
Nou ja, hoeft op zich niet zo erg te zijn. Mijn vrouw gaat weleens met vriendinnen winkelen en hoewel ik daar persoonlijk ook wel van houd, doe ik in België vaak dat ik dan in zo'n bierlokaal ga zitten en op de spullen pas en dan zie ik ze vanzelf wel weer terug,
Dat moet je eens live streamen dan. Zo krijg je kijkers.quote:Op zondag 4 december 2016 00:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan weinig te willen zeg maar.
Want dan is het 2 tegen 1
En zeker als het gaat om m`n moeder, die sleept mij ondanks m`n bijna 26 jaar nog gewoon mee
Hahahaha, dan vermoord m`n moeder mijquote:Op zondag 4 december 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet je eens live streamen dan. Zo krijg je kijkers.
Doe niet zo raarquote:Op zondag 4 december 2016 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
CODE GEEL ALARM ALARM BLIJF BINNEN SLUIT DE RAMEN!!
Ah, jouw moeder is weleens de klos geweest dus. Nou ja, aangezien mensen haar nu toch hebben gezien, maar eens compilatie maken van de momenten dat ze je aan je oor meesleept dan.quote:Op zondag 4 december 2016 00:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hahahaha, dan vermoord m`n moeder mij
Die vent waar ik eergisteren moest wezen zei voor de grap "Ja mevrouw, u zit ook in de filmpjes van Brad, en dan roept hij KIJK DIT IS MIJN MOEDER "En echt, als blikken konden doden had ik hier nu niet meer gezeten
quote:
quote:Het KNMI heeft voor vanavond en morgenvroeg code geel afgekondigd vanwege dichte mist die verkeersbelemmerend kan werken. De waarschuwing geldt voor het hele land, met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeland. Omdat ook de temperatuur onder het vriespunt komt, is er kans op gladheid.
Lokaal kan het zicht volgens het KNMI minder dan 200 meter zijn: dan mag de mistvoorlichting voor aan. Mistachterlampen mogen pas aan bij minder dan 50 meter zicht.
Volgens het KNMI is code geel tot morgenochtend 10.00 uur van kracht.
Nee, juist niet.quote:Op zondag 4 december 2016 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, jouw moeder is weleens de klos geweest dus. Nou ja, aangezien mensen haar nu toch hebben gezien, maar eens compilatie maken van de momenten dat ze je aan je oor meesleept dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |