sorry typquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar heb je dat weer
leer je nu eens gewoon te binden in plaats van dat twijfelachtige
roydamanna3 weken geledenquote:
Niet iedereen heeft zo'n lange officiele vriendschap als wij.quote:
heftruck lesquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
roydamanna3 weken geleden
Kon me ogen niet geloven toen ik er achter kwam dat hij samen met mij op heftruck les zat!! haha ik dacht ik ken deze man!! Hij is een toffe gozer in het echt, dat je het maar weet
Heftrucklesquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
roydamanna3 weken geleden
Kon me ogen niet geloven toen ik er achter kwam dat hij samen met mij op heftruck les zat!! haha ik dacht ik ken deze man!! Hij is een toffe gozer in het echt, dat je het maar weet
Er zijn mensen die heftruck certificaat niet halen.quote:
ho ho hoquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n lange officiele vriendschap als wij.
volgens mij heb ik je genomineerd voor de user die zegt waar het op staatquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je gek
ik sta overal mijn mannetje behalve daar
jij weet niet wat sof en ik hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho ho ho
heeft sof jou wel eens per ongeluk gebeld in de kroeg terwijl ze jou op je facebook zat te stalken?
nee, dat dacht ik al
effe dimmen met dat hooghartige gepraat nu
Zelfs ik kon heftruck rijden toen ik 5 was ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die heftruck certificaat niet halen.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je genomineerd voor de user die zegt waar het op staat
toch maar even aanpassen na dit
inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n lange officiele vriendschap als wij.
Caland en Inso heb ik er ook voor genomineerdquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
noo
eindig ik weer achter stinho
die overigens maar heel zelden zegt waar het op staat
feyenoordgodenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland en Inso heb ik er ook voor genomineerd
Lekker je dochter voor het leven op internet zetten om zoietsquote:
Goed chickiequote:
Dat dialect van die vader ookquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker je dochter voor het leven op internet zetten om zoiets
manman
saowiesoquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker je dochter voor het leven op internet zetten om zoiets
manman
Sowieso mensen die hun kinderen op internet zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
saowieso
zag net ook weer iemand die zijn dochter op internet had gezet met een of andere kut rijmpje
doe je toch niet
Jullie heb ik ook genomineerd voor de beste Feyenoord users jaquote:
ja vind ik ook een beetje irritantquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat typisch het zo wil overhaasten
Het Feyenoordtopic is best leuk hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie heb ik ook genomineerd voor de beste Feyenoord users ja
Maar verder heb je alleen idioten als Sunri5e en PizzaGeit op FOK!
onschuldige foto's mogen bestquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen die hun kinderen op internet zetten.
Doet dat lekker niet.
En laat ze zelf bepalen.
En Scrummiequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie heb ik ook genomineerd voor de beste Feyenoord users ja
Maar verder heb je alleen idioten als Sunri5e en PizzaGeit op FOK!
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vind ik ook een beetje irritant
Ik kijk er wel eens maar vind er toch heel vaak idioten tussen zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic is best leuk hoor.
In de SC vind ik dat nog best een aardige gast, maar volgens mij is hij wel ietwat gekleurd.quote:
PSV-topic is het ergst.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens maar vind er toch heel vaak idioten tussen zitten.
Maar dat is ook in het Ajax en PSV topic zo verder.
Ik vind het altijd pijnlijk dat die schoolpleinruzies tegenwoordig ook al op dumpert staanquote:
Een klein beetje maarquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar volgens mij is hij wel ietwat gekleurd.
Ik zit dan in een all you can eat vreetschuur. Lekker man.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
Ik schenk nog een glaasje in.
Morgen weer een verplichte verjaardag
antigenot
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
Ik schenk nog een glaasje in.
Morgen weer een verplichte verjaardag
antigenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |