De Fok!vrouwenquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een speciale categorie maken voor ons.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja een nummer is een stem volgens mij want anders is het 1 op de 3 Nederlanders en dat lijkt mij heel veel. Afgezien van een paar mensen die meerdere lijstjes maken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus een nummer is een stem? Ikdacht een lijst is een stem.
Net als de Paralympics?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ondertussen in huize peaceman..... peaceman zit te wachten totdat de uitslag van de top3 bekend wordt gemaakt in DWDD.
Volgens mij gaat dat niet gebeuren.
Ik heb ook gewoon op Heroes gestemdquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb op Heroes gestemd, dus ik ben onschuldig.
Geloof ik
Queen is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vind persoonlijk Bohemion Rhapsody niet zo veel aan
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon op Heroes gestemd
Wel van Måns Zelmerlöw, maar daar gaat het nu niet om.
Eigenlijk is Innuendo beter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vind persoonlijk Bohemion Rhapsody niet zo veel aan
Ik vind Nevermore 1 van de mooiste van Queen maar die haalt de lijst zeer waarschijnlijk niet.quote:
Eigenlijk vind ik Innuendo niet zoveel aan.quote:
Ach ja, ik ben bijna altijd teleurgesteld door DWDDquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
Het was niet in DWDD. Peaceman is teleurgesteld en ik ga nu voor hem het filmpje van radio2 zoeken.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
Het was niet in DWDD. Peaceman is teleurgesteld en ik ga nu voor hem het filmpje van radio2 zoeken.
Niet weten dat Killer Queen de beste is van Queenquote:
Mooi, dan kun je daarna beginnen aan een cd van Kensington.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:59 schreef cafca het volgende:
Ik heb net een CD met 10x het liedje van Coldplay geluisterd. Om vast te wennen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |