De Fok!vrouwenquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een speciale categorie maken voor ons.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja een nummer is een stem volgens mij want anders is het 1 op de 3 Nederlanders en dat lijkt mij heel veel. Afgezien van een paar mensen die meerdere lijstjes maken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus een nummer is een stem? Ikdacht een lijst is een stem.
Net als de Paralympics?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ondertussen in huize peaceman..... peaceman zit te wachten totdat de uitslag van de top3 bekend wordt gemaakt in DWDD.
Volgens mij gaat dat niet gebeuren.
Ik heb ook gewoon op Heroes gestemdquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb op Heroes gestemd, dus ik ben onschuldig.
Geloof ik
Queen is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vind persoonlijk Bohemion Rhapsody niet zo veel aan
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon op Heroes gestemd
Wel van Måns Zelmerlöw, maar daar gaat het nu niet om.
Eigenlijk is Innuendo beter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vind persoonlijk Bohemion Rhapsody niet zo veel aan
Ik vind Nevermore 1 van de mooiste van Queen maar die haalt de lijst zeer waarschijnlijk niet.quote:
Eigenlijk vind ik Innuendo niet zoveel aan.quote:
Ach ja, ik ben bijna altijd teleurgesteld door DWDDquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
Het was niet in DWDD. Peaceman is teleurgesteld en ik ga nu voor hem het filmpje van radio2 zoeken.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
Het was niet in DWDD. Peaceman is teleurgesteld en ik ga nu voor hem het filmpje van radio2 zoeken.
Niet weten dat Killer Queen de beste is van Queenquote:
Mooi, dan kun je daarna beginnen aan een cd van Kensington.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:59 schreef cafca het volgende:
Ik heb net een CD met 10x het liedje van Coldplay geluisterd. Om vast te wennen.....
Die heb ik geenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je daarna beginnen aan een cd van Kensington.
Wij kijken niet meer zo vaak, maar hij zat er echt op te wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben bijna altijd teleurgesteld door DWDD
En ik ben nu No more Heroes aan het luisteren![]()
Probeer The Script...quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:59 schreef cafca het volgende:
Ik heb net een CD met 10x het liedje van Coldplay geluisterd. Om vast te wennen.....
Ik ben bang voor Claudia d'r opquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:04 schreef peaceman het volgende:
Nou Deep Purple nog op 4 en het is net als vroegah!
Ik vrees idd dat die nog wel in de top 10 zal staan, maar ja... Deep Purple op 4 en Imagine op 5 zou een hoop goedmaken.quote:
ik wel, nummer 2,quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Op geen van deze gestemd. Ik ben anders dan de rest!
1 van de nieuwste nummers van Bowie zou ook wel mooi zijn in de top 10quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vrees idd dat die nog wel in de top 10 zal staan, maar ja... Deep Purple op 4 en Imagine op 5 zou een hoop goedmaken.
Lazarus in de top 10? geloof er niets van. Al denk ik wel dat ie in de lijst zal komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:07 schreef King_Merc het volgende:
[..]
1 van de nieuwste nummers van Bowie zou ook wel mooi zijn in de top 10
Lazarusquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:07 schreef King_Merc het volgende:
[..]
1 van de nieuwste nummers van Bowie zou ook wel mooi zijn in de top 10
Als je op the Eagles hebt gestemd, hoor je gewoon bij de 55 - plussersquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel, nummer 2,
maar ik weet niet of ik met 35 in groep 1 of twee hoor.
neeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeee op de pianomanquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je op the Eagles hebt gestemd, hoor je gewoon bij de 55 - plussers
Hier in huis al 4 iig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:07 schreef peaceman het volgende:
maar iets meer dan 200.000 stemmers trouwens... tegenvaller.
Wat is er zo geweldig aan dat nummer?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeee op de pianoman
juist een meevaller, dat betekent dat er niet meer jeugd heeft gestemd en de sfeer van de lijst een beetje behouden blijftquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:07 schreef peaceman het volgende:
maar iets meer dan 200.000 stemmers trouwens... tegenvaller.
vinnikgewoon.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan dat nummer?
dat linkje kan toch wel? dat hoort zo bij een elk jaar besproken thema in deze reeksquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:10 schreef Nizno het volgende:
ik wil de OP best updaten met linkjes en plaatjes maar er staat zoveel tekst in.
ja maar plaatje van de top3 isse ook mooi.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat linkje kan toch wel? dat hoort zo bij een elk jaar besproken thema in deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |