Inderdaad, goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Best wel logisch natuurlijk met de mogelijkheid om 35 nummers te selecteren.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Op geen van deze gestemd. Ik ben anders dan de rest!quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
TOP 3 PER LEEFTIJD
Stemmers tot 35 jaar stemden dit jaar massaal op Queen. Ook voor de groep 35-55 was de Britse band favoriet. Vijfenvijftigplussers gaven de voorkeur aan Hotel California. De top 3 per leeftijdsgroep ziet er als volgt uit:
Tot 35 jaar:
1. 'Bohemian Rhapsody' – Queen
2. 'Piano Man' - Billy Joel
3. 'Hotel California' – Eagles
Godsamme.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij vrouwen staat Mag Ik Dan Bij Jou op 2 qua stemmen, lol.
1 plaatsje lager dan verwacht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde het. Ik heb niet op haar gestemd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb op Heroes gestemd, dus ik ben onschuldig.quote:
Ik ben ook onschuldig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb op Heroes gestemd, dus ik ben onschuldig.
Geloof ik
Dus een nummer is een stem? Ikdacht een lijst is een stem.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel één van de uitzonderingen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De Waarheid op 1?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle vrouwen hier wel, denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel één van de uitzonderingen.
Dat denkt bijna iedereen volgens mij. Zo doen ze het ook voorkomen vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus een nummer is een stem? Ikdacht een lijst is een stem.
Kunnen ze wat hogere getallen noemen, kijk ons een stoer zijn. Ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denkt bijna iedereen volgens mij. Zo doen ze het ook voorkomen vind ik.
De Fok!vrouwenquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een speciale categorie maken voor ons.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja een nummer is een stem volgens mij want anders is het 1 op de 3 Nederlanders en dat lijkt mij heel veel. Afgezien van een paar mensen die meerdere lijstjes maken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus een nummer is een stem? Ikdacht een lijst is een stem.
Net als de Paralympics?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ondertussen in huize peaceman..... peaceman zit te wachten totdat de uitslag van de top3 bekend wordt gemaakt in DWDD.
Volgens mij gaat dat niet gebeuren.
Ik heb ook gewoon op Heroes gestemdquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb op Heroes gestemd, dus ik ben onschuldig.
Geloof ik
Queen is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vind persoonlijk Bohemion Rhapsody niet zo veel aan
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon op Heroes gestemd
Wel van Måns Zelmerlöw, maar daar gaat het nu niet om.
Eigenlijk is Innuendo beter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vind persoonlijk Bohemion Rhapsody niet zo veel aan
Ik vind Nevermore 1 van de mooiste van Queen maar die haalt de lijst zeer waarschijnlijk niet.quote:
Eigenlijk vind ik Innuendo niet zoveel aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |