Iets voor de stembussen sloten in ieder geval niet. Of er moet iets raars zijn gebeurd het laatste uur.quote:
Ik denk dat we minstens 100 stemmen moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?
Dat vond ik nou juist een plaat die niet per se in de lijst hoeft.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik moet geloven wat ze vanmiddag op de radio zeiden, zullen we "give peace a chance" terug moeten zien te krijgen in de lijst.
Volgens mij hoorde ik vanmiddag van niet, maar dat was uiteraard nog ovbquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef asco het volgende:
[..]
Serieus? Was die niet gestegen vorig jaar?
Maar dan wel de Susanna Hoffs van 1986quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef cafca het volgende:
Ik zie toch nog steeds liever Susanna Hoffs voor me die naakt een liedje inzingt.....
Hoe dan ook hoort ie wel in de top 2000quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Da's meer een statement dan een goed nummer
Da's best wel een beangstigende gedachte. Ze kunnen dus ieder moment uitchecken, maar nooit meer écht vertrekken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Piano Man zijn dat gewoon de klassiekers die de jeugd kennen. Juist de ouderen hebben de kans om de hegemonie te doorbreken.
De jeugd zal nooit meer op een Daydream van Wallace Collection stemmen, niet omdat ze het slecht vinden, maar omdat ze het niet kennen.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist een plaat die niet per se in de lijst hoeft.
Boh ja, dikke 10. Zo worden ze niet meer gemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Maar dan wel de Susanna Hoffs van 1986
[ afbeelding ]
zo dik is ze daar niet....quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:25 schreef asco het volgende:
[..]
Boh ja, dikke 10. Zo worden ze niet meer gemaakt.
Jij bent pro-statement?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe dan ook hoort ie wel in de top 2000
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's best wel een beangstigende gedachte. Ze kunnen dus ieder moment uitchecken, maar nooit meer écht vertrekken?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef asco het volgende:
[..]
Serieus? Was die niet gestegen vorig jaar?
quote:
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]nee is gewoon een classic die erin hoort. niet te hoog, maar wel erin.
hmm mij bekruipt het gevoel dat je het er niet mee eens bent.quote:
Overcome was nooit om aan te horenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Give peace a chance was voor de Golfoorlog wat Overcome voor 9/11 was.
Kan het niet meer hoooooren
je hebt ook plas/poeppauzes nodigquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Give peace a chance was voor de Golfoorlog wat Overcome voor 9/11 was.
Kan het niet meer hoooooren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |