Give peace a chance ook niet echtquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Give peace a chance ook niet echt
Kloptquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm mij bekruipt het gevoel dat je het er niet mee eens bent.
Eerst maar eens afwachten of het initiatief voor dit jaar succesvol was.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?
Geen muzikaal hoogstandje, maar Overcome was een gedrochtquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Give peace a chance ook niet echt
Dan krijg je weer een zware week met alle andere meuk....quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Ik ga liever voor muziek waar ik graag naar wil luisteren
Ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of het initiatief voor dit jaar succesvol was.
Ongeïnspireerde herhalingsoefening met een te grote rol voor die krijsende japansequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Geen muzikaal hoogstandje, maar Overcome was een gedrocht
Ik kijk al maanden uit naar die zware weekquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan krijg je weer een zware week met alle andere meuk....
dan toch echt liever Give peace a chance erin!
Is toch gewoon een beetje een niemendalletje Peace.quote:
Dan stem ik voorquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch gewoon een beetje een niemendalletje Peace.
Doe mij maar die cover van dat Roxy Music liedje
Je verheugt je op Blof, Racoon, Adele, Marco B, Celine Dion, 16 keer dat ene liedje van Kensington en 24 keer dat liedje van Coldplay?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk al maanden uit naar die zware week
niemendalletje of niet... nog altijd beter dan:quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch gewoon een beetje een niemendalletje Peace.
Doe mij maar die cover van dat Roxy Music liedje
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je verheugt je op Blof, Racoon, Adele, Marco B, Celine Dion, 16 keer dat ene liedje van Kensington en 24 keer dat liedje van Coldplay?
Ph.D - I won't let you downquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Welk initiatief gaan we voor volgend jaar beginnen?
Om daar op af te geven jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je verheugt je op Blof, Racoon, Adele, Marco B, Celine Dion, 16 keer dat ene liedje van Kensington en 24 keer dat liedje van Coldplay?
En dan die stem erbijquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:19 schreef asco het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf was dat. Ik heb er live op gefapt in die tijd.
In vind Immortality, Mooie Dag en een flink gedeelte van het oeuvre van Adele gewoon beter, muzikaal gezien dan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
niemendalletje of niet... nog altijd beter dan:
[..]
Oceaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs met het benoemen van de uitzondering blijft er genoeg bagger over wat er zo uit kan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In vind Immortality, Mooie Dag en een flink gedeelte van het oeuvre van Adele gewoon beter, muzikaal gezien dan.
Hier niet Shiver noemen doet jou zwaar in mijn achting dalen...quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Don't Panic vind ik trouwens ook vele malen mooier en Coldplay heeft nog wel wat liedjes die beter zijn, Violet Hill, In My Place en Politik bijvoorbeeld
Don't panic is het beste wat Coldplay gemaakt heeft, dus ja, daar ben ik het mee eens. De rest niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Don't Panic vind ik trouwens ook vele malen mooier en Coldplay heeft nog wel wat liedjes die beter zijn, Violet Hill, In My Place en Politik bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |