Als je er een andere mening hebt, ben je al mad jelly diep en dat is het enige wat ze dan qua posts hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tompsv, Davy en BadderHaring die een discussie voeren
Jippie
Dat is ook altijd zo vreselijkquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit dan in een all you can eat vreetschuur. Lekker man.
Nee dat niet.quote:
op oud en nieuw eens gedaan met wat matenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zo vreselijk
Drukquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
op oud en nieuw eens gedaan met wat maten
onbeperkt wokken en drinken voor 2 tientjes
van 7 tot 10 gezeten
niks vreselijks aan
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar begrijp wel waarom andere mensen dat doen.quote:
Vaak is het niet eens vechten maar alleen maar boos schreeuwen tegen elkaar en allemaal omstanders die met hun telefoon staan te filmenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan deelt iemand een klein tikje uit en dan hoor je iedereen: Ohhh SOWWW HARD WEJOOH
hoe gaat het met je dates sofjequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:26 schreef supersof het volgende:
ik heb maar 8 verplichte verjaardagen per jaar
had ik er maar zo weinig.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:26 schreef supersof het volgende:
ik heb maar 8 verplichte verjaardagen per jaar
Ik zou het niet fijn vinden om voor mijn zoon/dochter te beslissen wat wel en niet op internet komt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar begrijp wel waarom andere mensen dat doen.
Als je kritisch bent op PSV ben je aan het trollenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er een andere mening hebt, ben je al mad jelly diep en dat is het enige wat ze dan qua posts hebben.
Als je je daar serieus druk om maakt, dan maak je jezelf het enorm moeilijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik erger me altijd meer aan het gehalte dikke mensen dan aan het eten.
opa's en oma's, ouders en broertjesquote:
Kan toch.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
ik was tot mijn 17e/18e goed bevriend met een gozer
en die wordt nu ineens vader
en ik kan dat niet handelen
einde bericht
Vind het altijd wel fascinerend. VOoral omdat het meeste van wok aziatisch eten zou moeten zijn, maar 90 procent bouwt een hele piramide van frikandellen op hun bordquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
niet goed pfffquote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Een of andere nicht uit mijn vriendin haar vriendenkring.
Combi van lekkere wijven en boelers is dat altijd.
de hele tijd lopen om eten te halen, wat vaak niet eens zo boeiend isquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
op oud en nieuw eens gedaan met wat maten
onbeperkt wokken en drinken voor 2 tientjes
van 7 tot 10 gezeten
niks vreselijks aan
beter dan andersomquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
hij kent haar nu 9 maanden
en ze is 6 maanden zwanger
Je ergeren aan dikke mensen en wel fanatiek darts volgenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |