Dat is eigenlijk wel bizar. Juist van hen zou je verwachten dat ze wat gewaagder stemmen. Maar misschien zoeken ze ook naar houvast in barre tijden en waar vind je dat beter dan bij 'Scaramouche, Scaramouche, will you do the fandango'?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]de jeugd schijnt juist deze top 3 in ere hersteld te hebben.
de link staat er alquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:16 schreef peaceman het volgende:
Dit artikel uit het AD wil ik in de op:
[..]
Nog even wachten dusquote:Dit is de oude lijst! De nieuwe komt rond 8 december:)
Hope Sandoval dan!!!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef cafca het volgende:
Ik zie toch nog steeds liever Susanna Hoffs voor me die naakt een liedje inzingt.....
Wat een lekker wijf was dat. Ik heb er live op gefapt in die tijd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef cafca het volgende:
Ik zie toch nog steeds liever Susanna Hoffs voor me die naakt een liedje inzingt.....
duurt langquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:19 schreef D. het volgende:
http://www.staatieindetop2000.nl/
[..]
Nog even wachten dus
Ja dat verhaal vonden ze blijkbaar zo bekend, dat het niet vermeld is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef cafca het volgende:
quote:
TMI!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:19 schreef asco het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf was dat. Ik heb er live op gefapt in die tijd.
Buiten Piano Man zijn dat gewoon de klassiekers die de jeugd kennen. Juist de ouderen hebben de kans om de hegemonie te doorbreken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel bizar. Juist van hen zou je verwachten dat ze wat gewaagder stemmen. Maar misschien zoeken ze ook naar houvast in barre tijden en waar vind je dat beter dan bij 'Scaramouche, Scaramouche, will you do the fandango'?
Ze zijn opgevoed met 'dat is goede muziek jongen!' en nog geen eigen smaak ontwikkeldquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel bizar. Juist van hen zou je verwachten dat ze wat gewaagder stemmen. Maar misschien zoeken ze ook naar houvast in barre tijden en waar vind je dat beter dan bij 'Scaramouche, Scaramouche, will you do the fandango'?
Eerder de tussengroep...die moet het doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Piano Man zijn dat gewoon de klassiekers die de jeugd kennen. Juist de ouderen hebben de kans om de hegemonie te doorbreken.
De jeugd zal nooit meer op een Daydream van Wallace Collection stemmen, niet omdat ze het slecht vinden, maar omdat ze het niet kennen.
De eigen smaak is Ronnie Flex en Broederliefdequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn opgevoed met 'dat is goede muziek jongen!' en nog geen eigen smaak ontwikkeld
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eerder de tussengroep...die moet het doen.
Wansmaak is ook smaakquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eigen smaak is Ronnie Flex en Broederliefde
Lori Spee met How many times in de lijst te krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?
Die kans had ze dit jaar alquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lori Spee met How many times in de lijst te krijgen/
Als ik moet geloven wat ze vanmiddag op de radio zeiden, zullen we "give peace a chance" terug moeten zien te krijgen in de lijst.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?
Da's meer een statement dan een goed nummerquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik moet geloven wat ze vanmiddag op de radio zeiden, zullen we "give peace a chance" terug moeten zien te krijgen in de lijst.
gewoon in de herhaling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |