Ach, als je +- 10 jaar oud bent dan vind je al snel dingen gewldig hequote:Op zaterdag 3 december 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een wondertol zo geweldig vinden heeft ook wel iets schattigs.
En 4 jaar later blaast Tom brievenbussen opquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een wondertol zo geweldig vinden heeft ook wel iets schattigs.
Kom jij zo vaak bij de Ikea?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Ga toch niet helemaal naar ikea rijden om gehaktballetjes te vreten. Haal wel altijd hotdog daar
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Ga toch niet helemaal naar ikea rijden om gehaktballetjes te vreten. Haal wel altijd hotdog daar
Hij is bommenontmantelaar (is dat een woord?) Bij Defensie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En 4 jaar later blaast Tom brievenbussen op
Nee, maar altijd als ik er ben bedoel ik tochquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kom jij zo vaak bij de Ikea?
Is dit srs?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is bommenontmantelaar (is dat een woord?) Bij Defensie.
Watquote:
Die dingen in zo'n uitgehold broodje met een soort mosterdsaus?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar altijd als ik er ben bedoel ik toch
Ja nee, ten eerste denk ik nu dat je elk kwartaal keertje naar IKEA gaat en je dan kennelijk gaat volproppen met hotdogs. Mijn schattige beeld over je is volledig in duigen gevallenquote:
Nee dat zijn die van de hemaquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die dingen in zo'n uitgehold broodje met een soort mosterdsaus?
Oh ja. Die vond ik ook altijd wel aardig ja.quote:
Kom echt 1 keer per jaar in ikea en als ik er ben haal ik hotdog.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nee, ten eerste denk ik nu dat je elk kwartaal keertje naar IKEA gaat en je dan kennelijk gaat volproppen met hotdogs. Mijn schattige beeld over je is volledig in duigen gevallen
Ja, alleen zo irritant dat al die saus naar onderen gaatquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja. Die vond ik ook altijd wel aardig ja.
Beter dan dat een stewardess jus d'orange over je heen kiept terwijl je ligt te slapen in het vliegtuig in je witte poloquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ikea vind ik vreselijk, zeker met al die gezinnetjes daar. Toen weleens zo'n kind tegen mij op gelopen met een halve liter cola in zijn hand. Dat is niet bijzonder fijn.
Mmm. Het kan altijd erger ja. Maar die kennis had ik toen niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Beter dan dat een stewardess jus d'orange over je heen kiept terwijl je ligt te slapen in het vliegtuig in je witte polo
Dat soort winkels zijn inderdaad vrij matig jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ikea vind ik vreselijk, zeker met al die gezinnetjes daar. Toen weleens zo'n kind tegen mij op gelopen met een halve liter cola in zijn hand. Dat is niet bijzonder fijn.
En een ijsje als je naar huis gaat?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom echt 1 keer per jaar in ikea en als ik er ben haal ik hotdog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |