Lekker manquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koken wil ik het niet noemen, maar de surinaamse gerechten waren prima.
waar post hij vooral?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet mijn vaders reddit account.
sommige mensen hoeven het niet te weten, maar vriendinnen mogen het best weten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb echt geen behoefte om dat aan mensen te vertellen ofzo
pics van je vriendinquote:
nja opzich ben ik niet veel anders irl dus snappen ze wel wat voor onzin ik hier uitslaquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:47 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige mensen hoeven het niet te weten, maar vriendinnen mogen het best weten.
hij kijkt toch voetbal?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
r/sysadmin
hij heeft verder toch geen interesses
waarom denk je datquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar jij kent haar toch niet
en ik misschien jouw ex wel
jaquote:
wat een baasquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
maar vooral om bier te drinken in halve liter blikken
en dan in de groepsapp te klagen over de spelers
ouderdom hèquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is echt in hele korte tijd #viesdik geworden
denk meer het gebrek aan beweging en het te veel aan bier/etenquote:
zeker niet als je klassiek autisme hebtquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
en dan weer vaderschap van twee kleintjes
en je oudste zoon die je opa gaat maken. Is allemaal niet makkelijk
lijkt me wel bizar allemaalquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker niet als je klassiek autisme hebt
dat je eerst twee zoons hebt die al volwassen zijn en daarna opeens weer in het traject zitten met van die kleine kinderenquote:
Mijn moeder doet 90% van de taken op dat gebied.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat je eerst twee zoons hebt die al volwassen zijn en daarna opeens weer in het traject zitten met van die kleine kinderenAlsof alles weer opnieuw begint
wow echtquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke, overdreven.
Hij kan net wat boodschapjes doen in het Pools.
Ik denk oprecht dat het hem niet uitmaakt. Hij is niet zo sociaal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wow echt
vindt hij het wel leuk om daar te wonen dan
of makt het hem niet uit
liefquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het hem niet uitmaakt. Hij is niet zo sociaal.
En als ie bij mijn moeder kan zijn vind ie alles wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |