typisch en ik hebben een goede relatiequote:
Mijn vrouw ging ooit GRTD googlenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn vorige chick ging wel eens posten op dit account.
En was dan helemaal gefascineerd over dat iedereen mij al kende en gewoon dingen terug zei.
Little did she know.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw ging ooit GRTD googlen
En GoT toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee,volgens mij is het enige wat JR weet dat ze van HP houdt.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mijn moeder kent sof als een vriendin uit arnhem die last van dr verstandskies had.quote:
GoT ook wel ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En GoT toch?
En Star Wars ofzo
ik schoot laatst al in de stress toen vrienden in een groepschat gingen praten over dat ze forums wel tof vinden en er ook postenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede smaak heeft ze wel. Houden van HP en GoT en Star Wars niks vindenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
GoT ook wel ja.
Star Wars moet ze niks van hebben, maar ze ging wel mee naar de nieuwe film toen we net serieus wat hadden. Dan weet je dat het er eentje is om je best voor te doen.
Ik ging laatst bij het broertje van Don eten in Tilburg, toen zei ik maar dat het een broertje was van iemand waarmee ik ooit wel eens naar Feyenoord ging.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede smaak heeft ze wel. Houden van HP en GoT en Star Wars niks vinden
gaat te ver jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging laatst bij het broertje van Don eten in Tilburg, toen zei ik maar dat het een broertje was van iemand waarmee ik ooit wel eens naar Feyenoord ging.
FOK! er dan nog bii noemen ging mij net iets te ver.
nog een 180 gegooid die avond?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had een tinderdate met een meid die vrijwillig naar darts keek
Had ik beter mijn best voor moeten doen
Kon hij een beetje koken?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging laatst bij het broertje van Don eten in Tilburg, toen zei ik maar dat het een broertje was van iemand waarmee ik ooit wel eens naar Feyenoord ging.
FOK! er dan nog bii noemen ging mij net iets te ver.
Daar heb jij vast een goeie openingszin voor gevondenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had een tinderdate met een meid die vrijwillig naar darts keek
Had ik beter mijn best voor moeten doen
ik heb echt geen behoefte om dat aan mensen te vertellen ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:45 schreef supersof het volgende:
mijn ex weet gewoon mijn gebruikersnaam op fok
en een vriendin ook
en verder weet bijna iedereen die ik ken wel dat ik op fok zit
pics van je ex in tilburgquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:45 schreef supersof het volgende:
mijn ex weet gewoon mijn gebruikersnaam op fok
en een vriendin ook
en verder weet bijna iedereen die ik ken wel dat ik op fok zit
Het begin van het gesprek ging vooral over gebitten en de tandartsquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb jij vast een goeie openingszin voor gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |