abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:38:17 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167048829
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:48:07 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167049027
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:49:56 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167049054
Done :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167049095
De camera is inderdaad kut.. Veel slechter dan bij de Kingdom Heart serie. Verder lockt hij gewoon soms beroerd op vijanden. HEt vechten is chaotisch bij meer dan 4 vijanden.
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:55:09 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167049150
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:52 schreef Odaiba het volgende:
De camera is inderdaad kut.. Veel slechter dan bij de Kingdom Heart serie. Verder lockt hij gewoon soms beroerd op vijanden. HEt vechten is chaotisch bij meer dan 4 vijanden.
Ik zit echt te klooien met dat locken. Moet je die nou vasthouden of niet? Ja he?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167049184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zit echt te klooien met dat locken. Moet je die nou vasthouden of niet? Ja he?
JA, je moet hem vashouden, maar de camera blijft niet op hem gericht, dus je bent dan wel gelokt, maar hebt het niet in het gezicht.

jaren aan de game gewerkt en dan zoiets afleveren, ik snap het niet. Er is altijd iets aan Japanse games ontzettend kut en vaak is dat gameplay.
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:00:27 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167049271
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Done :)
Haha, inclusief mijn voorspelde releasedata :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:14:50 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167049517
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha, inclusief mijn voorspelde releasedata :D
Ik vind ze vrij realistisch ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:16:41 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167049547
Is er hier trouwens iemand die I am Setsuna heeft gespeeld voor PS4?


Die wil ik volgend jaar ergens spelen als die onder de 20 euro duikt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:27:20 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167049739
Naast de gratis miniguide, is e rnu ook een novel uitgebracht:

http://cdn.sqexeu.com/fil(...)a/FFXV_Novel_ENG.pdf

Have fun.
Or not. 49 blz.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167051507
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er hier trouwens iemand die I am Setsuna heeft gespeeld voor PS4?


Die wil ik volgend jaar ergens spelen als die onder de 20 euro duikt.
Wel op de PC. Was een vermakelijke game, maar ik vond hem wel iets aan de korte kant. Geloof dat ik er met een uurtje of 25 wel doorheen was en dan heb ik nog best wat sidequests en levelling gedaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167053167
Vind die setting van FFXV echt helemaal niks.
  vrijdag 2 december 2016 @ 21:48:42 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167059049
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wel op de PC. Was een vermakelijke game, maar ik vond hem wel iets aan de korte kant. Geloof dat ik er met een uurtje of 25 wel doorheen was en dan heb ik nog best wat sidequests en levelling gedaan.
Dat hoor ik meer, en is mede de reden dat ik wacht tot een <20 euro prijs.

Met FFXV ben ik nu aanbeland in chapter 5. Ik was de fetchquests in chapter 3 even beu dus ben verder gegaan met het verhaal en liep toen in een keer door chapters 3 en 4 :D Vooral 4 was behoorlijk episch, hot damn.

quote:
8s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:05 schreef Odaiba het volgende:
Vind die setting van FFXV echt helemaal niks.
Ik dacht vandaag ook heel ff 'dit is niet echt Final Fantasy', maar toen dacht ik direct, wat is dan wel Final Fantasy? Het verschil tussen VII en IX is bijvoorbeeld qua setting ook gigantisch. XIII is helemaal een vreemde eend in de bijt en de meest recente Final die qua setting wel past heeft personages met te grote hoofden.

Dus ja. Ik snap je punt, en ik kan me voorstellen dat je XV niet zo leuk vindt als je misschien had gehoopt. Persoonlijk ben ik meer dan tevreden tot nog toe.

Chapter 5, 18 uur, lvl 33.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167067980
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat hoor ik meer, en is mede de reden dat ik wacht tot een <20 euro prijs.

Met FFXV ben ik nu aanbeland in chapter 5. Ik was de fetchquests in chapter 3 even beu dus ben verder gegaan met het verhaal en liep toen in een keer door chapters 3 en 4 :D Vooral 4 was behoorlijk episch, hot damn.

[..]

Ik dacht vandaag ook heel ff 'dit is niet echt Final Fantasy', maar toen dacht ik direct, wat is dan wel Final Fantasy? Het verschil tussen VII en IX is bijvoorbeeld qua setting ook gigantisch. XIII is helemaal een vreemde eend in de bijt en de meest recente Final die qua setting wel past heeft personages met te grote hoofden.

Dus ja. Ik snap je punt, en ik kan me voorstellen dat je XV niet zo leuk vindt als je misschien had gehoopt. Persoonlijk ben ik meer dan tevreden tot nog toe.

Chapter 5, 18 uur, lvl 33.
Mijn eerste FF was deel 7. Was futuristisch maar alsnog een fantasie wereld, idem voor deel 8. Daarna werd ik weggeblazen door deeltje 9, wat een wereld en wat een verhaal. Zinsdien is FF steeds minder geworden en werden de aanpassingen te groot. Nu hebben we een compleet andere gameplay met elementen uit de FF serie toegevoegd, maar de wereld lijkt teveel op de onze en ik vind de non playable characters ook echt inspiratieloos, om de main personages na dan.

Mijn eindoordeel komt iig pas als ik hem heb uitgespeeld.
pi_167068224
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat hoor ik meer, en is mede de reden dat ik wacht tot een <20 euro prijs.

Met FFXV ben ik nu aanbeland in chapter 5. Ik was de fetchquests in chapter 3 even beu dus ben verder gegaan met het verhaal en liep toen in een keer door chapters 3 en 4 :D Vooral 4 was behoorlijk episch, hot damn.

[..]

Ik dacht vandaag ook heel ff 'dit is niet echt Final Fantasy', maar toen dacht ik direct, wat is dan wel Final Fantasy? Het verschil tussen VII en IX is bijvoorbeeld qua setting ook gigantisch. XIII is helemaal een vreemde eend in de bijt en de meest recente Final die qua setting wel past heeft personages met te grote hoofden.

Dus ja. Ik snap je punt, en ik kan me voorstellen dat je XV niet zo leuk vindt als je misschien had gehoopt. Persoonlijk ben ik meer dan tevreden tot nog toe.

Chapter 5, 18 uur, lvl 33.
De side quests zijn zo inspiratieloos (mis Witcher!!) dat ik besloten heb ze over te slaan en vooral de focus op de main quest te leggen. Dan is het een zeer vermakelijke game moet ik zeggen :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_167068869
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:05 schreef Odaiba het volgende:
Vind die setting van FFXV echt helemaal niks.
Ze hebben een wat breder publiek willen bereiken door het wat meer Westers te maken. Mij bevalt het wel moet ik zeggen, vind het echt enorm mooi gemaakt. Af en toe voelt de wereld een beetje leeg, maar ik vind het niet storend ofzo.

Over dat gevechtssysteem ben ik het wel eens, wat dat betreft heeft Kingdom Hearts nog meer diepgang. Vooral met meerdere vijanden ben ik het overzicht volledig kwijt en wordt het maar gewoon buttonbashen. In FF13 vond ik het vechtsysteem knudde omdat het te ingewikkeld werd gemaakt, maar in FF15 is het zo simpel dat ik wel een klein beetje diepgang mis.

Ik vind het echt een topgame, maar er zijn inderdaad een paar dingen waarbij ik denk van 'is deze game nou 10 jaar in ontwikkeling geweest?' Bijvoorbeeld het spell-systeem wat ook weer zo typisch in elkaar zit. Of het kiezen van een locatie met je auto.
pi_167069234
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik dacht vandaag ook heel ff 'dit is niet echt Final Fantasy', maar toen dacht ik direct, wat is dan wel Final Fantasy? Het verschil tussen VII en IX is bijvoorbeeld qua setting ook gigantisch. XIII is helemaal een vreemde eend in de bijt en de meest recente Final die qua setting wel past heeft personages met te grote hoofden.
Was FF juist niet steeds een bepaalde vernieuwing?
Volgens mij niets nieuws -- er is een groep die de SNES-serie niets vond ivm de NES, de nieuwere 3D versies en later weer X en XII.
Ik heb XV niet maar het klinkt alsof het júíst FF is ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167074176
In al die tankstationwinkels kan je albums kopen om naar te luisteren in je auto. Nu moet ik er nog een paar en ik wil eigenlijk vooral het album van X-2 omdat ik die muziek zo vet vind. Weet iemand in welke winkel ik deze kan krijgen? (en of die er uberhaupt wel is)

Het is niet de FFX die je kan kopen bij de Chocobo post.


Rossoneri siamo noi.
  zaterdag 3 december 2016 @ 16:04:51 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167074766
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 15:40 schreef ForzaMilan het volgende:
In al die tankstationwinkels kan je albums kopen om naar te luisteren in je auto. Nu moet ik er nog een paar en ik wil eigenlijk vooral het album van X-2 omdat ik die muziek zo vet vind. Weet iemand in welke winkel ik deze kan krijgen? (en of die er uberhaupt wel is)

Het is niet de FFX die je kan kopen bij de Chocobo post.


Ik wil IX, maar die heb ik ook nog niet gevonden ;(

Overigens heb ik vandaag weer een paar sidequests geprobeerd maar écht, ze zijn zo slecht :X Net eentje om een hunter te helpen.

"Boohoo, er zijn animal traps, maak ze onschadelijk"

Ik naar dat gebied, geen idee waar te beginnen met zoeken. Na twee minuten nog niets. Fuck it, zoek het uit. Ik ga weer verder met de main story.

Die kikkers zoeken was in ieder geval nog enigszins te doen omdat die geluid maken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167074791
quote:
19s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wil IX, maar die heb ik ook nog niet gevonden ;(

Overigens heb ik vandaag weer een paar sidequests geprobeerd maar écht, ze zijn zo slecht :X Net eentje om een hunter te helpen.

"Boohoo, er zijn animal traps, maak ze onschadelijk"

Ik naar dat gebied, geen idee waar te beginnen met zoeken. Na twee minuten nog niets. Fuck it, zoek het uit. Ik ga weer verder met de main story.

Die kikkers zoeken was in ieder geval nog enigszins te doen omdat die geluid maken.
Ik had een sidequest waarbij ik extra vroeg op moest staan om samen met Prompto een photoshoot te doen. _O- Kon je allemaal verschillende poses aannemen zoals cool pose en charming pose. Nog nooit zo'n gaye sidequest gezien. 8)7
Rossoneri siamo noi.
  zaterdag 3 december 2016 @ 16:08:05 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167074822
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:06 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik had een sidequest waarbij ik extra vroeg op moest staan om samen met Prompto een photoshoot te doen. _O- Kon je allemaal verschillende poses aannemen zoals cool pose en charming pose. Nog nooit zo'n gaye sidequest gezien. 8)7
Haha, die lijkt me dan best wel weer leuk. Dat is namelijk wat anders dan vermoord vijand X of zoek item Y. Waar start je die quest, weet je dat nog? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167074893
quote:
19s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha, die lijkt me dan best wel weer leuk. Dat is namelijk wat anders dan vermoord vijand X of zoek item Y. Waar start je die quest, weet je dat nog? :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossoneri siamo noi.
  zaterdag 3 december 2016 @ 16:13:36 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167074967
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:10 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167076098
Begin me nu echt te storen aan bepaalde zaken...al dat gereis met die klote auto...om de haverklap ta k leeg...het wordt veel te snel donker...de map is een onoverzichtelijk zootje en tevens niet eens een mooie scherpe gedetailleerde map...ben bijna door me gill heen omdat ik elke keer moet slapen in die klote caravans...bijna geen optie om aan gil te komen...te lange afstanden moeten afleggen en anders kost het je ook weer gill...echt wat is dit voor verouderde gedoe...

Dit schrift niewe spelers denk ik eerder af... als iemand tips heeft hoor ik ze graag.
pi_167076385
In kampen slapen is gratis en levert ook nog AP op. Plus kans om extra zijmissies met een van je drie homeboys te triggeren die elk 20AP leveren. Plus Gladius die weer exp verdient voor survivalen. Wat weet kans op itemdrops van vijanden vergroot.

Cindy heeft een quest om was te vinden voor je auto waardoor ie minder verbruikt. Echt, gil-tekort heb ik zeker niet en ik ben nog steeds in de eerste deel (chapter 2) van de game. Level 20 :')

In plaats van gehaast dingen te willen doen ben ik lekker aan het exploren. Zoveel random zijmissies die er te vinden zijn en dan heb je nog huntermissies voor gil.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167076485
quote:
19s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha, die lijkt me dan best wel weer leuk. Dat is namelijk wat anders dan vermoord vijand X of zoek item Y. Waar start je die quest, weet je dat nog? :D
die homeboy-quests zijn random bij het slapen gaan in een kamp.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 3 december 2016 @ 17:45:10 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167077108
quote:
19s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wil IX, maar die heb ik ook nog niet gevonden ;(

Overigens heb ik vandaag weer een paar sidequests geprobeerd maar écht, ze zijn zo slecht :X Net eentje om een hunter te helpen.

"Boohoo, er zijn animal traps, maak ze onschadelijk"

Ik naar dat gebied, geen idee waar te beginnen met zoeken. Na twee minuten nog niets. Fuck it, zoek het uit. Ik ga weer verder met de main story.

Die kikkers zoeken was in ieder geval nog enigszins te doen omdat die geluid maken.
O die traps heb ik idd eergister gedaan. Gewoon goed de blauwe cirkel verkennen. Dan springt er vanzelf zo'n signaaltje omhoog.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 3 december 2016 @ 17:46:46 #28
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167077149
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:19 schreef Pheno het volgende:
In kampen slapen is gratis en levert ook nog AP op. Plus kans om extra zijmissies met een van je drie homeboys te triggeren die elk 20AP leveren. Plus Gladius die weer exp verdient voor survivalen. Wat weet kans op itemdrops van vijanden vergroot.

Cindy heeft een quest om was te vinden voor je auto waardoor ie minder verbruikt. Echt, gil-tekort heb ik zeker niet en ik ben nog steeds in de eerste deel (chapter 2) van de game. Level 20 :')

In plaats van gehaast dingen te willen doen ben ik lekker aan het exploren. Zoveel random zijmissies die er te vinden zijn en dan heb je nog huntermissies voor gil.
Gil tekort heb ik ook echt totaal niet. En koop toch ook gewoon wapens en potions.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 3 december 2016 @ 17:49:23 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167077211
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:37 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Mijn eerste FF was deel 7. Was futuristisch maar alsnog een fantasie wereld, idem voor deel 8. Daarna werd ik weggeblazen door deeltje 9, wat een wereld en wat een verhaal. Zinsdien is FF steeds minder geworden en werden de aanpassingen te groot. Nu hebben we een compleet andere gameplay met elementen uit de FF serie toegevoegd, maar de wereld lijkt teveel op de onze en ik vind de non playable characters ook echt inspiratieloos, om de main personages na dan.

Mijn eindoordeel komt iig pas als ik hem heb uitgespeeld.
Weggeblazen door 9? Ik hoor er vaker goede verhalen over maar ik kon er echt ECHT helemaal niks mee. Vooral die slapstick ridder niet. Ik vond de setting echt vreselijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167077468
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O die traps heb ik idd eergister gedaan. Gewoon goed de blauwe cirkel verkennen. Dan springt er vanzelf zo'n signaaltje omhoog.
Bij mij staan er Coeurls van level 35, terwijl het spel zegt dat de quest voor level 10 is :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weggeblazen door 9? Ik hoor er vaker goede verhalen over maar ik kon er echt ECHT helemaal niks mee. Vooral die slapstick ridder niet. Ik vond de setting echt vreselijk.
De fantasy setting is juist cool, vind dat gaver dan het futuristische gebeuren van 7 en 9.

quote:
19s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wil IX, maar die heb ik ook nog niet gevonden ;(


Ik meende die van 9 bij de vedor voor de lighthouse te hebben gekocht, hij zit wel in het spel iig.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 3 december 2016 @ 18:25:37 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167078165
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Bij mij staan er Coeurls van level 35, terwijl het spel zegt dat de quest voor level 10 is :')
Moet je ook niet lopen als t donker is :{w Kwam m net ook tegen.

quote:
[..]

De fantasy setting is juist cool, vind dat gaver dan het futuristische gebeuren van 7 en 9.
Ik vind een fantasy setting wel leuk, maar vind IX echt te kiddy/chibi. Bij uitstek die irritante slapstick ridder. Totaal niet grappig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167078623
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Moet je ook niet lopen als t donker is :{w Kwam m net ook tegen.

Staan er ook overdag bij mij :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167081046
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weggeblazen door 9? Ik hoor er vaker goede verhalen over maar ik kon er echt ECHT helemaal niks mee. Vooral die slapstick ridder niet. Ik vond de setting echt vreselijk.
Was gewoon een leuke complete FF. Voor mij zijn daardoor 7 8 en 9 de beste in de serie.
pi_167081217
VII blijft toch wel de meest epische FF voor mij, al heb ik me ook tijdenlang prima vermaakt met XI.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167083718
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:04 schreef Odaiba het volgende:
Begin me nu echt te storen aan bepaalde zaken...al dat gereis met die klote auto...om de haverklap ta k leeg...het wordt veel te snel donker...de map is een onoverzichtelijk zootje en tevens niet eens een mooie scherpe gedetailleerde map...ben bijna door me gill heen omdat ik elke keer moet slapen in die klote caravans...bijna geen optie om aan gil te komen...te lange afstanden moeten afleggen en anders kost het je ook weer gill...echt wat is dit voor verouderde gedoe...

Dit schrift niewe spelers denk ik eerder af... als iemand tips heeft hoor ik ze graag.
Tank leeg? Je kunt toch bij elke outpost tanken? Je krijgt trouwens gill door je treasures te verkopen die je krijgt na het verslaan van monsters.
  zaterdag 3 december 2016 @ 22:58:59 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167085653
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Weggeblazen door 9? Ik hoor er vaker goede verhalen over maar ik kon er echt ECHT helemaal niks mee. Vooral die slapstick ridder niet. Ik vond de setting echt vreselijk.
Soms zeg je rare dingen. Maar niemand is perfect, dus het is je vergeven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 3 december 2016 @ 23:13:17 #37
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_167086073
Ik vond FF5, 7 en 8 baas.

FF15 vermaak ik me ook wel mee. Lekker op mijn gemakje de (repetitieve) quests af gaan.
Heb er ook al behoorlijk wat uren in en ben bij chapter 3.
pi_167087140
Ja maar is irritant elke keer dat getank...geef mij maar een luxhtschip. en ik ga ook echt om de haverklap dood teewijl ik lvl 22 ben...
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 december 2016 @ 00:12:11 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167087307
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 20:24 schreef Monolith het volgende:
VII blijft toch wel de meest epische FF voor mij, al heb ik me ook tijdenlang prima vermaakt met XI.
Jammer dat niet meer mensen FFXI hebben gespeeld. Qua verhaal echt één van de beste (if not the best) Final Fantasy _O_
  zondag 4 december 2016 @ 03:16:11 #40
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_167088494
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 17:04 schreef Odaiba het volgende:
Begin me nu echt te storen aan bepaalde zaken...al dat gereis met die klote auto...om de haverklap ta k leeg...het wordt veel te snel donker...de map is een onoverzichtelijk zootje en tevens niet eens een mooie scherpe gedetailleerde map...ben bijna door me gill heen omdat ik elke keer moet slapen in die klote caravans...bijna geen optie om aan gil te komen...te lange afstanden moeten afleggen en anders kost het je ook weer gill...echt wat is dit voor verouderde gedoe...
Dit.
pi_167088625
Chapter 9 eindbaas

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167091469
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 00:01 schreef Odaiba het volgende:
Ja maar is irritant elke keer dat getank...geef mij maar een luxhtschip. en ik ga ook echt om de haverklap dood teewijl ik lvl 22 ben...
Level 22 is niet hoog, in welke chapter zit je?
pi_167091944
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:08 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Level 22 is niet hoog, in welke chapter zit je?
Chapter 3 onderhand.

Ja ik vang de laatste tijd gewoon heel veel damage van lagere level vijanden en dat ligt niet aan mij, want me teamleden gaan er ook aan,
pi_167093286
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:32 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Chapter 3 onderhand.

Ja ik vang de laatste tijd gewoon heel veel damage van lagere level vijanden en dat ligt niet aan mij, want me teamleden gaan er ook aan,
Hmm bizar, dan doe je toch echt iets fout. Wat voor levels zijn de vijanden? Koop je sterke wapens en betere accessoires? Gebruik je potions? Weet je hoe het ontwijken werkt? Heb je je AP al gespendeerd aan betere technieken?

Ik zit inmiddels in chapter 7 en ben nog geen een keer Game Over geweest. Vind het moeilijk te geloven dat mensen dit spel lastig vinden. :P

Ik zit inmiddels
pi_167093326
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hmm bizar, dan doe je toch echt iets fout. Wat voor levels zijn de vijanden? Koop je sterke wapens en betere accessoires? Gebruik je potions? Weet je hoe het ontwijken werkt? Heb je je AP al gespendeerd aan betere technieken?

Ik zit inmiddels in chapter 7 en ben nog geen een keer Game Over geweest. Vind het moeilijk te geloven dat mensen dit spel lastig vinden. :P

Ik zit inmiddels
Ja het is frustrerend maar ik doe vast iets verkeerd. Ben al rustiger gaan spelen, gebruik me items, heb al eens beter wapens gekocht.

Iemand wellicht tips waar ik de AP aan moet spenderen. Vind het niet bepaald duidelijk al die tabs etc.

Ik zit nog steeds met mijn hoofd bij de klassieke FF dus ik vind de switch behoorlijk verwarrend.
pi_167093646
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja het is frustrerend maar ik doe vast iets verkeerd. Ben al rustiger gaan spelen, gebruik me items, heb al eens beter wapens gekocht.

Iemand wellicht tips waar ik de AP aan moet spenderen. Vind het niet bepaald duidelijk al die tabs etc.

Ik zit nog steeds met mijn hoofd bij de klassieke FF dus ik vind de switch behoorlijk verwarrend.
Hoewel het vechtsysteem uitnodigt om alleen maar te button bashen zit er wel iets meer strategie achter. Je moet flink gebruik maken van de Squarebutton om achter de vijanden te komen en zo meer schade op te doen.

Het spenderen van AP is niet zo moeilijk, gewoon lezen wat er onderstaat en uitgeven wat jou het prettigst lijkt. Ik zou beginnen met de dingen die het minst kosten.
  zondag 4 december 2016 @ 16:40:10 #47
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167097886
Aaaargh... Chapter 4 en..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 4 december 2016 @ 17:25:37 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167098837
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Aaaargh... Chapter 4 en..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ff door met het verhaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 4 december 2016 @ 22:28:52 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167106875
Hoofdstuk 8 nu, lvl 47 met 28 uur op de teller. De sidequests zijn weer interessanter geworden ^O^

Heb net ook een enemy base uitgeschakeld die op papier iets te lastig was en dat kostte me behoorlijk wat potions en elixers. Zelfs een phoenis down voor Prompto :o Wel lekker 36k aan experience points binnen geharkt en dankzij een nachtje in de beach club dus 72k kunnen bijschrijven. Ging vier levels omhoog _O_

Ik vind het echt een geweldige game hoor :Y
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167107852
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:52 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Tank leeg? Je kunt toch bij elke outpost tanken? Je krijgt trouwens gill door je treasures te verkopen die je krijgt na het verslaan van monsters.
Dat wist ik nog niet. Haha bedankt voor de tip. Ik heb nu 245.000 gil.
pi_167107912
Lvl 38 bij chapter 14 na 20 uur gespeeld te hebben, nog 1 chapter te gaan. Het voelt echt alsof er nog chapters missen, want het begint nu allemaal veels te gerushed te worden.
pi_167108124
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 23:04 schreef Hermanna het volgende:
Lvl 38 bij chapter 14 na 20 uur gespeeld te hebben, nog 1 chapter te gaan. Het voelt echt alsof er nog chapters missen, want het begint nu allemaal veels te gerushed te worden.
Doe je wel hunts en side quests?
pi_167109021
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 23:04 schreef Hermanna het volgende:
Lvl 38 bij chapter 14 na 20 uur gespeeld te hebben, nog 1 chapter te gaan. Het voelt echt alsof er nog chapters missen, want het begint nu allemaal veels te gerushed te worden.
Ik ben inmiddels bij Chapter 7 en vind de afgelopen drie chapters ook enorm gerushed overkomen. De game begon voor mij enorm sterk, maar zwakt toch al een beetje af. De drang om elke hunt en sidequest te doen vervaagt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167109254
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 23:09 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Doe je wel hunts en side quests?
Heb het een tijdje gedaan, maar dat begon ook te vervelen.
Dat kwam het meest door al die kleine cut-scenes die je steeds krijgt bijv. als ignis weer wilt dat je gaat slapen of de laadtijden van de auto etc. Of dat je een foto moet maken van iets maar het is op het moment dat je daar bent nacht en prompto kan alleen overdag fotos maken, dus moet je weer wachten.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 23:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{

Wacht maar totdat je bij chapter 9 komt, dan zit je ineens in een sneltrein. Wel een hele vette.

[ Bericht 25% gewijzigd door Hermanna op 05-12-2016 00:00:20 ]
pi_167111176
Level 36 en ik ben pas in chapter 3 en kan naar 4 :') En ik heb er nog lol in ook.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 5 december 2016 @ 07:49:00 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167111193
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 07:45 schreef Pheno het volgende:
Level 36 en ik ben pas in chapter 3 en kan naar 4 :') En ik heb er nog lol in ook.
Lol hebben is zooooo Final Fantasy IV
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167111198
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:32 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Chapter 3 onderhand.

Ja ik vang de laatste tijd gewoon heel veel damage van lagere level vijanden en dat ligt niet aan mij, want me teamleden gaan er ook aan,
Mr Dead-Eye heb ik met level 12 of zo gedaan. Upgrade je je items wel? Qua AP points heb ik die eerst in alle AP-gainers gestopt (vissen, foto's, rijden, etc). Daarnaast gebruik ik veel blindside of warp als een vijand nog maar even te leven heeft: 1 AP per kill. En dan natuurlijk het kamperen: 3AP per keer. Plus de kans op een zijmissie met 1 van de drie, weer goed voor 20AP. De 'uitdagingen' aan het begin van een gevecht leveren ook AP op.

Zelf vind ik de bovenkant van de recovery-tree erg handig. En natuurlijk de first aid in dezelfde tree. Daarna damage output omhoog met bv blindside, links en warp en de warpkosten omlaag. Ligt geheel aan je speelstijl natuurlijk. Ik ben juist de lastigere baasjes eerst gaan doen,, nu ben ik heftig overpowered :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Pheno op 05-12-2016 07:59:51 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 5 december 2016 @ 11:33:41 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167114189
quote:
3s.gif Op zondag 4 december 2016 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ga ff door met het verhaal.
Done ;)

En de zon schijnt ook weer lekker :P
Toch weer iets meer sidequest zin daardoor.

Al snap ik nog niet....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 december 2016 @ 11:35:31 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167114222
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 07:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mr Dead-Eye heb ik met level 12 of zo gedaan. Upgrade je je items wel? Qua AP points heb ik die eerst in alle AP-gainers gestopt (vissen, foto's, rijden, etc). Daarnaast gebruik ik veel blindside of warp als een vijand nog maar even te leven heeft: 1 AP per kill. En dan natuurlijk het kamperen: 3AP per keer. Plus de kans op een zijmissie met 1 van de drie, weer goed voor 20AP. De 'uitdagingen' aan het begin van een gevecht leveren ook AP op.

Zelf vind ik de bovenkant van de recovery-tree erg handig. En natuurlijk de first aid in dezelfde tree. Daarna damage output omhoog met bv blindside, links en warp en de warpkosten omlaag. Ligt geheel aan je speelstijl natuurlijk. Ik ben juist de lastigere baasjes eerst gaan doen,, nu ben ik heftig overpowered :')
Dat laatste denk ik soms bij quests ook, maar dan zit er ineens een level 40 monster bij een level 12 quest in de buurt en wordt t toch ineens ff lastig :D Die soldaten die droppen zijn ook varierend van 19 tot iets van 47 of zo :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 december 2016 @ 11:37:38 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167114274
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 07:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mr Dead-Eye heb ik met level 12 of zo gedaan. Upgrade je je items wel? Qua AP points heb ik die eerst in alle AP-gainers gestopt (vissen, foto's, rijden, etc). Daarnaast gebruik ik veel blindside of warp als een vijand nog maar even te leven heeft: 1 AP per kill. En dan natuurlijk het kamperen: 3AP per keer. Plus de kans op een zijmissie met 1 van de drie, weer goed voor 20AP. De 'uitdagingen' aan het begin van een gevecht leveren ook AP op.

Zelf vind ik de bovenkant van de recovery-tree erg handig. En natuurlijk de first aid in dezelfde tree. Daarna damage output omhoog met bv blindside, links en warp en de warpkosten omlaag. Ligt geheel aan je speelstijl natuurlijk. Ik ben juist de lastigere baasjes eerst gaan doen,, nu ben ik heftig overpowered :')
Die zijmissies van 1 van de 3 heb ik eigenlijk pas 1 gehad. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 december 2016 @ 11:52:12 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167114624
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Done ;)

En de zon schijnt ook weer lekker :P
Toch weer iets meer sidequest zin daardoor.

Al snap ik nog niet....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167114973
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 5 december 2016 @ 12:53:48 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167116065
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2016 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 december 2016 @ 14:23:01 #64
319877 BzP
Devildriver_
pi_167118168
Het vechten is inderdaad veel slechter dan bij KH.
Als je lock on doet moet je camera ook de enemy volgen vind ik.
Nu heb je er best weinig aan vind ik.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_167119219
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 14:23 schreef BzP het volgende:
Het vechten is inderdaad veel slechter dan bij KH.
Als je lock on doet moet je camera ook de enemy volgen vind ik.
Nu heb je er best weinig aan vind ik.
En hoe verouderd is het dat die planten en andere rotzooi niet gewoon transparant wordt...Japanners leven weer lekker in hun eigen bubbel.
  maandag 5 december 2016 @ 15:12:11 #66
319877 BzP
Devildriver_
pi_167119364
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

En hoe verouderd is het dat die planten en andere rotzooi niet gewoon transparant wordt...Japanners leven weer lekker in hun eigen bubbel.
dit ja, soms weet ik niet of ik moet meppen of niet.
Ook als ik een teammaat een aanval laat doen blijf ik maar doormeppen :')
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_167119515
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:12 schreef BzP het volgende:

[..]

dit ja, soms weet ik niet of ik moet meppen of niet.
Ook als ik een teammaat een aanval laat doen blijf ik maar doormeppen :')
Heb wait mode ook paar seconden geprobeerd, maar dat loopt ook niet lekker.
  maandag 5 december 2016 @ 15:29:26 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167119703
http://www.glixel.com/rev(...)rd-epic-mess-w452568

Ouch. Da's toch wel de meest pijnlijke recensie die ik tot nu toe gelezen heb.
En ik moet zeggen: ik kan er ook wel gedeeltelijk in mee gaan.
En toch.................. en toch heb ik er lol in.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167119975
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:29 schreef Ang3l het volgende:
http://www.glixel.com/rev(...)rd-epic-mess-w452568

Ouch. Da's toch wel de meest pijnlijke recensie die ik tot nu toe gelezen heb.
En ik moet zeggen: ik kan er ook wel gedeeltelijk in mee gaan.
En toch.................. en toch heb ik er lol in.
het is de zoveelste game die ik vind tegenvallen. Ik zit erg dicht tegen het gewoon kappen met gamen en dan maar gewoon terugdenken aan die erg fijne jaren 90 games waarmee ik ben opgegroeid
  maandag 5 december 2016 @ 15:50:39 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167120216
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:40 schreef Odaiba het volgende:

[..]

het is de zoveelste game die ik vind tegenvallen. Ik zit erg dicht tegen het gewoon kappen met gamen en dan maar gewoon terugdenken aan die erg fijne jaren 90 games waarmee ik ben opgegroeid
Koop een NES Classic Mini
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 5 december 2016 @ 15:55:10 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167120305
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:40 schreef Odaiba het volgende:

[..]

het is de zoveelste game die ik vind tegenvallen. Ik zit erg dicht tegen het gewoon kappen met gamen en dan maar gewoon terugdenken aan die erg fijne jaren 90 games waarmee ik ben opgegroeid
Ik vind er anders de laatste jaren best leuke parels tussen zitten. Die zijn echter bijna allemaal heel filmisch verhalend (Heavy rain, Beyond 2 Souls, Tombraider reboot, The Last of Us). Dus ligt er aan wat je onder "gamen" verstaat. Ik hou er wel van.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 5 december 2016 @ 15:55:22 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167120311
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2016 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Koop een NES Classic Mini
Met FF 1!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167120502
Heb toch ook altijd wel het idee dat 'vroeger waren de games beter' voor een deel is gebaseerd op het feit dat je in je tienerjaren toch een stuk minder cynisch bent en volledig kan opgaan in games. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 5 december 2016 @ 16:16:00 #74
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_167120799
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:03 schreef Monolith het volgende:
Heb toch ook altijd wel het idee dat 'vroeger waren de games beter' voor een deel is gebaseerd op het feit dat je in je tienerjaren toch een stuk minder cynisch bent en volledig kan opgaan in games. :P
Spot on! Het kost wat meer moeite als je wat ouder begint te worden om echt op te gaan in games zoals in de tienerjaren, althans dat merk ik ook heel sterk.
PSN-ID: SoliD_S
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 december 2016 @ 16:23:43 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167121010
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:29 schreef Ang3l het volgende:
http://www.glixel.com/rev(...)rd-epic-mess-w452568

Ouch. Da's toch wel de meest pijnlijke recensie die ik tot nu toe gelezen heb.
En ik moet zeggen: ik kan er ook wel gedeeltelijk in mee gaan.
En toch.................. en toch heb ik er lol in.
Je kan kritisch zijn, je kan FFXV niks vinden, maar dit stukje is behoorlijk kansloos geschreven. Het is geen review, maar een persoonlijke rant, echt te sneu voor woorden.
  maandag 5 december 2016 @ 16:29:18 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167121200
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan kritisch zijn, je kan FFXV niks vinden, maar dit stukje is behoorlijk kansloos geschreven. Het is geen review, maar een persoonlijke rant, echt te sneu voor woorden.
Vandaar dat ik er slechts gedeeltelijk mee in mee kan gaan. ja de sidequests zijn super herhalend en niet erg inspirerend vaak. Ja je reist echt enorm veel tijd (en idd, het fast travel voor 10 Gil geeft je gewoon een lang laad scherm). Ja de camera is echt super bagger op momenten. Ja Cindy is wel echt super seksistisch. En meer van dat soort punten.

Maar hij gaat bv ook in op de 4 hoofdpersonen, en hoe irritant Pormpto is als ie bv het deuntje zingt. Terwijl ik dat juist een hele leuke verwijzing vind naar de oude spellen. Ik vind juist het geouwehoer en geplaag tussen de 4 personen heel leuk en bij uitstek is er deze keer aandacht bested aan de onderlinge band tussen de 4. Over het algemeen is dat wat voor mij de lol absoluut in t spel houdt, dat gevoel.

Ik ben eigenlijk qua mening net zo chaotisch and tweeledig als het spel zelf :D
Maar over t algemeen vermaak ik me.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167121282
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:16 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Spot on! Het kost wat meer moeite als je wat ouder begint te worden om echt op te gaan in games zoals in de tienerjaren, althans dat merk ik ook heel sterk.
Ten tijde van FFVII kon ik niet wachten tot die suffe lessen voorbij waren en ik weer verder kon met de game. :P
Nu merk ik vaak dat ik me er al echt toe moet zetten om een game te starten en echt uren verdwalen in een game doe ik ook niet meer. Wat ik nog speel zijn veelal ook wel remakes / sequels / retrogames op de PC. Toch vermaak ik me vaak weer prima als ik even weer speel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 5 december 2016 @ 16:41:20 #78
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_167121534
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ten tijde van FFVII kon ik niet wachten tot die suffe lessen voorbij waren en ik weer verder kon met de game. :P
Nu merk ik vaak dat ik me er al echt toe moet zetten om een game te starten en echt uren verdwalen in een game doe ik ook niet meer. Wat ik nog speel zijn veelal ook wel remakes / sequels / retrogames op de PC. Toch vermaak ik me vaak weer prima als ik even weer speel.
Same here, ik speel ook alleen sequels die ik vroeger vaak speelde (Uncharted, FF, MGS etc) Toen kon ik makkelijk uurtje of 14 gamen op een dag zonder me druk te maken om iets.. dat is nu wel totaal anders als je de 30 al gepaseerd ben :P
PSN-ID: SoliD_S
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 december 2016 @ 16:41:33 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167121541
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vandaar dat ik er slechts gedeeltelijk mee in mee kan gaan. ja de sidequests zijn super herhalend en niet erg inspirerend vaak. Ja je reist echt enorm veel tijd (en idd, het fast travel voor 10 Gil geeft je gewoon een lang laad scherm). Ja de camera is echt super bagger op momenten. Ja Cindy is wel echt super seksistisch. En meer van dat soort punten.

Maar hij gaat bv ook in op de 4 hoofdpersonen, en hoe irritant Pormpto is als ie bv het deuntje zingt. Terwijl ik dat juist een hele leuke verwijzing vind naar de oude spellen. Ik vind juist het geouwehoer en geplaag tussen de 4 personen heel leuk en bij uitstek is er deze keer aandacht bested aan de onderlinge band tussen de 4. Over het algemeen is dat wat voor mij de lol absoluut in t spel houdt, dat gevoel.

Ik ben eigenlijk qua mening net zo chaotisch and tweeledig als het spel zelf :D
Maar over t algemeen vermaak ik me.

Yup, hier ben ik het ook mee eens. Ik moest echt wel glimlachen toen hij dat deuntje zat te zingen, prachtig toch. Zelfde geldt voor de CDs die je in de auto kan afspelen, geniaal voor oude fans.

Het is zeker geen 10/10 spel, maar toch wel zeker een 8/10 op dit moment (ben nog maar bij chapter 2 dus even wachten voordat ik echt een oordeel kan hebben).
  maandag 5 december 2016 @ 16:53:15 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167121839
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Same here, ik speel ook alleen sequels die ik vroeger vaak speelde (Uncharted, FF, MGS etc) Toen kon ik makkelijk uurtje of 14 gamen op een dag zonder me druk te maken om iets.. dat is nu wel totaal anders als je de 30 al gepaseerd ben :P
Heus niet }:|

Nou ja, ok, 14uur niet meer :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167121874
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heus niet }:|

Nou ja, ok, 14uur niet meer :')
Het is me geloof ik met Wasteland 2 op een vakantiedag voor het laatst nog eens gelukt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 december 2016 @ 21:06:35 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167128877
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Same here, ik speel ook alleen sequels die ik vroeger vaak speelde (Uncharted, FF, MGS etc) Toen kon ik makkelijk uurtje of 14 gamen op een dag zonder me druk te maken om iets.. dat is nu wel totaal anders als je de 30 al gepaseerd ben :P
Man, 12 jaar geleden zette ik nog mijn wekker om midden in de nacht King Behemoth te campen in FFXI. Gevechten van 5-6 uur waren geen uitzondering. Nu heb ik niet eens de rust/tijd om af en toe een uurtje te gamen zonder gestoord te worden. Tijden veranderen :P

Twee jaar geleden had ik nooit verwacht dat ik zou stoppen met MMORPG's spelen, nu moet ik er echt niet meer aan denken :P
pi_167129532
Kut ik heb al mn treasures verkocht. Kom nu achter dat die debased coins veel exp kan geven.
pi_167132161
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 21:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Man, 12 jaar geleden zette ik nog mijn wekker om midden in de nacht King Behemoth te campen in FFXI. Gevechten van 5-6 uur waren geen uitzondering. Nu heb ik niet eens de rust/tijd om af en toe een uurtje te gamen zonder gestoord te worden. Tijden veranderen :P

Twee jaar geleden had ik nooit verwacht dat ik zou stoppen met MMORPG's spelen, nu moet ik er echt niet meer aan denken :P
Wekker zetten deed ik al niet meer, maar wel vaak één avond per week van die kindred seals runs met een BLM groepje tot ik erbij neerviel. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 6 december 2016 @ 08:21:57 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167136393
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
Kut ik heb al mn treasures verkocht. Kom nu achter dat die debased coins veel exp kan geven.
Ik had dat ook met metal scraps en rusty bits....
Maar de debased coins heb ik bewaard, Is dat een sidequest dan?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 december 2016 @ 08:24:26 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167136411
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 23:04 schreef Hermanna het volgende:
Lvl 38 bij chapter 14 na 20 uur gespeeld te hebben, nog 1 chapter te gaan. Het voelt echt alsof er nog chapters missen, want het begint nu allemaal veels te gerushed te worden.
Volgens mij heb je zelf ook wel gerushed, niet? Ik ben level 32 en pas bij chapter 5 :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:04:40 #87
319877 BzP
Devildriver_
pi_167136810
Whohoooooo! Bath time! *O*
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_167136859
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:41 schreef solidslayer het volgende:

[..]

dat is nu wel totaal anders als je de 30 al gepaseerd ben :P
spreek voor jezelf :{w
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:09:30 #89
319877 BzP
Devildriver_
pi_167136878
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

spreek voor jezelf :{w
ik herken t wel
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_167136992
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:09 schreef BzP het volgende:

[..]

ik herken t wel
Sommigen herkennen het al na hun 22ste :P Dat maakt het nog geen feit :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:23:13 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167137055
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:04 schreef BzP het volgende:
Whohoooooo! Bath time! *O*
:D Ik twijfelde tussen die als TT of deze.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:32:57 #92
319877 BzP
Devildriver_
pi_167137198
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D Ik twijfelde tussen die als TT of deze.
Gister tijdens het eten "There's a party in my mouth!"

Ik heb nog nooit zo'n blije char meegemaakt in welke game dan ooit
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:35:24 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167137241
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:32 schreef BzP het volgende:

[..]

Gister tijdens het eten "There's a party in my mouth!"

Ik heb nog nooit zo'n blije char meegemaakt in welke game dan ooit
En toch vind ik hem niet irritant :D
Ik vind t aandoenlijk, en niet Jarjar Binksig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:37:30 #94
319877 BzP
Devildriver_
pi_167137269
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En toch vind ik hem niet irritant :D
Ik vind t aandoenlijk, en niet Jarjar Binksig.
Nee ik moet er eerder om lachen.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:43:37 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167137360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:37 schreef BzP het volgende:

[..]

Nee ik moet er eerder om lachen.
Ik grinnikte heel hard de eerste keer dat hij de victory tune begon te zingen.
Tatatataaaaa ta ta TA tataaaaaaaaaaaaa!!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:59:22 #96
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_167137591
Ik heb eigenlijk nooit final fantasy gespeeld, door het stand-alone verhaal lijkt me het wel iets.
ben een groot Kingdom hearts fan, in hoe verre is de actie/puzzel het zelfde?
of is het veel dialoog en weinig aktie?

thx
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:39:06 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167138183
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:59 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit final fantasy gespeeld, door het stand-alone verhaal lijkt me het wel iets.
ben een groot Kingdom hearts fan, in hoe verre is de actie/puzzel het zelfde?
of is het veel dialoog en weinig aktie?

thx
Aanschafwaardig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167138436
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:59 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit final fantasy gespeeld, door het stand-alone verhaal lijkt me het wel iets.
ben een groot Kingdom hearts fan, in hoe verre is de actie/puzzel het zelfde?
of is het veel dialoog en weinig aktie?

thx
Van alle FF's lijkt XV wel het meest op de Kingdom Hearts formule vind ik.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:13:49 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167138737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:59 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit final fantasy gespeeld, door het stand-alone verhaal lijkt me het wel iets.
ben een groot Kingdom hearts fan, in hoe verre is de actie/puzzel het zelfde?
of is het veel dialoog en weinig aktie?

thx
Kingdom Hearts is afgeleid van FF. Maar door de toevoeging van Disney wel iets vrolijker en "kinderlijker". Qua actie/gevecht lijkt FF XV het meeste op KH, aangezien het dezelfde makers zijn.

In t begin nog veel actie en minder dialog. Geen idee verderop, want t schijnt nogal van open wereld naar lineair te veranderen (met dus misschien veel cutscenes/dialogen).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167139232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik had dat ook met metal scraps en rusty bits....
Maar de debased coins heb ik bewaard, Is dat een sidequest dan?
Nee als je die toevoegd aan je magic krijg je meer exp als je die gebruikt. 3x meer als je meerdere coins tot lvl 99 gebruikt. Ik ben nu aan het farmen waarbij ik 7000 exp per 2 minuten haal. Dat kon dus 21k worden met die coins.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:48:29 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167139460
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:38 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Nee als je die toevoegd aan je magic krijg je meer exp als je die gebruikt. 3x meer als je meerdere coins tot lvl 99 gebruikt. Ik ben nu aan het farmen waarbij ik 7000 exp per 2 minuten haal. Dat kon dus 21k worden met die coins.
O die combi magic heb ik eigenlijk nog helemaal niet gebruikt :o totaal vergeten :D Zal er eens mee experimenteren. ^O^
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167140287
Oeh, ik ga morgenavond ook maar eens experimenteren met dat farmen. :)

Hebben meer mensen trouwens last van opties die niet altijd goed werken? Ik heb heel vaak dat er in beeld verschijnt dat ik op L2 moet drukken voor een summon, maar er uiteindelijk niks gebeurt. Ook heel vaak wanneer ik potions wil gebruiken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In t begin nog veel actie en minder dialog. Geen idee verderop, want t schijnt nogal van open wereld naar lineair te veranderen (met dus misschien veel cutscenes/dialogen).
Ik zit nu bij chapter 7 en heb het idee dat ik het grootste en meest relevante gedeelte van de open wereld wel al gezien heb.
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:49:37 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167140738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:26 schreef Bananenpap het volgende:
Oeh, ik ga morgenavond ook maar eens experimenteren met dat farmen. :)

Hebben meer mensen trouwens last van opties die niet altijd goed werken? Ik heb heel vaak dat er in beeld verschijnt dat ik op L2 moet drukken voor een summon, maar er uiteindelijk niks gebeurt. Ook heel vaak wanneer ik potions wil gebruiken.

[..]

Ik zit nu bij chapter 7 en heb het idee dat ik het grootste en meest relevante gedeelte van de open wereld wel al gezien heb.
Die summon werkte bij mij ook niet goed. Maar ik moest nog een vijand verslaan.

Ik zit ongeveer op hetzelfde stuk en weet dat er nog een groot stuk komt qua gebied. No worries daar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167141726
quote:
(Rumor) VGLeaks: Final Fantasy VII Remake releasing in 2017 and coming to PC in 2018
2017 will be the 30th anniversary for Final Fantasy and Square Enix will celebrate the milestone with the following items:

Final Fantasy releases in 2017 to celebrate the anniversary: Square will launch Final Fantasy VII Remake (first episode) and Final Fantasy XII: The Zodiac Age as main games to celebrate the Final Fantasy’s birthday.

Final Fantasy XIII trilogy is coming to PS4 during the next year. The bundle will include Final Fantasy XIII, XIII-2 and Lightning Returns on separate discs to be enjoined in 1080p and 60fps.

Final Fantasy 30th Anniversary Collection.
This compilation will include Final Fantasy I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII and IX and it will be released on PS4 and PS Vita in a single disc/card.

Season Pass:
– Final Fantasy I, Final Fantasy II, Final Fantasy XII: The Zodiac Age, Final Fantasy Tactics: The War of the Lions and Chrono Trigger could be released on Steam before the end of 2017.
– Final Fantasy VII Remake and Final Fantasy XV are coming to PC, but likely not until early-mid 2018.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2016 @ 13:57:21 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167142087
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:43 schreef Aether het volgende:

[..]

Holy shit, als dit waar is wordt het wel een geweldig jaar :D

Ook wel fijn, om gewoon 1 t/m 10, 12, 13 en 15 op één platform te hebben :D

Denk trouwens dat het bullshit is, als SE dit kan doen in een jaar verdienen ze respect. Ze zijn ondertussen ook nog bezig met KH 1.5 + 2.5 en KH 2.8 en KH3 .... weet het niet hoor, beetje te veel van het goede?

En 1 tm 9 laten passen op 1 Vita disc? Knap :)
pi_167142235
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:57 schreef Kyran het volgende:
Denk trouwens dat het bullshit is, als SE dit kan doen in een jaar verdienen ze respect. Ze zijn ondertussen ook nog bezig met KH 1.5 + 2.5 en KH 2.8 en KH3 .... weet het niet hoor, beetje te veel van het goede?

En 1 tm 9 laten passen op 1 Vita disc? Knap :)
Denk dat het de PSP en PS1-spellen zijn (dan is het nog knap, want ik dacht dat een Vita card maximaal 4 GB groot kon zijn).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2016 @ 14:04:51 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167142294
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:02 schreef Aether het volgende:

[..]

Denk dat het de PSP en PS1-spellen zijn (dan is het nog knap, want ik dacht dat een Vita card maximaal 4 GB groot kon zijn).
1 tm 6 zal wel niet veel zijn, dus dat zal wel meevallen. 7 tm 9 waren echter best flinke spellen op meerdere discs, dus zelfs met nieuwe technieken etc lijkt het me knap om dat allemaal op 1 disc te krijgen voor de vita van maar 4gb ... voor de PS4 kan het makkelijk.
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:12:00 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167142514
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:43 schreef Aether het volgende:

[..]

Hmm..... de remaster van XII vind ik interessant. De hele bundle van 1 t/m 9 ook wel (al zal t met de oude 7 zijn en niet de nieuwe). Van VII vind ik t bloedirritant dat ie episodisch gaat zien, maar a la. En de XIII remaster bundle.... daar twijfel ik over. Die vond ik al best prima op de PS3 qua graphics, en die staat ook nog aangesloten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2016 @ 14:12:52 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167142540
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hmm..... de remaster van XII vind ik interessant. De hele bundle van 1 t/m 9 ook wel (al zal t met de oude 7 zijn en niet de nieuwe). Van VII vind ik t bloedirritant dat ie episodisch gaat zien, maar a la. En de XIII remaster bundle.... daar twijfel ik over. Die vond ik al best prima op de PS3 qua graphics, en die staat ook nog aangesloten.
Mijn bankrekening gaat dit in ieder geval niet leuk vinden. Ik ga alles kopen :P Hoop ook nog op wat vinyl releases. Heb nu 7 en 8 OST op vinyl, zou rest ook wel graag willen :D
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:15:48 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167142614


Ach, t kan er nog wel bij. Al zal er dan veel dubbel zijn!
FF VIII mist trouwens, maar de PC doos lag in de schuur :@ en FF IX heb ik alleen digital op de PS3.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:19:34 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167142720
Ik zou VIII en IX wel voor PS4 willen (de Steam releases inclusief cheats). Verder wacht ik nog op een VC release van VI voor WiiU of Switch.

De remaster van XII vind ik ook prima, die heb ik half gemist op PS2. Wel in bezit, niet meer dan 10 uur gespeeld. Want Xbox 360 met Kameo O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:28:28 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167142982
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou VIII en IX wel voor PS4 willen (de Steam releases inclusief cheats). Verder wacht ik nog op een VC release van VI voor WiiU of Switch.

De remaster van XII vind ik ook prima, die heb ik half gemist op PS2. Wel in bezit, niet meer dan 10 uur gespeeld. Want Xbox 360 met Kameo O+
X, XII en XIII zijn de enige drie die ik echt helemaal uitgespeeld heb volgens mij.
Ik vond XII best wel leuk, met dat sexy konijn. :D En Basch :9
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 december 2016 @ 15:57:40 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167145256
Nu.nl heeft ook eindelijk z'n review af:

http://www.nu.nl/reviews/(...)tische-puinhoop.html

Chaotisch doch charmant.
Beetje wat ik er ook wel van vind.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:13:48 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167146953

:D

Die kende ik nog heul niet!
Beetje Stranger Things meets Final Fantasy.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167148511
Ben wel erg benieuwd naar die remake van VII, al had het omgooien van het gevechtssysteem van mij niet gehoeven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 7 december 2016 @ 07:04:05 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167161323
Attentie!

Hoofdstuk 13 wordt aangepast met een patch. Iedereen die daar nog niet is, rek je speeltijd. Ga sidequesten.

Er is nog geen ETA maar schijnt zsm te gebeuren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167161815
Ben net in chapter 5. Ik vond het gevecht van chapter 4 mediocre, 6/10, zou niet snel geven.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 december 2016 @ 09:04:00 #118
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167162006
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Attentie!
Hoofdstuk 13 wordt aangepast met een patch. Iedereen die daar nog niet is, rek je speeltijd. Ga sidequesten.

Er is nog geen ETA maar schijnt zsm te gebeuren.
Heb je een bron!?
pi_167162415
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb je een bron!?
En wat word er aangepast? Ik heb hem gisteren uitgespeeld (of eigenlijk, het verhaal is klaar.. nu nog alle sidequests), leuk verhaal!

Edit:

Ah, ja Chapter 13 was inderdaad het slechtste chapter en zorgde er bijna voor dat ik het spel weggelegd had. Wie dat verzonnen heeft moet echt ontslagen worden....
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_167162442
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb je een bron!?
De blogupdate, maar spoilers, dus ik zet het hier niet compleet neer :P
Wel een linkje btw:

http://gematsu.com/2016/1(...)system-consideration

[ Bericht 19% gewijzigd door Pheno op 07-12-2016 10:00:12 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2016 @ 10:17:02 #121
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_167163112
Gisterenavond de de laatste missie gehad van chapter 5, met mijn party op level 28 en 29 vond ik dit gevecht eigenlijk belachelijk makkelijk, ben ik te overpowered voor chapter 6 of valt dat nog mee?

Mbt de summons, om Ramuh te summonen moet je redelijk ver uit de buurt zijn van de vijand. betreft alle overige summons moet je voldoen aan bepaalde voorwaarden voor ze opgeroepen kunnen worden, welke exact weet ik niet.
PSN-ID: SoliD_S
  woensdag 7 december 2016 @ 11:02:57 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167163773
Best kut zo'n chapter. Ik twijfel ook om door te gaan nu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 7 december 2016 @ 11:03:15 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167163780
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

De blogupdate, maar spoilers, dus ik zet het hier niet compleet neer :P
Wel een linkje btw:

http://gematsu.com/2016/1(...)system-consideration
Wat ruk eigenlijk allemaal. Ik wil gewoon een spel spelen wat af is. Niet dat er daarna nog allemaal cutscenes toegevoegd worden, die ik dan dus nu gemist heb en waarvoor ik het dus weer opnieuw zou moeten spelen. Zo krijg ik er bijna spijt van dat ik t zo vroeg gekocht heb! Ik wil verdorie the full experience, niet de "je was er vroeg bij en krijgt een fucking prototype".

Na zo veel jaar ontwikkeling en dan nog dit sort dingen, daar zakt me echt de moed van in de schoenen. :N

#chaos

Maar ja. Ik zal dan maar eerst verder gaan met sidequests. Ben er nog niet, maar kan me wel voorstellen welk chapter het is aangezien er op 1 stuk heel veel commentaar was.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 7 december 2016 @ 11:03:49 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167163788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:17 schreef solidslayer het volgende:
Gisterenavond de de laatste missie gehad van chapter 5, met mijn party op level 28 en 29 vond ik dit gevecht eigenlijk belachelijk makkelijk, ben ik te overpowered voor chapter 6 of valt dat nog mee?

Mbt de summons, om Ramuh te summonen moet je redelijk ver uit de buurt zijn van de vijand. betreft alle overige summons moet je voldoen aan bepaalde voorwaarden voor ze opgeroepen kunnen worden, welke exact weet ik niet.
Ramuh is al 3x spontaan verschenen bij me. Ik zit gewoon vaak in de penarie :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167163806
Ik zit net in het hoofdstuk om hem vrij te spelen (neem ik aan), dus ik ontvolg wel weer even :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 december 2016 @ 11:12:17 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167163920
Wel mooi dat ze zo intensief willen blijven supporten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 december 2016 @ 11:29:34 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167164145
Wat ze zouden moeten toevoegen is een chapter select voor als je het spel hebt uitgespeeld. Als er dan grote veranderingen in het spel zijn kan je alleen een bepaalde chapter spelen, met behoud van alle items/gear etc etc. Zo krijg je in ieder geval wel de cutscenes, maar hoef je niet door 12 chapters te worstelen die je al kent.
  woensdag 7 december 2016 @ 11:50:43 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167164420
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:12 schreef Kyran het volgende:
Wel mooi dat ze zo intensief willen blijven supporten.
Willen blijv... het spel is net uit :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 december 2016 @ 12:02:55 #129
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167164556
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Willen blijv... het spel is net uit :D
Genoeg uitgevers die een spel uitbrengen en er dan nooit meer naar omkijken hoor :)
pi_167164642
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Genoeg uitgevers die een spel uitbrengen en er dan nooit meer naar omkijken hoor :)
Als het af is, dan is dat geen punt. Maar als een devver gaat zeggen dat ze cut-scenes erbij gaat gooien... etc, dan was het dus domweg niet af.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167164857
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best kut zo'n chapter. Ik twijfel ook om door te gaan nu.
why ? er wordt alleen wat aangepast qua gameplay, dat chapter was helemaal niet zo lastig alleen de laatste boss was vervelend maar daar wordt niks mee gedaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:29 schreef Kyran het volgende:
Wat ze zouden moeten toevoegen is een chapter select voor als je het spel hebt uitgespeeld. Als er dan grote veranderingen in het spel zijn kan je alleen een bepaalde chapter spelen, met behoud van alle items/gear etc etc. Zo krijg je in ieder geval wel de cutscenes, maar hoef je niet door 12 chapters te worstelen die je al kent.
Een new game+ optie zou fijn zijn, ben daar altijd wel fan van :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167164958
Ik mis trouwens ook wel iets van een beastiary in het hoofdmenu.
  woensdag 7 december 2016 @ 12:43:38 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167165234
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:22 schreef DJ_ het volgende:

[..]

why ? er wordt alleen wat aangepast qua gameplay, dat chapter was helemaal niet zo lastig alleen de laatste boss was vervelend maar daar wordt niks mee gedaan.


