ohja goeiequote:
Sociaal contact is soms best leuk, maar dan wel eens in de zoveel maandenquote:
maakt sowieso verschil of je met je ouders woont of nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij zou het weinig verschil maken denk ik
Zou ik nog steeds gewoon op mijn kamer daar blijven zitten
Niet in UK zelf.quote:
Proud.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om mensen die zijn taal niet goed spreken?
Dan ben je wel een treurwilg.
Stinho is trots op het gebruik van treurwilg.
dat welquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
maakt sowieso verschil of je met je ouders woont of niet
ik denk niet dat hij nog met mij wil praten dus denk niet dat ik het ooit eens moet zeggen tegen hemquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet in UK zelf.
Want het is wel een lelijk woord.
Maar in Nederland een prima woord.
Hij is zeker homo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij nog met mij wil praten dus denk niet dat ik het ooit eens moet zeggen tegen hem
ik deed dat met afwassen in spanjequote:Op zaterdag 3 december 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen geloof ik in een jaar 0 keer gekookt
moet je dat ook nog doenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen geloof ik in een jaar 0 keer gekookt
Dat heb ik ook wel ja. Wnat mensen zouden zich kapot ergeren aan bepaalde dingenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat wel
maar dan woon ik liever echt alleen. Geen mensen die ergeren aan mijn luiheid en dat ik dingen niet doe, en dat ik me niet aan hun erger.
nee hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet je dat ook nog doen
En zeker ook om 18:00 uur omdat de rest dan honger heeft
Ik zou altijd dingen vergeten te kopen, nooit koken of schoonmaken (tenzij het echt heel erg wordtquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja. Wnat mensen zouden zich kapot ergeren aan bepaalde dingen
quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja. Wnat mensen zouden zich kapot ergeren aan bepaalde dingen
jullie denken echt teveel na over die dingenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat wel
maar dan woon ik liever echt alleen. Geen mensen die ergeren aan mijn luiheid en dat ik dingen niet doe, en dat ik me niet aan hun erger.
ik hou ook niet van samen etenquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor
ik at gewoon altijd met die dames mee
wij hebben gewoon een schoonmaakster voor de gemeenschappelijke ruimtesquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou altijd dingen vergeten te kopen, nooit koken of schoonmaken (tenzij het echt heel erg wordt)
nee niet eensquote:
Dat is nu eenmaal mijn karakterquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
jullie denken echt teveel na over die dingen
dan is ie nog in de kastquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet eens
maar had per ongeluk fuck off tegen hem gezegd en daar is hij nog steeds boos om
dat is wel een dingetje, britten zien scheldwoorden heel anders dan wijquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet eens
maar had per ongeluk fuck off tegen hem gezegd en daar is hij nog steeds boos om
In UK heeft fuck een hardere dekking.quote:
ja, met zon instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafdquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal mijn karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |