Geen idee hoe lang het vorig jaar was, ach het is zo 8 Decmeber johquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat duurt nog lang, dat is ook wel eens eerder geweest.
Ik zit rond de jaarwisseling meestal niet met een warme kop chocomel voor de radio, in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Jullie blazen de radio altijd op met oud en nieuw?
Haha sukkel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit rond de jaarwisseling meestal niet met een warme kop chocomel voor de radio, in ieder geval.
Het is niet zo dat er enkel vandaag gestemd kon worden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:05 schreef asco het volgende:
Rare tijd wel, 19 uur op vrijdag. Doe dan gewoon middernacht.
Zijn echt nog wel mensen die gewoon moeten werken en druk zijn enzo. Het zijn er idd niet meer veel, maar toch.
Sorry, we kunnen niet allemaal zo autistisch zijn als jij.quote:
Ik vier mijn jaarwisseling ook niet zuipend in het café. Bij ons staat de radio meestal wel aan, al volg ik het dan al lang niet meer volledigquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit rond de jaarwisseling meestal niet met een warme kop chocomel voor de radio, in ieder geval.
Ik ben niet autistisch, ik ben speciaal.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sorry, we kunnen niet allemaal zo autistisch zijn als jij.
Je bent een speciale autist.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben niet autistisch, ik ben speciaal.
Ik zit dit jaar in Madrid dan, leuk he.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vier mijn jaarwisseling ook niet zuipend in het café. Bij ons staat de radio meestal wel aan, al volg ik het dan al lang niet meer volledig
Nou, ik ben niet autistisch en niet speciaal, maar gewoon supersaai en ik hoor de #1 meestal wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu ontloop je Koffieplanter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar in Madrid dan, leuk he.
Ga samen met m'n gabbers van de ETA een leuk feestje vieren.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 19:21:48Ik zag 'm niet aankomen, deze top3: 3 Stairway To Heaven, 2 Hotel California 1 Bohemian Rhapsody. Had toch Bowie en… https://t.co/vaSw0BBFSN reageer retweet
a special snowflakequote:Op vrijdag 2 december 2016 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wordt een knallend uiteinde.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die kleine teringcolombiaan dan weer terug in Nederland?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt een knallend uiteinde.
Jazeker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die kleine teringcolombiaan dan weer terug in Nederland?
De top 10 wordt ook altijd op tv uitgezondenquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hopelijk ga je niet dood in een vliegtuigongeluk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt ook niks aan die gozer.quote:
Er wordt gewoon in gezongen hoor. Diaan kan de lyrics er gewoon van opzoeken.quote:
Ik zal vragen of ze niet willen vergeten te tanken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk ga je niet dood in een vliegtuigongeluk.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt gewoon in gezongen hoor. Diaan kan de lyrics er gewoon van opzoeken.
Geen Heroes hiertussenquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
TOP 3 PER LEEFTIJD
Stemmers tot 35 jaar stemden dit jaar massaal op Queen. Ook voor de groep 35-55 was de Britse band favoriet. Vijfenvijftigplussers gaven de voorkeur aan Hotel California. De top 3 per leeftijdsgroep ziet er als volgt uit:
Tot 35 jaar:
1. 'Bohemian Rhapsody' – Queen
2. 'Piano Man' - Billy Joel
3. 'Hotel California' – Eagles
35-55 jaar:
2. 'Black' - Pearl Jam
Ouder dan 55 jaar:
1. 'Hotel California' – Eagles
2. 'Stairway To Heaven' – Led Zeppelin
3. 'Child In Time' – Deep Purple
Best wel logisch natuurlijk met de mogelijkheid om 35 nummers te selecteren.quote:RECORDAANTAL STEMMEN
Dit jaar is er een recordaantal stemmen uitgebracht, namelijk 6,5 miljoen. Daarmee wordt het record van vorig jaar, 4,5 miljoen stemmen, ruimschoots verbroken. 2015 was al een recordjaar voor de Top 2000, want het aantal stemmen was toen twintig procent hoger dan 2014.
Inderdaad, goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Best wel logisch natuurlijk met de mogelijkheid om 35 nummers te selecteren.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Op geen van deze gestemd. Ik ben anders dan de rest!quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
TOP 3 PER LEEFTIJD
Stemmers tot 35 jaar stemden dit jaar massaal op Queen. Ook voor de groep 35-55 was de Britse band favoriet. Vijfenvijftigplussers gaven de voorkeur aan Hotel California. De top 3 per leeftijdsgroep ziet er als volgt uit:
Tot 35 jaar:
2. 'Piano Man' - Billy Joel
Godsamme.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij vrouwen staat Mag Ik Dan Bij Jou op 2 qua stemmen, lol.
1 plaatsje lager dan verwacht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde het. Ik heb niet op haar gestemd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb op Heroes gestemd, dus ik ben onschuldig.quote:
Ik ben ook onschuldig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb op Heroes gestemd, dus ik ben onschuldig.
Geloof ik
Dus een nummer is een stem? Ikdacht een lijst is een stem.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel één van de uitzonderingen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De Waarheid op 1?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle vrouwen hier wel, denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel één van de uitzonderingen.
Dat denkt bijna iedereen volgens mij. Zo doen ze het ook voorkomen vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus een nummer is een stem? Ikdacht een lijst is een stem.
Kunnen ze wat hogere getallen noemen, kijk ons een stoer zijn. Ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denkt bijna iedereen volgens mij. Zo doen ze het ook voorkomen vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |