Imponeren nauwelijkstwitter:NOSsport twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 18:27:36'Kromo' met prima tijd door op de 50 meter vrije slag. Rest van de Nederlanders imponeren nauwelijks. https://t.co/5l2MJRY2XL reageer retweet
Kim Busch ook PR en NR, maar dat is ook niet goed.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Imponeren nauwelijkstwitter:NOSsport twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 18:27:36'Kromo' met prima tijd door op de 50 meter vrije slag. Rest van de Nederlanders imponeren nauwelijks. https://t.co/5l2MJRY2XL reageer retweet
Wat negatief allemaal.
Marrit zwemt een PR en NR, niks mis mee.
Kromp?quote:Op zondag 11 december 2016 08:05 schreef Max23 het volgende:
Kromp erg snel in de halve finale 23,67
Ottessen als tweede door met 23,99
Hopen dat ze dat in de finale ook kan
Korte baan is in Nederland de standaard.quote:Op zondag 11 december 2016 09:13 schreef danos het volgende:
Ik vind dat kortebaan toch niet echt super om te kijken, blijft een beetje WK keerpunten.
Ik denk het wel, ik vond zeker haar start en eerste 15 meter er heel goed uitzien. Daar lag ze al een halve meter voor.quote:Op zondag 11 december 2016 08:05 schreef Max23 het volgende:
Kromp erg snel in de halve finale 23,67
Ottessen als tweede door met 23,99
Hopen dat ze dat in de finale ook kan
Helaas wel, ok voor de breedtesport, maar voor de topsport moet er meer langebaan zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 10:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Korte baan is in Nederland de standaard.
Komt gewoon echt omdat er delen van het land zijn waar er geen 50m bad in de buurt is. Er waren (zijn?) zelfs regionale kampioenschappen die niet op de lange baan zijn aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 11 december 2016 19:13 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Helaas wel, ok voor de breedtesport, maar voor de topsport moet er meer langebaan zijn.
Gelukkig komt er steeds meer door de challengers.
Vaak denk ik na de NK en NJJK korte baan dat tijden hoopgevend zijn, maar dan komt het op de langebaan aan, en dan valt het toch weer tegen.
Wij hier in de regio nu het dichtstbijzijnde is Eindhoven, waar het normaal was mag de brug (omhoog takelen) halverwege niet meer omhoog wegens onvoldoende veilig.quote:Op zondag 11 december 2016 19:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt gewoon echt omdat er delen van het land zijn waar er geen 50m bad in de buurt is. Er waren (zijn?) zelfs regionale kampioenschappen die niet op de lange baan zijn aan het eind van het seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |