ik vind het fascinerend hoe in het Nederland er vooral gescholden wordt met ziektes, terwijl je dat in andere talen vooral met seksuele referenties hebt volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is wel een dingetje, britten zien scheldwoorden heel anders dan wij
ja hij kwam paar dagen daarna van dat het nog steeds in zijn hoofd rondspookte en ik dacht wtfquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In UK heeft fuck een hardere dekking.
Behalve in het geval van ladbanter.
bitcoin gaat wel lekker hequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
als je een brit uitscheld of scheldwoord gebruikt in ruzie
probleem
Cuntquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind het fascinerend hoe in het Nederland er vooral gescholden wordt met ziektes, terwijl je dat in andere talen vooral met seksuele referenties hebt volgens mij.
Ik koop elke maand netjes bij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
bitcoin gaat wel lekker he
voor meer tips mag je mij altijd dmen
niet op financieel gebied, dat is de enige tip die ik je kan geven
Omdat je over dingen nadenkt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, met zon instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
als iemand tegen jou zegt, terwijl je die persoon niet zo goed kent, krijg lekker de kankerquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij kwam paar dagen daarna van dat het nog steeds in zijn hoofd rondspookte en ik dacht wtfmaar oke in nederland scheld je dan waarschijnlijk gewoon makkelijker
chlamydiadick!quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cunt![]()
Mja, cancermoron bekt ook niet zo lekker he
quote:
neequote:Op zaterdag 3 december 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je over dingen nadenkt?
Juist ja
Wat vinden Engelsen ervan dat Nederlanders met kanker schelden? De Engelsen die dat weten danquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
net zoals west-europeanen dat je onbeperkt kurwa mag zeggen tegen polen
nederlanders schelden echt heel veel jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij kwam paar dagen daarna van dat het nog steeds in zijn hoofd rondspookte en ik dacht wtfmaar oke in nederland scheld je dan waarschijnlijk gewoon makkelijker
Rare Brittenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
als iemand tegen jou zegt, terwijl je die persoon niet zo goed kent, krijg lekker de kanker
dan ga je er ook niet zo snel meer mee in gesprek toch?
dat hebben zij met shit en fuck
Vooral onbegrip.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vinden Engelsen ervan dat Nederlanders met kanker schelden? De Engelsen die dat weten dan
ik woon al twee jaar met hem dus ken hem wel goed hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
als iemand tegen jou zegt, terwijl je die persoon niet zo goed kent, krijg lekker de kanker
dan ga je er ook niet zo snel meer mee in gesprek toch?
dat hebben zij met shit en fuck
ik alleen op internet eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:06 schreef Typisch het volgende:
ik scheld eigenlijk alleen met mijn oudste vrienden
en op internet natuurlijk, want dat is stoer
ik vind schelden vaak echt een zwaktebodquote:
Ik heb het de laatste 2 jaar heel erg ingedamt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb het niet eens door, zit gewoon in mijn taalgebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |