abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 december 2016 @ 16:09:37 #26
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_167235146
Asscher. Oliebol op sterk water.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_167235161
Ze kunnen niet en als ze willen worden volgens mij hun handen gebonden door de EU.
pi_167252372
De PvdA lijsttrekkersverkiezing heeft alleen als doel de PvdA de media te laten halen. De Volkskrant negeert consequent de SP, want er zitten immers niet zoveel SP-leden in de redactie, in tegenstelling tot PvdA'ers als Raoul du Pre.

Ze moeten ook wel hard propaganda voeren. Wie stemt er immers met gezond verstand op de PvdA, een doorsnee liberale partij die op geen enkele manier verschilt van bijvoorbeeld D66 en steeds minder van de VVD? En dan ook nog met Diederik Samsom aan het roer, een betweterige Greenpeace nerd zonder empathie voor gewone mensen. Asscher is natuurlijk niet beter, de zoveelste kleurloze bureaucraat, een tweede Francois Hollande die straks weer vervangen moet worden.
pi_167368934
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 10:24 schreef Kiyoaki het volgende:
De PvdA lijsttrekkersverkiezing heeft alleen als doel de PvdA de media te laten halen. De Volkskrant negeert consequent de SP, want er zitten immers niet zoveel SP-leden in de redactie, in tegenstelling tot PvdA'ers als Raoul du Pre.

Ze moeten ook wel hard propaganda voeren. Wie stemt er immers met gezond verstand op de PvdA, een doorsnee liberale partij die op geen enkele manier verschilt van bijvoorbeeld D66 en steeds minder van de VVD? En dan ook nog met Diederik Samsom aan het roer, een betweterige Greenpeace nerd zonder empathie voor gewone mensen. Asscher is natuurlijk niet beter, de zoveelste kleurloze bureaucraat, een tweede Francois Hollande die straks weer vervangen moet worden.
Asscher komt uit een typische rijke advocaten familie. Denken dat hij empathie heeft voor de 'gewone man' is echt krankzinnig.
pi_167369102
Het zou kunnen, maar dan als ik het zou mogen wezen, kwam toch eerst ikke en als er dan iets overblijft evt de rest.

Ben ik dan eerlijk of liegt de rest?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2016 13:59:37 ]
pi_167555898
Iets anders: Ik vond het doodzonde dat Diederik het niet is gevonden. Ik mocht hem wel,veel meer dan die beroepsleugenaar met zijn laffe lakse houding jegens Staatsgevaarlijke elementen ( u kent ze wel) en falende arbeidsplannetjes om meer mensen aan het werk te krijgen die alleen maar met onmenselijk regeltjes worden begeleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')