Mijn god. En jullie overwegen nu pas serieus de stekker er uit te trekken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yap, dan is de frustratie wat begrijpelijker toch?
Ik acht de kans groter dat hij in een negatieve stroomversnelling verzuipt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef Moira. het volgende:
Maar goed, zonder grappen. Ik heb al eens eerder gezegd dat Brad het langzaam maar zeker telkens best wel iets beter doet dan de vorige keer. Maar ik had toen ook gezegd dat dat proces in een stroomversnelling terecht moet komen wil hij uit die vicieuze cirkel komen, dus laten we hopen dat dit die stroomversnelling induceert.
Nou nou nou, je hebt nog wel meer gemist hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:36 schreef Barrah het volgende:
[..]
Mijn god. En jullie overwegen nu pas serieus de stekker er uit te trekken?
De eerste topics lezend zie ik (als user van ver na die tijd) al meteen de patronen hoe dit is gegroeid. Vanaf het begin al een hoop gespot en Brad die al die aandacht juist serieus neemt en zich daardoor een ster voelt.
Juist door hem de hand boven het hoofd te houden of zelfs aan te moedigen bezorg je hem alleen maar meer ellende.
Dit wist ik als newby ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:26 schreef Barrah het volgende:
[..]
Bij het lezen van de eerste alinea dacht ik dat je het over Brad zelf had.
Echt he, ik volg dit nu een paar maanden, maar lees dus pas vanavond dat dit al sinds 2007 gaande is. Ik ben oprecht labbergasted. En dan wordt andere users verweten dat ze geen leven hebben
Ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:42 schreef Olds het volgende:
Maar geen permaban voor Braddie!!! Ik wil hem sowieso nog veel meer op de gitaar bezig zien. Speelt gewoon zijn hele band weg.
Je komt speciaal over van een ander forum om anderen 'triest' te noemen? Heb je misschien zelf door hoe treurig je zelf bezig bent? Verder hangt niemand hier Bradley aan de schandpaal. Er komen hier alleen adviezen voorbij waar hij niks meedoet en mensen die hem aanmoedigen om zijn treurige bestaan voort te zetten. Waarom mensen graag zien dat hij zichzelf de vernieling in helpt snap ik niet zo goed. Net zo min ik niet snap dat Bradley zelf dat niet ziet, maar dat zal wel één van zijn beperkingen zijn. Dit topic is behoorlijk netjes tegen Bradley. Ieder ander met deze achtergrond zou finaal de grond in zijn getrapt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Olds het volgende:
Ik ben dus bekend onder de usernaam Olds, en kom van Autoweek.
Ik kom hier verder niet om ruzie te maken, maar er moet mij wel iets van het hart.
Braadslee wordt hier te schande gemaakt, en zelfs genoemd bij het UWV.
Enige wat ik wil zeggen tegen de moraalridder(-s) hier is dat je je nu wel een hele vent of dame moet voelen... Iemand in de problemen brengen, omdat diegene niet volgens jouw "geweldige" standaarden leeft.
Kijk zelf maar eens in de spiegel... De hele dag de tijd om op Fok te posten? Dan vraag ik me af wat jij voor werk doet.
Veel succes verder met je zielige leventje voor wie bijv. de melding bij UWV gemaakt heeft.
Ooit gehoord van het spreekwoord "wel de splinter bij een ander zien, maar niet de balk in je eigen ogen"? Nog een goede... "Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen."
Is dit het algemene niveau van de mensen bij dat forum of ben jij een uitzondering?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:54 schreef Olds het volgende:
En die reactie zegt meer over jou, dan over mij zelf.
Empathie is jou zeker vreemd?
Als je mijn vorige reacties, en die op Autoweek had gelezen, ben ik er juist wel voorstander van dat iedereen, die in staat er toe is, gewoon werkt.
Maar alvast bedankt voor de Geuzentitel "Chef Autoweek".
Geskyped met Paul en Lompequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef Voszje het volgende:
Laten we het gewoon gezellig houden hier? Dat onderwerp hoeft toch niet tot in den treuren terug te komen?
Laten we kleppen over Bradge's live stream.
Die kinderstemmetjesquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zeker, was ff lachen, tot die 12 jarige jochies raar gingen doen
Je kan terug spoelen in de livestreamquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets van meegekregen, ik was toen pissen.
Mocht het positief bedoeld zijn, dan ben ik graag de positieve uitzondering.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit het algemene niveau van de mensen bij dat forum of ben jij een uitzondering?
Weinig tot geen zin inquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan terug spoelen in de livestream
Fijn te horenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat een leuke stream ditThanks allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |