Nou schuif maar doorquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Boerenkoolstamp met spekkies en vette worst.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en iedereen die alleen is mag ook aanschuiven
Gezellig toch DDMquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan 1 kerstdag bij schoonmoeder kaasfondue doen, dat was het wel weer qua feestdagen
niet bij je eigen ouders langs?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan 1 kerstdag bij schoonmoeder kaasfondue doen, dat was het wel weer qua feestdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was altijd wel gezellig in Spanje met de hele familie met aanhang bij mn schoonouders... en dan daarna om middernacht naar de nachtmis .. Tegenwoordig doen ze dat ook niet meer..quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
Ik had er soms geen zin in, maar nu zou ik wensen dat ik mijn schoonma weer kon opgraven
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
Na ik ga weer verder...
ik ben voor medische zus bezig, nog lang niet klaar...Je hebt de smaak weer te pakken zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn vader is al tig jaar gewend dat ik er niet ben met kerst, ik werkte altijd met kerst. Ik denk ook niet dat ze ons zullen missen, laatste bezoekje was een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
niet bij je eigen ouders langs?
of heb je die niet meer?
zondag en maandagquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:27 schreef sacha het volgende:
maar neuk, wanneer is het eigenlijk kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |