Oh jammerquote:
dan ben je te laatquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
Dan neem je ze op en kijk je naar de herhalingen....
40 jaarquote:
ik kan op die rooie knop drukken dan kan je uitzendingen terug kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je uitzending gemist niet opnemen?
Kan je terug kijken het is MAX een maand ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je uitzending gemist niet opnemen?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou ik hoef baantjer en q en q niet terug te zien hoor
Baantjer heb ik eigenlijk nooit gegeken.. Q en Q wel maar toen was het leuk nu geloof ik het welquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou ik hoef baantjer en q en q niet terug te zien hoor
Dacht je ik, die Piet Romer was aan mij sws niet besteedt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Baantjer heb ik eigenlijk nooit gegeken.. Q en Q wel maar toen was het leuk nu geloof ik het wel
Super spannend. Nu kijk je een serie in één keer uit. Oeps ik liegquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Baantjer heb ik eigenlijk nooit gegeken.. Q en Q wel maar toen was het leuk nu geloof ik het wel
Als ie al helemaal uitgezonden is wel ja... Afhankelijk hoeveel afleveringen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Super spannend. Nu kijk je een serie in één keer uit. Oeps ik lieg
Ik had het net over Menten. Ik wilde dat in eerste instantie afwachten tot het compleet was.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie al helemaal uitgezonden is wel ja... Afhankelijk hoeveel afleveringen natuurlijk
Wat een onzinquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:20 schreef Karzai het volgende:
maar ik ben geen serie man ik vind het toch allemaal wat minder
Deel 2 staat er al ...quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het net over Menten. Ik wilde dat in eerste instantie afwachten tot het compleet was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Deel 2 staat er al ...Ja die was woesdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja dat jarenlange is een beetje overdreven idd.. vaak wordt het er dan niet beter op..quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:28 schreef Karzai het volgende:
series moeten niet te lang duren bijvoorbeeld game of thrones begon me na 3 seizoen de keel uit te hangen, 12 afleveringen is mooi of minder
Oh dat heb ik ook hoor maar om alle series over één kam te jagen is ook weer zo iets.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:28 schreef Karzai het volgende:
series moeten niet te lang duren bijvoorbeeld game of thrones begon me na 3 seizoen de keel uit te hangen, 12 afleveringen is mooi of minder
ja je hebt mooie series truequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook hoor maar om alle series over één kam te jagen is ook weer zo iets.
House of cards denk ik en dat is echt een toffe seriequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:29 schreef Karzai het volgende:
ik heb de box van game of cards liggen ga ik wel kijken eens
Nu pas? Ah nee hier zijn het meestal afrekeningssalvos...quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Begint weer met vuurwerk hiero buiten
Nu pas ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu pas? Ah nee hier zijn het meestal afrekeningssalvos...
Ja dat zal best.. Ik schrok me kapot hierquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu pas ja.
Echt geweervuur herkenning ik wel.
Zal vast. Je zult niet de eerste zijn die door een verdwaald schot geraakt kan worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal best.. Ik schrok me kapot hier
Hier binnen kan ik niet door een verdwaald schot geraakt worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal vast. Je zult niet de eerste zijn die door een verdwaald schot geraakt kan worden.
Onschuldige moeder op het balkon doodgeschoten aan de overkantquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal vast. Je zult niet de eerste zijn die door een verdwaald schot geraakt kan worden.
Houden zoquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier binnen kan ik niet door een verdwaald schot geraakt worden.
Zo zie je maar weer....quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Onschuldige moeder op het balkon doodgeschoten aan de overkant
Alleen een gericht schot of zit je in de hoogste flat daar in de buurt?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier binnen kan ik niet door een verdwaald schot geraakt worden.
Maar verder is er altijd wel iet loos hoor.quote:
Ik zit vrij hoog en niets recht tegenover mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen een gericht schot of zit je in de hoogste flat daar in de buurt?
En op afstandquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit vrij hoog en niets recht tegenover mij.
Schuin tegenover me op afstand de flat waar mijn broertje woont.quote:
Zouden jullie elkaar kunnen zien?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schuin tegenover me op afstand de flat waar mijn broertje woont.
Ja, ik zie zijn raam en balkon als ik voor mijn balkondeur of op balkon sta, ik zie meer van hem dan hij van mij.quote:
Ga je al om?quote:
Nee niet om.. Maar het vragenvuur...quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga je al om?
Heb je zo hard gewerkt.
Waren we dat van plan danquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
wanneer gaan we een halve marathon lopen?
jij hebt makkelijk praten je weet niet hoe zwaar the ofice isquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga je al om?
Heb je zo hard gewerkt.
Ofice?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten je weet niet hoe zwaar the ofice is
Oh die ja... Nee ik ga er niet meer aan beginnenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee maar ik zie die magere spriet bij pauw zodoende
begrijp ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die ja... Nee ik ga er niet meer aan beginnen
Wat deed je?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
op zich wel je kreeg beter betaald voor minder werk
En kantoorhumor?quote:
En hoe weet jij dat ik dat niet weet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten je weet niet hoe zwaar the ofice is
jahoor dat was er ook, maja voor dijenkletsers word je niet betaaldquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En kantoorhumor?
Vaak dijenkletsers in de vroege ochtend?
idd maar of je dat nou op fok doet of op kantoorquote:
Wie is BoB?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
idd maar of je dat nou op fok doet of op kantoor
Ja, dan moet je het joetoepje bekijken.quote:
nee vergeten vind hem niet zo goed dat is net als die tattoo van een olifant boven je piemel beetje flauwquote:
Vrijdag is bij miij altijd de dag dat ik het hardst moet werken. Ik heb een heerlijke klas die op maandag en dinsdag erg zijn best moet doen om met mijn vervangers de groep leuk te houden, woensdag moet ik er de zweep over gooien, donderdag is de werkdag van de week en op vrijda vinden ze het allemaal zo gezellig dat ik me ondersteboven werk om alles onder controle te houde. Ik hou zo van mijn vak!quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet om.. Maar het vragenvuur...
Ja wel hard gewerkt..
Ik heb je wel eens anders horen piepenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Vrijdag is bij miij altijd de dag dat ik het hardst moet werken. Ik heb een heerlijke klas die op maandag en dinsdag erg zijn best moet doen om met mijn vervangers de groep leuk te houden, woensdag moet ik er de zweep over gooien, donderdag is de werkdag van de week en op vrijda vinden ze het allemaal zo gezellig dat ik me ondersteboven werk om alles onder controle te houde. Ik hou zo van mijn vak!
Over mijn werk? Dat lijkt me sterk. Mijn leven is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens anders horen piepen
hey kerel, how's life?quote:
hmmmm dat klinkt minderquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis goed dat ik geen wapens hebmaar niet zo lekker
quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
idd maar don't worry zover zal het niet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |