Ja en Sissi.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vroegah had je nog gewoon Als je begrijpt wat ik bedoel met kerst
Zwelgje
Vreselijke film.....quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zwelgje
altijd weten te ontwijkenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zwelgje
Sissi wordt volgens mij nog steeds wel uitgezonden.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zwelgje
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Kerstmis?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:35 schreef Nizno het volgende:
vroeger had je home alone op tv, nu gaat rtl die niet eens meer uitzenden.......
nee ik hoop nu op the polar expressquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Kerstmis?
ik denk idd dat IS dat wil...quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Kerstmis?
Die film moet van alles zenders verbannen worden. En eigenlijk alle dvd's verbrand worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:35 schreef Nizno het volgende:
vroeger had je home alone op tv, nu gaat rtl die niet eens meer uitzenden.......
tja kun je nagaan hoe zwaar ik het heb....quote:
Ik heb er op gestemd in ieder geval dus ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:21 schreef cafca het volgende:
Ik hoop dat Don't Bang the Drum de lijst gaat halen
dat laatste baseer je op de top 3?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik was nog even paar oude topics aan het doornemen. Rellende Rotscholier heeft werkelijk waar 90 % van mijn mening verkondigdVerder valt het me op dat de top 2000 veel meer richting mijn smaak gaat.
Is wel een leuke film alleen die delen die er na kwamen waren niet veelquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die film moet van alles zenders verbannen worden. En eigenlijk alle dvd's verbrand worden.
Sterktequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja kun je nagaan hoe zwaar ik het heb....
Dat valt best mee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja kun je nagaan hoe zwaar ik het heb....
nee dat was geen leuke film.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Is wel een leuke film alleen die delen die er na kwamen waren niet veel
deel 1 was wel oke, maar ja toen kreeg je ineens dat ze het nuttig vonden om meer delen te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die film moet van alles zenders verbannen worden. En eigenlijk alle dvd's verbrand worden.
welquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
deel 1 was wel oke, maar ja toen kreeg je ineens dat ze het nuttig enonomisch interessant vonden om meer delen te maken.
Nee. Het feit dat ik nu meer dan de helft van mijn favoriete nummers zo uit de keuzelijst kon plukken. Dingen als Gorki, Eels, Flaming Lips, Nick Cave, Blur, Arcade Fire.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat laatste baseer je op de top 3?
Ja, inderdaad deel 2 t/m 27 hadden niet gehoeven.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
deel 1 was wel oke, maar ja toen kreeg je ineens dat ze het nuttig vonden om meer delen te maken.
oke...quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Het feit dat ik nu meer dan de helft van mijn favoriete nummers zo uit de keuzelijst kon plukken. Dingen als Gorki, Eels, Flaming Lips, Nick Cave, Blur, Arcade Fire.
Nu misten alleen Modest Mouse en The National nog.
me too.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb er op gestemd in ieder geval dus ik hoop met je mee.
En trouwens dat Typhoon en War on Drugs hoge binnenkomers waren ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke...
aan de andere kant waren er toch wel wat klassiekers verdwenen uit de keuzelijst. wat overigens eens te meer duidelijk maakt wat een gedrocht die keuzelijst is.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuke film dat Home Alone, alleen jammer dat ie zo váák per kerst uitgezonden wordt.
Die laatste mag er ook in wat mij betreftquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
me too.
En she bangs the drums ook
Wiequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vinden jullie SoKo Top2000-waardig? Ik vind het echt heerlijke depressieve muziek
Niet echt interessant om eerlijk te zijnquote:
die stairway to heaven is beswel ergquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Leuk om op te warmen voor de lijst
http://www.boredpanda.com(...)s-hugleikur-dagsson/
Ik heb voor je op lori gestemd!quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
die stairway to heaven is beswel erg
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik was nog even paar oude topics aan het doornemen. Rellende Rotscholier heeft werkelijk waar 90 % van mijn mening verkondigdVerder valt het me op dat de top 2000 veel meer richting mijn smaak gaat.
Rellende_Rotscholier is een serieuze jongeman. Ik kwam er zelfs achter dat hij een bijzonder heldere geest is. Zijn naam maakte me een beetje nerveus, maar Rellende_Rotscholier relt helemaal niet. Hij is alleen maar een fanatieke student die van een lolletje houdt en dat dan rellen noemt.quote:
Heb je dit zojuist zelf verzonnen of is dit een bestaande quote?quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier is een serieuze jongeman. Ik kwam er zelfs achter dat hij een bijzonder heldere geest is. Zijn naam maakte me een beetje nerveus, maar Rellende_Rotscholier relt helemaal niet. Hij is alleen maar een fanatieke student die van een lolletje houdt en dat dan rellen noemt.
Dat was ongeveer wat Bernie over Killer Mike zeiquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je dit zojuist zelf verzonnen of is dit een bestaande quote?
Oja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was ongeveer wat Bernie over Killer Mike zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |