abonnement Unibet Coolblue
pi_167076723
Gegroet,

Ik heb best wel veel lichtgekleurde overhemdem met een ietwat gelige kleur on de oksel. Dit komt door zweten, maar hoe kan ik dit het beste voorkomen?

Shirtjes onder mijn overhemdem gaat hem niet worden, dit is echt een no go en een compleet gebrek aan stijl.Ik trim ook mijn oksels en gebruik dagelijks deo. Op zich vind ik dit best zonde, een overhemd kost snel 100 euro en deze wil ik dan ook graag mooi houden.

Thx voor de tips!
  zaterdag 3 december 2016 @ 17:35:55 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_167076869
• Koop een deodorant die zweten voorkomt, zoiets bijvoorbeeld
• Vlekken kun je hiermee verwijderen, in de gewone was krijg je ze er nooit uit
• Ga voor een lichtgrijs shirt (met V-hals) onder je witte overhemd, dat zie je veel minder dan een witte, of koop een shirt in huidskleur
• Een goed gekleurd t-shirt zie je nauwelijks onder een goed wit overhemd (ga voor een wat dikkere stof) en dat is altijd nog beter dan natte plekken onder je oksels, die je blijkbaar hebt aangezien er gele vlekken zitten
pi_167076917
Talkpoeder onder je oksels!

Werkt bij mij perfect.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_167076947
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:31 schreef Fushia2 het volgende:
Dit komt door zweten, maar hoe kan ik dit het beste voorkomen?
Niet meer zweten.
Door bv met de brommer naar het werk te gaan ipv met de bakfiets.
Of overhemden in dezelfde gele kleur als je zweet kopen zodat het niet opvalt.
pindazakje
pi_167076971
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:35 schreef TNA het volgende:
• Koop een deodorant die zweten voorkomt, zoiets bijvoorbeeld
• Vlekken kun je hiermee verwijderen, in de gewone was krijg je ze er nooit uit
• Ga voor een lichtgrijs shirt (met V-hals) onder je witte overhemd, dat zie je veel minder dan een witte, of koop een shirt in huidskleur
• Een goed gekleurd t-shirt zie je nauwelijks onder een goed wit overhemd (ga voor een wat dikkere stof) en dat is altijd nog beter dan natte plekken onder je oksels, die je blijkbaar hebt aangezien er gele vlekken zitten
Misschien eens investeren in goede t shirts dan. Al mag er wel helemaal niks te zien zijn, ik vind het zo'n afknapper wanneer je iemand zijn t shirt ziet wanneer hij een pak draagt.

Ben best benieuwd naar het product, maar kan je link niet openen mobiel. Wat is de naam?
pi_167077405
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:35 schreef TNA het volgende:
• Vlekken kun je hiermee verwijderen, in de gewone was krijg je ze er nooit uit
Dat spul bevat zoutzuur...

Ideetje. ^O^
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 3 december 2016 @ 19:04:24 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_167079059
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:39 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Misschien eens investeren in goede t shirts dan. Al mag er wel helemaal niks te zien zijn, ik vind het zo'n afknapper wanneer je iemand zijn t shirt ziet wanneer hij een pak draagt.

Ben best benieuwd naar het product, maar kan je link niet openen mobiel. Wat is de naam?
De meeste mannen dragen witte shirts onder hun overhend, waarschijnlijk met het idee dat je een wit shirt niet ziet onder een wit overhemd. Het gaat er alleen juist om een kleur te kiezen die zo dicht mogelijk bij je huidskleur ligt, daarom is wit juist wél zo zichtbaar. Opvallend genoeg komt lichtgrijs dicht in de buurt van je huidskleur en anders kun je zoals gezegd online eens de huidskleurige shirts proberen. Die zijn alleen allesbehalve sexy als je thuis je overhemd uittrekt :+ Zelf ben ik geen fan van extreem diepe v-halzen, als het dan toch een keer een beetje doorschijnt in de zon ben je net Gerard Joling.

Het product om zweetvlekken te verwijderen heet Deo Go. Ik heb het zelf met succes gebruikt op mijn witte overhemden, met gekleurde shirts zou ik het eerst voorzichtig op een onzichtbare plek gebruiken, want het is zeer agressief spul. Uiteindelijk ben ik gewoon shirts onder mijn overhemden gaan dragen: de deodorants die 7 dagen (claimen) te werken zijn erg agressief en je overhemden blijven in algehele zin mooier als er een laag tussen je huid en je overhemd zit. Daarnaast voorkomt het zichtbaar vochtige plekken onder je oksels bij warm weer, lichaamsbeweging of stress.
pi_167079096
Odorex extra dry lotion is echt een geweldig product waarbij je niet meer zweet onder je oksels!
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_167082001
Komt door de parfum van deodrant. Maar ik draag er wel altijd een shirtje onder
pi_167085844
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 20:51 schreef Fatoeman het volgende:
Komt door de parfum van deodrant. Maar ik draag er wel altijd een shirtje onder
Nee man, is gewoon zweet :r
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 4 december 2016 @ 17:39:34 #11
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_167099084
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 23:04 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee man, is gewoon zweet :r
Natuurlijk is dat zweet. Dat schijnt te reageren met aluminium uit je deodorant.
Aldus deze pagina met tips: http://www.shirts.nl/blog(...)n-zo-doe-je-dat.html

Zelf nooit last van zweetplekken in mn ovehemden en ik draag altijd een t-shirt eronder. Ik vind een los overhemd drie keer niets om te dragen. Dr moet gewoon wat onder en een t-shirt gebruik ik dus gewoon als hemd. Overal voor trouwens, niet specifiek voor overhemden.

Waar ik weer wel last van heb zijn de boordjes in mn nek die vies worden van de nek en verkleuren. Krijg het er niet uit. Gok dat dat ook komt door zweet en misschien gewoon van wat lichaamsvetten ofzo. Iemand een idee hoe je dat eruit krijgt?
pi_167099633
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 17:39 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zweet. Dat schijnt te reageren met aluminium uit je deodorant.
Aldus deze pagina met tips: http://www.shirts.nl/blog(...)n-zo-doe-je-dat.html

Zelf nooit last van zweetplekken in mn ovehemden en ik draag altijd een t-shirt eronder. Ik vind een los overhemd drie keer niets om te dragen. Dr moet gewoon wat onder en een t-shirt gebruik ik dus gewoon als hemd. Overal voor trouwens, niet specifiek voor overhemden.

Waar ik weer wel last van heb zijn de boordjes in mn nek die vies worden van de nek en verkleuren. Krijg het er niet uit. Gok dat dat ook komt door zweet en misschien gewoon van wat lichaamsvetten ofzo. Iemand een idee hoe je dat eruit krijgt?
De boordjes kun je schoon krijgen met shampoo of afwasmiddel. Dat zijn namelijk huidvetten en dan werkt dit het beste. Is het heel hardnekkig kun je ossegalzeep gebruiksn of groene zeep.
pi_167102727
Ik gebruik een lady speed stick bestel het via internet is ook een heren variant van volgens mij ff googlen dus werkt erg goed
pi_167103157
Ik had ook altijd last van gele kringen onder mijn oksels. Ik ben toen onderstaande overhemden gaan dragen. Nooit meer last gehad.

pi_167103453
Nachtje in azijn laten staan
Ik zwaai naar dieren.
pi_167111075
Grijze t-shirts.

Scrubben tijdens het douchen.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:24:41 #18
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_167137072
Laat je deo eerst opdrogen voor je je overhemd aantrekt.

Verwijderen van vlekken:

"Een ander goed huismiddeltje voor het verwijderen van vlekken uit witte kleding is azijn. Vul een emmer met warm water, en doe daar een flinke scheut azijn (1/3e fles) bij. Laat dit ene paar uurtjes intrekken. Vervolgens kun je het kledingstuk op een normaal programma wassen. Voor het beste resultaat dien je natuurazijn te gebruiken (en wat oxiaction in het wasverzachtervakje)"
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_167228935
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:38 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Niet meer zweten.
Door bv met de brommer naar het werk te gaan ipv met de bakfiets.
Of overhemden in dezelfde gele kleur als je zweet kopen zodat het niet opvalt.
Lol! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_193440850
Geen -tshirt onder je overhemden doen. :') :') :') Echt vies. En kale oksels zweet sneller.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:29:51 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193441208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Geen -tshirt onder je overhemden doen. :') :') :') Echt vies. En kale oksels zweet sneller.
Kale kutjes ook?
pindazakje
pi_193441331
Glansspoelreiniger op de vlekken spuiten, even in laten trekken, in de wasmachine doen en de vlekken zijn eruit of lichter. Ingeval van lichter gewoon weer doen.
pi_193441495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:29 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Kale kutjes ook?
Nee. :)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:55:19 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193441848
Goeie kick!
pi_193444085
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Geen -tshirt onder je overhemden doen. :') :') :') Echt vies. En kale oksels zweet sneller.
Dit is een oerhollands ritueel. En uiteraard zonder das en met je witte t-shirt goed zichtbaar

Nederlanders en stijl gaat never nooit samen.
  Tettenkoning dinsdag 2 juni 2020 @ 22:09:37 #26
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193444397
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 17:39 schreef Halle_Luja het volgende:
Waar ik weer wel last van heb zijn de boordjes in mn nek die vies worden van de nek en verkleuren. Krijg het er niet uit. Gok dat dat ook komt door zweet en misschien gewoon van wat lichaamsvetten ofzo. Iemand een idee hoe je dat eruit krijgt?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 2 juni 2020 @ 22:11:16 #27
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193444424
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Geen -tshirt onder je overhemden doen. :') :') :') Echt vies. En kale oksels zweet sneller.
Een t-shirt onder je overhemd dragen. Was jij je overhemden nooit ofzo viespeuk? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193445124
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 22:11 schreef Nine. het volgende:

[..]

Een t-shirt onder je overhemd dragen. Was jij je overhemden nooit ofzo viespeuk? :')
:') :') ok.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2020 22:42:12 ]
pi_193445284
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:52 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Dit is een oerhollands ritueel. En uiteraard zonder das en met je witte t-shirt goed zichtbaar

Nederlanders en stijl gaat never nooit samen.
Dat je na vier jaar nog steeds niet snapt hoe je een V combi maakt met is een groot raadsel.

Welke overhemden draag jij dat ze zo doorschijnen dan, zie je je tepels er ook doorheen schijnen? :r
pi_193445336
Dat zijn bacteriën die zich in zweet nestelen. Afwasmiddel krijgt het er nog wel eens uit, want bacteriedodend.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 23:16:47 #31
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_193445808
Odorex heeft een vloeistof daarmee zweten je oksels helemaal niks meer, gedurende 5 dagen ongeveer.

Ik gebruik het al jaren, werkt echt top.
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2020 @ 23:22:35 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193446497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 22:48 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Dat je na vier jaar nog steeds niet snapt hoe je een V combi maakt met is een groot raadsel.

Welke overhemden draag jij dat ze zo doorschijnen dan, zie je je tepels er ook doorheen schijnen? :r
Zelfs V hals zie je onder overhemd.

En Polo Ralph Lauren en Zara is favoriet.
pi_193448739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 00:20 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Zelfs V hals zie je onder overhemd.

En Polo Ralph Lauren en Zara is favoriet.
Ik zag bij het programma 'Dragon's Den' ondernemers met overhemden die vochtafstotend en waarbij zweet niet door de stof schijnt. Weet alleen de naam niet, maar moet al wel ergens te koop zijn.

Edit: https://labfresh.eu/collections/shirts
  woensdag 3 juni 2020 @ 10:34:56 #35
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193449728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:52 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Dit is een oerhollands ritueel. En uiteraard zonder das en met je witte t-shirt goed zichtbaar

Nederlanders Duisters en stijl gaat never nooit samen.
Gewoon bodywarmer en een korte mouwen overhemd rocken ja toch?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')