Oh, dus je wil zeggen dat het internet aan het overdrijven is? :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167165502
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 21:23 schreef Dagger87 het volgende:
Kut ik heb al mn treasures verkocht. Kom nu achter dat die debased coins veel exp kan geven.
Ik vroeg me al af of ik alle treasures zomaar kon verkopen, dat is dus niet het geval. :D
pi_167165556
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh, dus je wil zeggen dat het internet aan het overdrijven is? :o
Ja, je kan gewoon 1 instant kill spell gebruiken en je hele veld is leeg.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 7 december 2016 @ 13:04:19 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167165581
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als het af is, dan is dat geen punt. Maar als een devver gaat zeggen dat ze cut-scenes erbij gaat gooien... etc, dan was het dus domweg niet af.
Ik vind t gewoon super raar dat ze er nu nog cutscenes van bv Kingsglaive aan toevoegen omdat anders het verhaal niet duidelijk is. Dat had je in al die tijd niet te horen gekregen van bv een test publiek of zo? :?

Het hele process, maar ook het resultaat, is PURE chaos.
Vermakelijke chaos, maar chaos desalniettemin.

Door met dit soort patches, scenes, aanpassingen van levels etc te komen NA launch (terwijl de launch al 2 maanden was uitgesteld he) geeft gewoon aan dat het echt gewoon na al die jaren nog steeds niet af is.

Maar goed, ik had t geduld ook niet om bv een jaar te wachten totdat het wat meer "af" is. Je zou toch verwachten dat die mijlpaal bij verkoop genomen zou zijn. Maar helaas zie je dat steeds meer.

Van de andere kant moet ik niet zeikeen: dat wat ik speel vind ik best leuk. En dan speel ik t over 2 jaar of zo nog maar een keer, incl alle nieuwe scenes en aanpassingen etc. Ik baal er gewoon van dat je dan uren rondloopt met sidequests om allerlei leuke extra's te zien.... en dan te horen te krijgen dat ze dingen gaan veranderen, want dan heft de autist in mij NOG niet alles gezien :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167171246
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167172032
Ik krijg het spel voor kerst, maar die extra ondersteuning zie ik als negatief en positief :+
SOONY
  woensdag 7 december 2016 @ 22:25:01 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167178164
Aww. Ik kreeg echt een super lieve emo spontane cut scene tussen noct en prompto. O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167180929
Net deze lvl 99 hunt verslagen. Wel op normal en niet zoals deze gast op easy. De baas was zelf level 110. Ik ben lvl 98. Het heeft mij wel 50 elixers gekost. Wel vet zulke moeilijke bazen.
pi_167182999
*niet klikt :P

Gisteren weer een uurtje kunnen spelen. Het is de traagste poging ooit van me qua gaming :D

Ik vind het vechtsysteem echt lekker. Magie komt niet echt uit de verf, maar misschien komt dat nog (hoofdstuk 6). Ik ben nu vooral blindsides en link-strikes aan het ownen, waardoor ik ook gewoon 's nachts lekker door de bossen loop :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 8 december 2016 @ 08:23:07 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167183135
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:04 schreef Pheno het volgende:
*niet klikt :P

Gisteren weer een uurtje kunnen spelen. Het is de traagste poging ooit van me qua gaming :D

Ik vind het vechtsysteem echt lekker. Magie komt niet echt uit de verf, maar misschien komt dat nog (hoofdstuk 6). Ik ben nu vooral blindsides en link-strikes aan het ownen, waardoor ik ook gewoon 's nachts lekker door de bossen loop :P
Ik start meestal met magie, om me een voorsprong te geven. Maar niet echt tijdens een gevecht meer.

Ik ben gister die hele grote vulkaan eens opgelopen (optioneel geloof ik toch?). Dat was best wel mooi O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 december 2016 @ 08:42:52 #143
319877 BzP
Devildriver_
pi_167183310
ik vind dit spel veel te makkelijk.
Ook het feit dat je met resten veel xp kunt farmen dat je veel te ver vooruit loopt op de rest.

Maar zelfs als lvl 12 ben je al gemak beesten van lvl 30+ neer aant maaien.

Ik vind het echt jammer dat je geen hard setting hebt.
Potions gebruik ik niet, de regroup skill van ignis is al genoeg.

Ik snap niet hoe mensen dit op easy kunnen spelen, dan kun je letterlijk met je ogen dicht een beetje op rondje bashen en alle fights winnen volgens mij.

Nieuwe games worden echt TE makkelijk gemaakt vind ik.
Fallout 4 was op survival ook gewoon te easy.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  donderdag 8 december 2016 @ 08:46:33 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167183351
Ik heb anders nog steeds wel eens groepen level 47 magitek soldiers die op m'n dak vallen en waar ik nog moeite mee kan hebben. De rest van de beesten in t wild idd niet echt meer. 's Avonds nog niet rondgelopen, tenzij voor een specifieke hunt. Zal eens kijken of me dat inmiddels lukt, zo'n giant.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 december 2016 @ 08:52:47 #145
319877 BzP
Devildriver_
pi_167183409
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb anders nog steeds wel eens groepen level 47 magitek soldiers die op m'n dak vallen en waar ik nog moeite mee kan hebben. De rest van de beesten in t wild idd niet echt meer. 's Avonds nog niet rondgelopen, tenzij voor een specifieke hunt. Zal eens kijken of me dat inmiddels lukt, zo'n giant.
Zo'n giant geeft nog enigzins een gevechtje ja, die zijn nog wel leuk om te pakken.
Ook dat gevecht tegen die behemoth om de chocobo te unlocken was lachwekkend makkelijk.

Daar vond ik KH veel meer een challenge geven met de gevechten, daar moest je zelf vaak de strategie vinden om een baas te killen.

Bij die behemoth kreeg je meteen een tip om die barrels in vlam te zetten.
Wellicht kan ik deze tips afzetten voor ik een baas benader, want zo in de open wereld zijn tips weleens handig.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_167183471
Ik heb die behemoth met level 10 gedaan, maar ja, die tip is natuurlijk enorm spoiler. Maar ik heb eigenlijk nooit zo'n problemen met FF-games, als ik iets lastigs wil pak ik wel een Soul-game :P

Maar een 'hard' of zelfs hardcore mode (dood is dood) zou wel tof zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 8 december 2016 @ 08:58:03 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167183494
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:52 schreef BzP het volgende:

[..]

Zo'n giant geeft nog enigzins een gevechtje ja, die zijn nog wel leuk om te pakken.
Ook dat gevecht tegen die behemoth om de chocobo te unlocken was lachwekkend makkelijk.
Die vond ik in de demo idd lastiger dan in t spel zelf :D

Maar nogmaals, groepen magitek van lvl 47 die allemaal (zo lijkt t) op Noct afgaan ipv de rest :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 december 2016 @ 09:08:16 #148
319877 BzP
Devildriver_
pi_167183598
opzij van het vechten is het wel een toffe game.

Iemand een tip waar ik een goede vishengel en molen kan kopen?
Ik wil eens wat grotere vissen gaan vangen.

Ergens bij een vijver had ik van een gast een super aas gekregen, ga ik ermee vissen, verlies ik het aas |:(
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_167183842
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die vond ik in de demo idd lastiger dan in t spel zelf :D

Maar nogmaals, groepen magitek van lvl 47 die allemaal (zo lijkt t) op Noct afgaan ipv de rest :@
Ik wacht ze altijd al op waar ze gedropt worden en ga all out als hun voeten de grond raken :@
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 8 december 2016 @ 10:38:48 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167185222
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:08 schreef BzP het volgende:
opzij van het vechten is het wel een toffe game.

Iemand een tip waar ik een goede vishengel en molen kan kopen?
Ik wil eens wat grotere vissen gaan vangen.

Ergens bij een vijver had ik van een gast een super aas gekregen, ga ik ermee vissen, verlies ik het aas |:(
Dat vissen is de enige low level sidequest die ik nog niet gedaan heb. Duurde me te lang
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 december 2016 @ 19:48:44 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167196835
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb anders nog steeds wel eens groepen level 47 magitek soldiers die op m'n dak vallen en waar ik nog moeite mee kan hebben. De rest van de beesten in t wild idd niet echt meer. 's Avonds nog niet rondgelopen, tenzij voor een specifieke hunt. Zal eens kijken of me dat inmiddels lukt, zo'n giant.
Ik heb het ook het lastigst tegen grote groepen. De Magitek soldiers zijn dan helemaal kut omdat die lange afstandswapens hebben.

De Lvl 30 Iron Giant kun je op een gegeven moment wel aan. Maar daar houdt het niet op :D :') :D

quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat vissen is de enige low level sidequest die ik nog niet gedaan heb. Duurde me te lang
Ik HAAT het vissen. Ben pas lvl 2 daarmee :') Ik vang of NIETS, of mijn lijn knapt. Dus fuck it. Geen vis voor Noct.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167199327
quote:
19s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]

Ik HAAT het vissen. Ben pas lvl 2 daarmee :') Ik vang of NIETS, of mijn lijn knapt. Dus fuck it. Geen vis voor Noct.
Tip: reel pas in nadat de vis uit het water is gesprongen en je de correcte kant op hebt gestuurd, daarna is die moe en kan je zonder stress op je lijn zo 1/3 tot 1/2 van zijn stamina er af halen.
verder alleen maar naar links en rechts sturen om de stress te verminderen tot dat die weer springt.

bij kleine visjes hoeft dit niet perse, als je een sterke hengel hebt dan reel je die zo binnen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167203871
Het heeft 3, 4 uur geduurd, verl frustraties. Maar ik heb 'm. De black hood. Wow wat was dit moeilijk. De black hood zorgt dat je automatisch aanvallen gaat ontwijken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 december 2016 @ 23:41:34 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167204529
Nu @ begin chapter 3.

16h16m26s, level 18, alle sidequests tot chapter 3 gedaan :D In die 16h zit wel ongeveer 2 uurtjes AFK ofzo (tenminste ik neem aan dat de teller doorgaat als je game paused is? of staat die dan ook echt stil?).
  vrijdag 9 december 2016 @ 08:53:04 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167206748
quote:
19s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb het ook het lastigst tegen grote groepen. De Magitek soldiers zijn dan helemaal kut omdat die lange afstandswapens hebben.
Nou meer omdat het er zo veel zijn en ze allemaal tegelijk op arme Nocty inhakken waardoor ik er geeneen kan blindsiden. Sowieso lijkt t wel of Noct honing aan z'n (vast mooie) billen heft }:| Die trekt alle monsters aan! Huppelt de rest nmog vol HP rond, zit noct al met een rood schermpje.
quote:
De Lvl 30 Iron Giant kun je op een gegeven moment wel aan. Maar daar houdt het niet op :D :') :D

[..]
Ik ben level 40 nu. Ik zal t eens proberen dit weekend :D

quote:
Ik HAAT het vissen. Ben pas lvl 2 daarmee :') Ik vang of NIETS, of mijn lijn knapt. Dus fuck it. Geen vis voor Noct.
Ik ook zoiets. Ik ben bij die sidequest echt gestopt. Die klote vis wilde maar niet bijten, ook niet met die special dobber die er voor die vis was. En dan geef ik t op. Misschien op een relaxte zondagmiddag nog eens proberen, maar NU FF NIET!!!!!!!!!!!

Lijn die knapt is me nog niet overkomen. Rustig aan binnenhalen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 december 2016 @ 08:54:19 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167206762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 23:41 schreef Kyran het volgende:
Nu @ begin chapter 3.

16h16m26s, level 18, alle sidequests tot chapter 3 gedaan :D In die 16h zit wel ongeveer 2 uurtjes AFK ofzo (tenminste ik neem aan dat de teller doorgaat als je game paused is? of staat die dan ook echt stil?).
Die loopt herlaas door zag ik laatst. Ik dacht "ik heb m toch gvd gepauzeerd?!" :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 december 2016 @ 10:30:25 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167208111
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 08:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die loopt herlaas door zag ik laatst. Ik dacht "ik heb m toch gvd gepauzeerd?!" :D
Suspend stopt de teller wel (dus in het ps4 menu)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 december 2016 @ 11:41:57 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167209388
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Suspend stopt de teller wel (dus in het ps4 menu)
Ah thanks! :)
pi_167210397
Ik kwam gisteren nog een vage glitch tegen. Voor een van de sidequests waarbij je groentes moet zoeken, Na de eerst maal aanklikken kwam bij de opdrachtgever nogmaals het x met quest te staan, als ik dit dan aanklikte kon ik daarna nog wel spelen maar met options het spel alleen nog maar op pauze zetten en de touchpad op de ps4 bediening opende het menu dan helemaal niet meer.

Verder wel een beetje suf dat je meteen als je een side quest gedaan hebt voor dezelfde persoon weer op pad kan gaan.
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:06:10 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167210966
Ik had ook een glitch op de grote berg. De structuur van het pad laadde niet, dus ik zag mijn poppertje op en neer gaan (hobbeltje op, hobbeltje af), maar de grond was vlak :D Ging ie de lucht in, en weer omlaag. Of soms stoptie ie, dat ik dan tegen een rots aanliep... maar die zag ik niet :')

En wilde niet opnieuw opstarten want kon niet saven (is een dungeon).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167214312
Voor het verhaal moet je het inderdaad niet doen. Inmiddels in chapter 12 en de bossfights van de mainquests kun je inmiddels op één hand tellen. :')
pi_167217850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:56 schreef Bananenpap het volgende:
Voor het verhaal moet je het inderdaad niet doen. Inmiddels in chapter 12 en de bossfights van de mainquests kun je inmiddels op één hand tellen. :')
Kom op joh, niet zo negatief. Het verhaal lijkt net Final Fantasy 7.

pi_167217984
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:07 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Kom op joh, niet zo negatief. Het verhaal lijkt net Final Fantasy 7.

[ afbeelding ]
Ik vind de opzet van het verhaal nogal omslachtig en af en toe behoorlijk vaag. Nu is dat wel vaker het geval bij Final Fantasy, maar sommige zaken zijn gewoon storend.
pi_167218472
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:11 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind de opzet van het verhaal nogal omslachtig en af en toe behoorlijk vaag. Nu is dat wel vaker het geval bij Final Fantasy, maar sommige zaken zijn gewoon storend.
De bedoeling was om je te trollen met mijn vorige post, maar je bent dat punt al voorbij geloof ik. :'(

Maar even serieus: ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze wel. Ik heb zelfs de anime en de film gezien en toch vind ik het verhaal niet goed uitgelegd, niet goed te volgen en het ontbreekt aan diepgang. Je wilt toch meer weten over het verleden en de drijfveren van de personages. En die korte filmpjes met een witte fade out zijn zo jaren negentig. Je kunt zo niet een band ontwikkelen met de personages die nodig is om te kunnen huilen als het moment daar is. Gemiste kans.

De battle met de Leviathan was wel spectaculair. De steden en landschappen zijn prachtig, vooral bij nacht. Actiegerichte gevechten in plaats van kiezen uit een menu is ook een vooruitgang. Maar het belangrijkste, het verhaal: daar had meer in kunnen zitten.
pi_167218876
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:28 schreef Drieklank het volgende:

[..]

De bedoeling was om je te trollen met mijn vorige post, maar je bent dat punt al voorbij geloof ik. :'(

Maar even serieus: ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze wel. Ik heb zelfs de anime en de film gezien en toch vind ik het verhaal niet goed uitgelegd, niet goed te volgen en het ontbreekt aan diepgang. Je wilt toch meer weten over het verleden en de drijfveren van de personages. En die korte filmpjes met een witte fade out zijn zo jaren negentig. Je kunt zo niet een band ontwikkelen met de personages die nodig is om te kunnen huilen als het moment daar is. Gemiste kans.

De battle met de Leviathan was wel spectaculair. De steden en landschappen zijn prachtig, vooral bij nacht. Actiegerichte gevechten in plaats van kiezen uit een menu is ook een vooruitgang. Maar het belangrijkste, het verhaal: daar had meer in kunnen zitten.
Had meer in gezeten ja, ik mis voral achtergrond info.
ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet waarom noctic in een rolstoel zat als klein kind

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167218894
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:28 schreef Drieklank het volgende:

[..]

De bedoeling was om je te trollen met mijn vorige post, maar je bent dat punt al voorbij geloof ik. :'(

Maar even serieus: ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze wel. Ik heb zelfs de anime en de film gezien en toch vind ik het verhaal niet goed uitgelegd, niet goed te volgen en het ontbreekt aan diepgang. Je wilt toch meer weten over het verleden en de drijfveren van de personages. En die korte filmpjes met een witte fade out zijn zo jaren negentig. Je kunt zo niet een band ontwikkelen met de personages die nodig is om te kunnen huilen als het moment daar is. Gemiste kans.
Lijkt alsof er meer aandacht gegaan is naar de sidequests en de random gesprekken dan het verhaal.

quote:
De battle met de Leviathan was wel spectaculair. De steden en landschappen zijn prachtig, vooral bij nacht. Actiegerichte gevechten in plaats van kiezen uit een menu is ook een vooruitgang. Maar het belangrijkste, het verhaal: daar had meer in kunnen zitten.
Ik vond dat gevecht dus het meest glitchy en gare gevecht tot nu toe. :')
pi_167219463
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Had meer in gezeten ja, ik mis voral achtergrond info.
ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet waarom noctic in een rolstoel zat als klein kind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noooooooo! :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Let eens op spoilers jongens. Gebruik de tabs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke Oke, grapje, maar punt is duidelijk: de makers wilde graag de fans tevreden stellen door bergen met referenties naar andere games toe te voegen. Een beetje zoals de member berries in South Park.

[ Bericht 13% gewijzigd door Drieklank op 09-12-2016 20:15:53 ]
  vrijdag 9 december 2016 @ 20:06:24 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167219466
Let eens op spoilers jongens. Gebruik de tabs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 december 2016 @ 20:16:57 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167219759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Let eens op spoilers jongens. Gebruik de tabs.
Ik begin t idd ook een beetje risky te vinden :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167220604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Had meer in gezeten ja, ik mis voral achtergrond info.
ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet waarom noctic in een rolstoel zat als klein kind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167221268
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:45 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167221766
Kan iemand mij trouwens helpen. Ik heb heel vaak dat ik geen potions etc. kan gebruiken. Ook gebruik ik een potion of high-potion en zie ik bv. dat er 1800 hp wordt hersteld, maar op mijn HP-balk staat uiteindelijk maar 400... Het is echt super frustrerend want zo zijn er momenten dat ik onoverwinnelijk ben en momenten dat ik echt na elke klap van een vijand tot de 0 HP ben geslagen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167221889
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:16 schreef Bananenpap het volgende:
Kan iemand mij trouwens helpen. Ik heb heel vaak dat ik geen potions etc. kan gebruiken. Ook gebruik ik een potion of high-potion en zie ik bv. dat er 1800 hp wordt hersteld, maar op mijn HP-balk staat uiteindelijk maar 400... Het is echt super frustrerend want zo zijn er momenten dat ik onoverwinnelijk ben en momenten dat ik echt na elke klap van een vijand tot de 0 HP ben geslagen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potions herstellen alleen de hp die je grijze bar nog aangeeft, elixers vullen witte en grijze hp aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167222741
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167224023
Pff, op deze manier mag het verhaal van mij wel al afgelopen zijn. :')

De game begint goed, maar zwakt al snel enorm af. Vond in het begin juist zo fijn dat je zelf de afwisseling kon bepalen. Beetje sidequests doen, op wat monsters hunten en af en toe even een stukje van het verhaal. Tot je in Chapter 6 komt en vanaf dat punt genoodzaakt bent het verhaal in één ruk af te ronden zonder terug te keren naar de grote wereld. (Oké, ik weet dat je terug kunt keren, maar dat voelt niet geschikt)
pi_167228791
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Lijkt alsof er meer aandacht gegaan is naar de sidequests en de random gesprekken dan het verhaal.


I want to ride my chocobo, en dat hij daarna zegt sla het maar eruit, dat zou ik graag willen doen. :D
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:05:23 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167228826
Holy shit, FFLegends 2! Dat is zeker voor mobile?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167228908
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy shit, FFLegends 2! Dat is zeker voor mobile?
Vervolg op Final Fantasy Dimensions (in het Westen) en inderdaad mobiel (heeft dus niets met Final Fantasy Legend te maken ;))
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:16:42 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167228953
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:12 schreef Aether het volgende:

[..]

Vervolg op Final Fantasy Dimensions (in het Westen) en inderdaad mobiel (heeft dus niets met Final Fantasy Legend te maken ;))

Oh, das jammer. Legends II is m'n favoriete portable FF (gebaseerd op 20 jaar oude nostalgie). Verklaart wel waarom ik niets herkende uit de trailer :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167234026
Iemand al tegen de camera bug aangelopen in FFXV?

Was in een optionele dungeon bezig, bijna op het eind natuurlijk en toen zat ineens mn camera vast. Kon hem niet meer bewegen met de R knop :')

Bug zat ook al in de demo's, kom op Square...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_167234181
Die kh2.8 trailer...

Customisation? Op kh13.com zijn ze er laaiend over, maar van mij hoeft dat niet. Overigens ziet iedereen eruit als barbie poppen :')

Hooelijk wordt KH3 beter, maar zal wel niet aangezien dezelfde engine is..

Al met al natuurlijk wel zin in!
pi_167235140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 15:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Die kh2.8 trailer...

Customisation? Op kh13.com zijn ze er laaiend over, maar van mij hoeft dat niet. Overigens ziet iedereen eruit als barbie poppen :')

Hooelijk wordt KH3 beter, maar zal wel niet aangezien dezelfde engine is..

Al met al natuurlijk wel zin in!
Ik vind KH3 er wel veelbelovend uitzien. 2.8 lijkt mij totaal niet interessant.
pi_167236395
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 16:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind KH3 er wel veelbelovend uitzien. 2.8 lijkt mij totaal niet interessant.
Alleen interresant vanwege verhaal extensie ( 0.2 en Back cover)

In maart ook 1.5 + 2.5. Heb ik zin in - ookal heb ik alle games tig keer uitgespeeld en ook op de ps3..
pi_167236601
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:15 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Alleen interresant vanwege verhaal extensie ( 0.2 en Back cover)
Ik ga 'm ook wel kopen, maar meer omdat ik mij verplicht voel haha. Ik verwacht dat Back Cover niet heel erg relevant is voor Kingdom Hearts 3 straks.

quote:
In maart ook 1.5 + 2.5. Heb ik zin in - ookal heb ik alle games tig keer uitgespeeld en ook op de ps3..
Mja die ga ik dan wel weer skippen denk ik. Vind het sowieso al belachelijk dat die games nogmaals uitkomen.
pi_167236628
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik ga 'm ook wel kopen, maar meer omdat ik mij verplicht voel haha. Ik verwacht dat Back Cover niet heel erg relevant is voor Kingdom Hearts 3 straks.

[..]

Mja die ga ik dan wel weer skippen denk ik. Vind het sowieso al belachelijk dat die games nogmaals uitkomen.
Ik denk juist wel dat het relevant is. De 'Master of Masters' heeft dezelfde quote als King mickey, en de wereld komt ook voor in 0.2 😋
  zaterdag 10 december 2016 @ 20:04:32 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167239845
Ik snap echt geen ene hond meer van al die kingdom hearts puntnummers en zijstappen :')
Heb alleen 1 en 2 gespeeld.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167240043
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap echt geen ene hond meer van al die kingdom hearts puntnummers en zijstappen :')
Heb alleen 1 en 2 gespeeld.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2016 @ 01:32:05 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167249913
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik ga 'm ook wel kopen, maar meer omdat ik mij verplicht voel haha. Ik verwacht dat Back Cover niet heel erg relevant is voor Kingdom Hearts 3 straks.

[..]

Mja die ga ik dan wel weer skippen denk ik. Vind het sowieso al belachelijk dat die games nogmaals uitkomen.
Ik ben er wel blij mee hoor. Heb nog nooit KH gespeeld, gewoon niet van gekomen, maar wil het wel heel graag. Dus lekker dat ze straks allemaal op PS4 te krijgen zijn. Als je dan 1.5 + 2.5 + 2.8 + 3 koopt heb je gewoon alle KH's op 1 platform, heerlijk :D
pi_167253546
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 01:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik ben er wel blij mee hoor. Heb nog nooit KH gespeeld, gewoon niet van gekomen, maar wil het wel heel graag. Dus lekker dat ze straks allemaal op PS4 te krijgen zijn. Als je dan 1.5 + 2.5 + 2.8 + 3 koopt heb je gewoon alle KH's op 1 platform, heerlijk :D
Wanneer staan die op het programma?
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2016 @ 11:48:48 #191
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167253602
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 11:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wanneer staan die op het programma?
2.8 in januari 2017
1.5 + 2.5 HD maart 2017
3 even god doesn't know when
pi_167253615
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 11:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

2.8 in januari 2017
1.5 + 2.5 HD maart 2017
3 even god doesn't know when
Is het niet handig om eerst 1.5 te spelen voor 2.8? :?
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2016 @ 12:02:07 #193
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167253764
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 11:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is het niet handig om eerst 1.5 te spelen voor 2.8? :?
Ik ga er wel op wachten ja ;)
  zondag 11 december 2016 @ 13:29:58 #194
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_167255153
Ik snap sommige stukken niet van FF15. Bepaalde characters komen er zo maar in maar er wordt geen voorgeschiedenis verteld, alsof ik die hele wereld al moet kennen maar heb tot final fantasy 8 gespeeld..
pi_167255340
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 13:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik snap sommige stukken niet van FF15. Bepaalde characters komen er zo maar in maar er wordt geen voorgeschiedenis verteld, alsof ik die hele wereld al moet kennen maar heb tot final fantasy 8 gespeeld..
Dat heeft niks met met voorgaande delen te maken, maar met het feit dat het verhaal gewoon niet altijd duidelijk is.
( ik heb het idee dat er wat content geschrapt is )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 11 december 2016 @ 14:09:59 #196
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_167255816
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 13:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dat heeft niks met met voorgaande delen te maken, maar met het feit dat het verhaal gewoon niet altijd duidelijk is.
( ik heb het idee dat er wat content geschrapt is )
Ik snap dat het niks met voorgaande delen te maken heeft maar je wordt zomaar in het midden van allerlei ontwikkelingen het spel in geslingerd.

Nou is dat niet altijd erg, maar de hoofdpersonages kennen bijvoorbeeld allemaal andere mensen schijnbaar; terwijl ik bij god niet weet wie diegenen zijn en hoe ze die kennen en wat je daar van kan verwachten :p

Ik vermaak me overigens wel hoor! Zit in chapter 5 een beetje alle sidequests te doen.
  zondag 11 december 2016 @ 15:08:55 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167256934
Wat een fucking beschamende aanfluiting is die cup noodles sidequest zeg.... De teksten die ze ineens uitspreken zijn gewoon een enorme out of character reclame boodschap voor dat merk.

Echt tenenkrommend. Wat een zwaktebod zeg. :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167258467
Einde gezien. Super kort verhaal, lekker vaag, geen idee hoe je ook maar iets zou moeten geven om wat er met de personages gebeurt. Hoe is het mogelijk dat de makers het slechter doen dan vorige games?

Op basis van al het promotiemateriaal zou je op zijn minst verwachten dat er een romantische scene met Luna plaats zou vinden: het eerdere 'design' van Luna heeft immers een ontmoeting met Noctis op een of ander feest.

Je zou ook verwachten dat je nog iets te zien krijgt van de 'slechte' koning. Vergeet het maar. De oorlog wordt niet eens opgelost, maar een bijzaak.

De goden zijn een stel chagrijnen. Het hele verhaal stuurt aan op het mans genoeg worden voor het koningschap, alsof het überhaupt wenselijk is om 'koning' te worden in die wereld en alsof er überhaupt een regeerperiode komt. Je zou op basis van de trailers ook verwachten dat Noctis in ieder geval een keer van zijn troon afkomt, naar buiten loopt en zijn koninklijke wapens tevoorschijn tovert, hetgeen dus niet gebeurt.

Het hele verhaal lijkt wel een trailer. Als je de trailers hebt gezien, dan heb je het verhaal gezien. Als je op basis van de trailers denkt: goh, interessant, ik zou graag meer willen weten -> je komt niet echt meer te weten dan je in de trailers ziet.

Het zou me overigens niet verbazen als ze nog aanvullende delen gaan maken, zoals met FF13, maar met het verhaal zoals het nu is, word je toch behoorlijk bij de neus genomen.

Ja, ik ben mad.
  zondag 11 december 2016 @ 22:08:24 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167268168
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 13:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik snap sommige stukken niet van FF15. Bepaalde characters komen er zo maar in maar er wordt geen voorgeschiedenis verteld, alsof ik die hele wereld al moet kennen maar heb tot final fantasy 8 gespeeld..
Het is eigenlijk de bedoeling dat je de anime en film kijkt voordat je aan de game begint. Dat maken ze niet echt duidelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167272782
weekend maar een ps4pro met ff15 gehaald.
Traditie van ps kopen in combi met FF maar in ere gehouden :-)

Game is wel stukken anders dan de eerdere delen, met name de combat is erg wennen.
We doen het lekker op het gemakje en rennen rustig rond op jacht naar hunts en langzaam de main story line.
I am a Koala who Stretches :P
pi_167272799
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is eigenlijk de bedoeling dat je de anime en film kijkt voordat je aan de game begint. Dat maken ze niet echt duidelijk.
dan hadden ze die gratis beschikbaar moeten maken ipv daarvoor weer geld te vragen via collectief edition of losse verkoop :P Final Fantasy speel je niet alleen voor de grind, maar ook het verhaal. Ik snap dat het gruwelijk irritant is als je de boel niet gezien hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167272848
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is eigenlijk de bedoeling dat je de anime en film kijkt voordat je aan de game begint. Dat maken ze niet echt duidelijk.
En da's gewoon slecht gamedesign natuurlijk, het is niet erg als de anime en film wat meer achtergrond info geven maar als je die uberhaupt nodig hebt om het te snappen gaat natuurlijk nergens over.

Kan me ergens ook wel vinden in dit artikel van Forbes;
http://www.forbes.com/sit(...)asy-xv/#401631c12445

Ik heb nu al 2 keer de waarschuwing gehad dat ik voorlopig niet meer terugkom in de open wereld (zit bij chapter 7 meen ik). Alleen om erachter te komen dat ik na een quest van 30 minuten weer vrolijk terug ben :')
Door die waarschuwing wel sidequests zitten grinden en daardoor compleet overpowered door de mainquest heen aan het lopen... niet heel erg, maar het haalt wel een klein stukje uitdaging weg als je 20 levels hoger bent dan wat de quest aangeeft :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 12 december 2016 @ 08:08:47 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167273095
Ik zeg ook niet dat ik het een goed idee vind. Dat vind ik wel, alleen de uitvoering kan beter.

Qua overpowered zijn, dat vind ik wel lekker. Ik heb heel vaak in games dat ik underleveled ben omdat alles zo simpel is. Dat lijkt nu niet te gaan gebeuren.

Ben in chapter 12 aangekomen nu, van chapter 9 tot nu is het een grote reeks zonder dat je terugkeert voor de sidequests. De eerste keer dat die waarschuwing wel geldt :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167273106
Ik ben sowieso een sidequest-hoer, ik probeer altijd alle sidequests te doen voordat ik verder ga met de main. Maar volgens m'n achievements zit ik nu op de 50 sidequests tegenover 7 mains. En heb het idee dat je sowieso erg snel levelt in het spel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167273448
Na 2 dagen moet ik zeggen dat ik wel meer een RPG gevoel heb bij 15, mede vanwege het levelling systeem. Dat je moet rusten en eten en dergelijke......nog nooit zo langzaam door een FF heen gegaan, normaliter is het de eerste x een sprint tot het einde :P
I am a Koala who Stretches :P
  maandag 12 december 2016 @ 17:22:22 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167282719
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2016 07:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

dan hadden ze die gratis beschikbaar moeten maken ipv daarvoor weer geld te vragen via collectief edition of losse verkoop :P Final Fantasy speel je niet alleen voor de grind, maar ook het verhaal. Ik snap dat het gruwelijk irritant is als je de boel niet gezien hebt.
Brotherhood is toch ook gratis beschikbaar?
En Kingslaive..... uh... "gratis" ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 12 december 2016 @ 17:28:21 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167282823
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het een goed idee vind. Dat vind ik wel, alleen de uitvoering kan beter.

Qua overpowered zijn, dat vind ik wel lekker. Ik heb heel vaak in games dat ik underleveled ben omdat alles zo simpel is. Dat lijkt nu niet te gaan gebeuren.

Ben in chapter 12 aangekomen nu, van chapter 9 tot nu is het een grote reeks zonder dat je terugkeert voor de sidequests. De eerste keer dat die waarschuwing wel geldt :D
Ik ben bij 7 of 8 geloof ik, en die waarschuwing "Pas op, als je nu doorgaat kun je even niet meer terug" was amper van toepassing. Maar nu begint gij zelfs te zeggen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 12 december 2016 @ 17:47:56 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167283119
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben bij 7 of 8 geloof ik, en die waarschuwing "Pas op, als je nu doorgaat kun je even niet meer terug" was amper van toepassing. Maar nu begint gij zelfs te zeggen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan dan nog wel, half.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167304750
quote:
Square Enix will announce its plans for Final Fantasy‘s 30th anniversary soon, Square Enix’s Shinji Hasjimoto said in the latest issue of Weekly Famitsu.

The news comes via a feature this week where Famitsu seeks out answers to questions from developers about certain expectations for 2017.

So far, the only anniversary plan announced by Square Enix is a Final Fantasy XIV-themed real escape game opening across several Zepp locations in Japan starting February 10.

Final Fantasy will celebrate its 30th anniversary on December 18, 2017.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1324687
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 13 december 2016 @ 19:50:19 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167307585
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:54 schreef Aether het volgende:

[..]

Bijna 29e verjaardag dus :P

Ben benieuwd wat ze gaan doen. De eerste aflevering van FFVII zou wel leuk zijn, FFVI voor Switch Virtual Console, de FFXII remaster komt natuurlijk sowieso volgend jaar. FFXV dlc chapters.

Er is nu al genoeg gepland eigenlijk :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 14 december 2016 @ 08:07:06 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167316197
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat kan dan nog wel, half.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godskolere wat een doolhof van een stad. Ik raak echt de weg kwijt :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167317960
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben misschien ook een beetje overpowered voor waar ik nu ben. Ben level 18 en net begonnen aan chapter 3. En dat na ca. 15hr :@ Ik ben een side-quest ocd-er I guess :X

Heb de game al vanaf dag -2, maar doe het lekker rustig aan. Zoals door al meer users gemeld is, wanneer je de 30 voorbij bent, 2 kleine draken in huis hebt en full-time werkt dan ga je er niet meer zo snel doorheen als dat dat 10 jaar terug wel gebeurde.

Maar loving every second of it so far. De sfeer en alles, geniaal.
Dat mag ook wel, heb er speciaal een PS4 voor gekocht. Dat is dan wel weer het voordeel van ietsje ouder zijn en er niet voor hoeven sparen :7 in tegenstelling tot 10 jaar terug.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_167318716
Ben ook in chapter 3......nu de vraag of ik ultimate blade al ga maken, lijkt me zwaar overpowered voor mijn level.

Game wereld ziet er wel supermooi uit zeg, en zo groot als je eenmaal die woestenij van hammerhead voorbij bent......die hunt om de chocobo's te releasen, awesome :D

Nu nog tijd vinden om verder te spelen
I am a Koala who Stretches :P
pi_167320257
Kun je nu eigenlijk niet in Insomnia terwijl de stad nog niet kapot is? In de trailers en demo's leek dit dé plek te worden van de game.
pi_167321758
edit: whoops quote foutje..hoe verwijder ik post, kan alleen mod zeker?
I am a Koala who Stretches :P
pi_167326797
Spel uitgespeeld, en eindelijk de regalia Type-F gehaald.
Maar wat een onding om te landen zeg, en als je crashed ben je game-over _O-

Klein voordeel is dat je nu oneindige benzine hebt
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 december 2016 @ 09:05:23 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167338369
Ik denk dat ik nu aan t lineaire gedeelte begin....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 15 december 2016 @ 09:25:36 #218
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_167338610
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik nu aan t lineaire gedeelte begin....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vanaf daar is het echt tenenkrommend slecht, een beetje rondrennen op een trein en dan hoofdstuk 13 welke ze hadden mogen skippen in de game.
PSN-ID: SoliD_S
pi_167339995
Uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167340153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:10 schreef Pheno het volgende:
Uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167340278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:19 schreef DJ_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167340314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:53 schreef DJ_ het volgende:
Spel uitgespeeld, en eindelijk de regalia Type-F gehaald.
Maar wat een onding om te landen zeg, en als je crashed ben je game-over _O-

Klein voordeel is dat je nu oneindige benzine hebt
Regalia Type-F is heel vet, totdat je wil landen. :')
Weer zo iets waarbij je denkt: hoe heb je dit in godsnaam zo kunnen programmeren Square-Enix....
pi_167340406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 15 december 2016 @ 11:34:22 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167340452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:25 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Ja vanaf daar is het echt tenenkrommend slecht, een beetje rondrennen op een trein en dan hoofdstuk 13 welke ze hadden mogen skippen in de game.
Ik hoop dat 13 aangepast is voordat ik er beland.
Daarom nu maar rustigaan spelen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167340494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:32 schreef DJ_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 december 2016 @ 11:42:09 #226
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_167340572
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik hoop dat 13 aangepast is voordat ik er beland.
Daarom nu maar rustigaan spelen.
Dan kan je lang wachten sowieso. Ze gaan de design niet aanpassen van de chapter maar de krachten van de ring geloof ik.

Zou gewoon doorgaan met het verhaal!
PSN-ID: SoliD_S
pi_167340574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167340621
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 december 2016 @ 11:56:04 #229
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_167340770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:45 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je nog een mooie wereld creeren met zoveel vrijheid, maar zonder een goed verhaal (zeker in de FF reeks) blijft het een leeg geheel
PSN-ID: SoliD_S
  vrijdag 16 december 2016 @ 09:39:48 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167364392
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167364966
Ik ben blij als ik het zo lees dat ik nog in hoofdstuk 8 rondhang.

Het blijft voor mij een mooi en groot spel waar men veel werk van details heeft gemaakt, maar ook sommige vergeten is, ik was gisteren in een dungeon met wat schakel panelen daar hoef je alleen voor te staan en op de x te drukken dan zou ik een kleine animatie verwacht hebben dat je zie dat er een schakelaar wordt omgezet, wat dan weer niet gebeurd, maar aangezien je daarna niets meer bij het paneel kan doen was het wel goed.
pi_167365399
Gisteren een save gemaakt voor chapter 9. 2.5 uur later in chapter 13 twijfel ik erover of ik niet m'n oudere save zou gaan laden :')

Ik heb zo'n hekel aan alle clichés die daar uit de kast worden getrokken... :(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:52:41 #233
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167365617
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Gisteren een save gemaakt voor chapter 9. 2.5 uur later in chapter 13 twijfel ik erover of ik niet m'n oudere save zou gaan laden :')

Ik heb zo'n hekel aan alle clichés die daar uit de kast worden getrokken... :(
Ik ben nu net aan t starten met 9.
Als ik dit allemaal zo hoor moet ik gewoon stoppen voor 9 en de open wereld nooit verlaten!

Da's trouwens ook snel, van 9 naar 13 in 2,5 uur :{ :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167366154
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben nu net aan t starten met 9.
Als ik dit allemaal zo hoor moet ik gewoon stoppen voor 9 en de open wereld nooit verlaten!

Da's trouwens ook snel, van 9 naar 13 in 2,5 uur :{ :o
Ik vind die chapters sowieso maar kort, misschien omdat ik te overpowered was. maar in Chapter 13 zit 9 levels boven het level van de chapter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:27:06 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167366241
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vind die chapters sowieso maar kort, misschien omdat ik te overpowered was. maar in Chapter 13 zit 9 levels boven het level van de chapter.
Ik ben level 50 bij de start van 9.
Denk dat dat ook overpowered is, maar weet t niet zeker.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167366476
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben level 50 bij de start van 9.
Denk dat dat ook overpowered is, maar weet t niet zeker.
Nou ja, tot chapter 13 werkt dat in je voordeel ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167366572
Geloof mij, je kunt beter overpowered zijn dan dat je een halfuur lang na elke aanval aan het healen bent. :')
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:54:29 #238
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_167366658
Level 50 is prima zeker voor chapter 13 en 14, al zijn er nog steeds deamons die je beter voorbij kunt rennen zelfs op level 50 :D Maar voor alle laatste bossbattles is dat ruim voldoende. Ik denk echter dat het belangrijker is hoeveel potions en elixers je op voorraad heb dan op wat voor level je bent.
PSN-ID: SoliD_S
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:55:09 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167366669
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:54 schreef solidslayer het volgende:
Level 50 is prima zeker voor chapter 13 en 14, al zijn er nog steeds deamons die je beter voorbij kunt rennen zelfs op level 50 :D Maar voor alle laatste bossbattles is dat ruim voldoende. Ik denk echter dat het belangrijker is hoeveel potions en elixers je op voorraad heb dan op wat voor level je bent.
Ik kom zeker geen shopje meer tegen................
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167366697
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kom zeker geen shopje meer tegen................
Dan travel je toch gewoon terug bij een campsite, er zit er een in chapter 14 direct aan het begin.
als je nog in chapter 13 zit kom je vanzelf ook bij een shop site.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:57:20 #241
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_167366704
in chapter 13 wel, in 14 niet, maar je kan altijd nog terug naar de open wereld via de resting points om daar ff te gaan shoppen :)
PSN-ID: SoliD_S
  vrijdag 16 december 2016 @ 12:06:35 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167366839
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:57 schreef solidslayer het volgende:
in chapter 13 wel, in 14 niet, maar je kan altijd nog terug naar de open wereld via de resting points om daar ff te gaan shoppen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:57 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dan travel je toch gewoon terug bij een campsite, er zit er een in chapter 14 direct aan het begin.
als je nog in chapter 13 zit kom je vanzelf ook bij een shop site.
Ah ok, wist niet dat dat vanaf Chapter 9 nog kon.
Ben nl echt pas net van de trein af.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167366931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Ah ok, wist niet dat dat vanaf Chapter 9 nog kon.
Ben nl echt pas net van de trein af.
Ja kan straks even niet, en daarna kan het gewoon weer.
En als je het spel uitspeelt krijg je een extra icoon op je savefile en dan unlock je nog weer andere dingen in de wereld.
Zoals een paar achterlijk lange dungeons, kwam er een tegen waar ik 4 uur mee bezig was en nog niet op het einde maar al mijn items waren op _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:47:31 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167382069
Heh lekker. Eén nachtje in de Royal Suite en ik stijg van level 51 naar 61 :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167383704
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:54 schreef solidslayer het volgende:
Level 50 is prima zeker voor chapter 13 en 14, al zijn er nog steeds deamons die je beter voorbij kunt rennen zelfs op level 50 :D Maar voor alle laatste bossbattles is dat ruim voldoende. Ik denk echter dat het belangrijker is hoeveel potions en elixers je op voorraad heb dan op wat voor level je bent.
Zoveel had ik er niet nodig. Iets met een enorm overpowered 'wapen'. Ik ben nu op mijn gemak de post-game content aan het doen. En dan lees ik dat er nog een new game + aan zit te komen met een update. Hopelijk met hard mode of zo, het mag wel ietsje pittiger. Ik zou bijna alles met het startzwaard willen doen om het moeilijk te maken :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167383778
Ik heb gisteren dq 7 gekocht. In het begin nog best saai, hopelijk verandert dat snel.
Speel momenteel ook deel 1, die vind ik wel wat leuker. :P
pi_167383791
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker. Eén nachtje in de Royal Suite en ik stijg van level 51 naar 61 :D
Exp food, magie met expcast, en natuurlijk de unlocks in ascension om extra exp te verdienen met autorijden, chocobo rennen en vissen, etc. En dan een paar dagen niet eens slapen, dan gaat het inderdaad hard :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 17 december 2016 @ 01:56:14 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167388276
Uitgespeeld! Morgen mijn mening en opmerkingen. Het is nu bedtijd :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167390204
Fok! link

link

New Game+ aangekondigd, altijd leuk. En ook wat DLC natuurlijk.




:')

Ik heb wel een beetje gelijk :)
  zaterdag 17 december 2016 @ 12:07:13 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167390975
Okay, mijn mening en gedachten over deze game. Laat ik voorop stellen dat ik, op een paar mindere secties, echt genoten heb van de game. Het heeft humor, de combat is verfrissend, er zitten ontiegelijk veel verwijzingen in voor deze ouwe Final Fantasy fan en ik vond de opbouw naar het einde toe echt boeiend.

Spoilers incoming van het hele einde

SPOILER: Verhaalspoilers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8/10
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167392300
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, mijn mening en gedachten over deze game. Laat ik voorop stellen dat ik, op een paar mindere secties, echt genoten heb van de game. Het heeft humor, de combat is verfrissend, er zitten ontiegelijk veel verwijzingen in voor deze ouwe Final Fantasy fan en ik vond de opbouw naar het einde toe echt boeiend.

Spoilers incoming van het hele einde

SPOILER: Verhaalspoilers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8/10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167392541
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:04:12 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167392675
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:54 schreef Pheno het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat ook alweer? Ik ben na een paar ronden gestopt omdat ik het saai vond worden. :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167392712
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, mijn mening en gedachten over deze game. Laat ik voorop stellen dat ik, op een paar mindere secties, echt genoten heb van de game. Het heeft humor, de combat is verfrissend, er zitten ontiegelijk veel verwijzingen in voor deze ouwe Final Fantasy fan en ik vond de opbouw naar het einde toe echt boeiend.

Spoilers incoming van het hele einde

SPOILER: Verhaalspoilers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8/10
Echt, een 8? Ik kom niet verder dan een heel magere 7 eigenlijk. De side quests zijn echt bedroevend slecht en dat is het grootste deel van de game. Technisch gezien prachtig, main quest is "oke"... nee meer dan een 7 zeker niet en dan ben ik nog aardig...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_167392745
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat was dat ook alweer? Ik ben na een paar ronden gestopt omdat ik het saai vond worden. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:14:43 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167392859
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHA, inderdaad :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:06 schreef Cid het volgende:

[..]

Echt, een 8? Ik kom niet verder dan een heel magere 7 eigenlijk. De side quests zijn echt bedroevend slecht en dat is het grootste deel van de game. Technisch gezien prachtig, main quest is "oke"... nee meer dan een 7 zeker niet en dan ben ik nog aardig...
Dat kan natuurlijk, smaken verschillen enzo. Punt is gewoon dat ik het een mooie road trip vond met echte vrienden. Ben vrij vergevensgezind wat betreft de minpunten en vind de game overall beter dan bijvoorbeeld XIII. Daar snapte ik werkelijkwaar helemaal niets van het verhaal bijvoorbeeld. Heb ook veel meer een klik met de cast van XV dan XIII.

XII heb ik niet meer gespeeld dan 10 uur en de laatste main line Final Fantasy die ik heb uitgespeeld is X van twee generaties terug. Wat ze nu neerzetten met XV vind ik wat dat betreft erg knap en ik ben tevreden met het eindresultaat al kan het op veel punten veel beter. Dat vind ik inderdaad wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167392900
Ik snap de haat jegens xiii totaal niet. Zeker met daarbij xiii-2 en Deel 3 een prima trilogie. Alleen Snow bleef irritant, er was hoop voor Hope in de vervolgen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:19:54 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167392975
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik snap de haat jegens xiii totaal niet. Zeker met daarbij xiii-2 en Deel 3 een prima trilogie. Alleen Snow bleef irritant, er was hoop voor Hope in de vervolgen :')
Heb ook geen haat tegen die game. Vind het gewoon minder goed dan XV. Een 7/10.

XIII-2 vond ik alleen een grote herhaaloefening die ik heel snel weer weggelegd heb. Aan LR daarom nooit begonnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167393078
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik snap de haat jegens xiii totaal niet. Zeker met daarbij xiii-2 en Deel 3 een prima trilogie. Alleen Snow bleef irritant, er was hoop voor Hope in de vervolgen :')
Serieus ? ik vind het echt vreselijke games.
Het verhaal is maar vreemd en lijkt op een J-drama, de wereld an sich spreekt me niet aan het het is gewoon bizar linear, ( iets wat 10 ook was maar dat gevoel had ik daar niet ) en wanneer je summons transformeren in auto's en motoren wist ik niet of ik moest huilen of lachen.
Heb het spel 3x geprobeerd te spelen en telkens kwam ik er gewoon niet door en gaf het op na 10-20 uur.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167393185
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:24 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Serieus ? ik vind het echt vreselijke games.
Het verhaal is maar vreemd en lijkt op een J-drama, de wereld an sich spreekt me niet aan het het is gewoon bizar linear, ( iets wat 10 ook was maar dat gevoel had ik daar niet ) en wanneer je summons transformeren in auto's en motoren wist ik niet of ik moest huilen of lachen.
Heb het spel 3x geprobeerd te spelen en telkens kwam ik er gewoon niet door en gaf het op na 10-20 uur.
ik vond het heerlijk. En zeker deel 2 en compleet deel 3. Hele andere games dan het eerste deel. Maar ieder zijn ding. Elke keer hetzelfde riedeltje wordt ook saai imho. Gamers vragen bij elk nieuw deel vernieuwing, maar eenmaal uit schreeuwen ze moord en brand dat er vernieuwing is :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:31:02 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167396305
Ik ben in t gevreesde chapter 13 :D :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:32:12 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167396333
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

ik vond het heerlijk. En zeker deel 2 en compleet deel 3. Hele andere games dan het eerste deel. Maar ieder zijn ding. Elke keer hetzelfde riedeltje wordt ook saai imho. Gamers vragen bij elk nieuw deel vernieuwing, maar eenmaal uit schreeuwen ze moord en brand dat er vernieuwing is :+
Ik vond XIII ook niet vreselijk eigenlijk. XIII-2 zit ik helemaal op t einde maar krijg de eindbaas niet dood.... en heb dom gedaan met saven. Deel 3 nooit gedaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167397123
XIII vond ik echt verschrikkelijk. :') Het verhaal sloeg nergens op, het vechten was echt heel raar, summons waren vreemd, Vanille was een kut wijf en die Japanse zangmuziek op de achtergrond was behoorlijk :'). Echt een game om in een afgesloten kamer te spelen zodat niemand het ziet.
pi_167398573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond XIII ook niet vreselijk eigenlijk. XIII-2 zit ik helemaal op t einde maar krijg de eindbaas niet dood.... en heb dom gedaan met saven. Deel 3 nooit gedaan.
die baas moet ik toch echt hard over nadenken welke dat was en wat de makkelijkste manier is om die te verslaan :D

Deel 3 is geheel anders; tijdmanagament, monster-management en in mijn ogen echt een open wereld met een zoek-het-maar-uit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167398617
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:06 schreef Bananenpap het volgende:
XIII vond ik echt verschrikkelijk. :') Het verhaal sloeg nergens op, het vechten was echt heel raar, summons waren vreemd, Vanille was een kut wijf en die Japanse zangmuziek op de achtergrond was behoorlijk :'). Echt een game om in een afgesloten kamer te spelen zodat niemand het ziet.
nee, dit verhaal wint een Oscar :P

En Afrojack :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167398723
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

nee, dit verhaal wint een Oscar :P

En Afrojack :')
Dit verhaal is ook slecht, maar dat komt omdat er geen diepgang in zit. Het is in ieder geval wel beter te volgen dan XIII.
  zaterdag 17 december 2016 @ 19:23:21 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167399010
Heb niets van Afrojack meegekregen. Luisterde eigenlijk alleen maar soundtracks van IX, X en VI
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167399107
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:11 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit verhaal is ook slecht, maar dat komt omdat er geen diepgang in zit. Het is in ieder geval wel beter te volgen dan XIII.
wat was er niet te volgen? Als je het niet uitgespeeld hebt weet je natuurlijk niet alles :+

Beste FF nu is toch FFXIV, dat heeft alles wat een FF moet hebben O+

Jammer van de maandelijkse kosten, maar het is gewoon te tof O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167399123
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb niets van Afrojack meegekregen. Luisterde eigenlijk alleen maar soundtracks van IX, X en VI
Ik shuffle maar raak, pure nostalgie O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167399236
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

wat was er niet te volgen? Als je het niet uitgespeeld hebt weet je natuurlijk niet alles :+

Beste FF nu is toch FFXIV, dat heeft alles wat een FF moet hebben O+

Jammer van de maandelijkse kosten, maar het is gewoon te tof O+
Hype Hype *O*
( na 3.3 gestopt ik was alexander helemaal zat :'( )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167399250
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

wat was er niet te volgen? Als je het niet uitgespeeld hebt weet je natuurlijk niet alles :+

Ik heb het niet uitgespeeld omdat ik het beu was omdat ik er gewoon niks van kon volgen en die gevechten met die summons gewoon nergens op sloegen.
pi_167399317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:35 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Hype Hype *O*
( na 3.3 gestopt ik was alexander helemaal zat :'( )
[ afbeelding ]
ik ga deze maand weer beginnen om erin te komen *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_167399349
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

wat was er niet te volgen? Als je het niet uitgespeeld hebt weet je natuurlijk niet alles :+

Beste FF nu is toch FFXIV, dat heeft alles wat een FF moet hebben O+

Jammer van de maandelijkse kosten, maar het is gewoon te tof O+
Ik had hem gelijk gekocht toen hij uitkwam als groot liefhebber van XI, maar vond het echt flink tegenvallen. Hebben ze er niet later nog een halve remake van gemaakt?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167399422
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik had hem gelijk gekocht toen hij uitkwam als groot liefhebber van XI, maar vond het echt flink tegenvallen. Hebben ze er niet later nog een halve remake van gemaakt?
Een hele remake kan je wel zeggen, hoe slecht FF14 op de launch was, so goed is een Realm reborn :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167399606
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:43 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Een hele remake kan je wel zeggen, hoe slecht FF14 op de launch was, so goed is een Realm reborn :)
Ik heb mezelf twee weken kerstvakantie gegund, dus op zich wel een idee om het eens te gaan spelen. :P
Enig idee hoe het zich verhoudt tot FFXI?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167401462
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb mezelf twee weken kerstvakantie gegund, dus op zich wel een idee om het eens te gaan spelen. :P
Enig idee hoe het zich verhoudt tot FFXI?
Heb 11 nooit gespeeld, maar dat had erg langzame menu based combat geloof ik.
je kan 14 vergelijken met wow qua hotbar combat alleen met een langere global cooldown om het wat minder hectisch te maken.
FF14 is zeer erg story driven wat dat betreft, met honderden cutscenes en cinematics.
iets wat ik erg wardeer want dat missen andere mmo's nogal, en de quests worden gegeven middels normale dialoog vensters zoals in oudere FF's ipv een vester waar ze text in gooien en 99 van de 100 personen gewoon op accept drukt en niets leest.
Je moet wel even de tijd hebben voor het spel, ik geloof dat ik rond de 80 uur nodig had om door het eerste spel heen te komen met de mainquest en bijbehorende sidequests in de zones.
Heb hier eigenlijk geen end-game content gedaan want dat was niet echt relevant meer en ik wou door naar heavensward, waar ik vervolgens ook nog eens 60 uur in heb gestoken voor ik daar klaar was met de mainquest.

Je merkt wel dat de productie waarde van het spel met de uitbreiding erg omhoog gegaan is, de patches die opbouwen naar heavensward en de area's en content van heavensward zelf zijn velemalen beter, niet dat ik me ooit gestoord hebt aan de oude area's of dat ze slecht waren, verre van eigenlijk maar dat is wel persoonlijk natuurlijk.

Hier een voorbeeld van je combat scherm in een raid.


en hier eentje in een dungeon


[ Bericht 8% gewijzigd door DJ_ op 17-12-2016 20:45:34 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167401806
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik snap de haat jegens xiii totaal niet. Zeker met daarbij xiii-2 en Deel 3 een prima trilogie. Alleen Snow bleef irritant, er was hoop voor Hope in de vervolgen :')
XIII was wel oke maar man XIII-2 kon ik het verhaal echt niet goed volgen :')

XIII-3 nooit gespeeld daar ik toen al PS4 had.
Irene is bae &lt;3
pi_167402449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:38 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Heb 11 nooit gespeeld, maar dat had erg langzame menu based combat geloof ik.
je kan 14 vergelijken met wow qua hotbar combat alleen met een langere global cooldown om het wat minder hectisch te maken.
FF14 is zeer erg story driven wat dat betreft, met honderden cutscenes en cinematics.
iets wat ik erg wardeer want dat missen andere mmo's nogal, en de quests worden gegeven middels normale dialoog vensters zoals in oudere FF's ipv een vester waar ze text in gooien en 99 van de 100 personen gewoon op accept drukt en niets leest.
Je moet wel even de tijd hebben voor het spel, ik geloof dat ik rond de 80 uur nodig had om door het eerste spel heen te komen met de mainquest en bijbehorende sidequests in de zones.
Heb hier eigenlijk geen end-game content gedaan want dat was niet echt relevant meer en ik wou door naar heavensward, waar ik vervolgens ook nog eens 60 uur in heb gestoken voor ik daar klaar was met de mainquest.

Je merkt wel dat de productie waarde van het spel met de uitbreiding erg omhoog gegaan is, de patches die opbouwen naar heavensward en de area's en content van heavensward zelf zijn velemalen beter, niet dat ik me ooit gestoord hebt aan de oude area's of dat ze slecht waren, verre van eigenlijk maar dat is wel persoonlijk natuurlijk.

Hier een voorbeeld van je combat scherm in een raid.
[ afbeelding ]

en hier eentje in een dungeon
[ afbeelding ]

11 was inderdaad redelijk traag en ook wel een behoorlijke grind, maar net als 14 wel een prachtige verhaallijn voor een MMO. 80 uur is ook niks vergeleken met 11 trouwens. :P
Denk dat ik het maar een kans ga geven en ouderwets BLM ga spelen. Maakt het nog uit of je het met of zonder expansion speelt als je begint?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167402597
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

11 was inderdaad redelijk traag en ook wel een behoorlijke grind, maar net als 14 wel een prachtige verhaallijn voor een MMO. 80 uur is ook niks vergeleken met 11 trouwens. :P
Denk dat ik het maar een kans ga geven en ouderwets BLM ga spelen. Maakt het nog uit of je het met of zonder expansion speelt als je begint?
Nee maakt ipc niks uit, je kan alleen 1 ras niet gebruiken wat ze met de expansion hebben geïntroduceerd, verder merk je niks van de expansion totdat je level 50 bent en de overgang maakt naar heavensward in het verhaal.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167408652
Volgens mij was er nu ook vier dagen trial, wel aaneengesloten. Dus wanneer je begint heb je 96 uur gratis gametijd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2016 @ 00:02:34 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167408976
11 verhaal owns 14 verhaal :)

FF14 is echt een WoW-cloon geworden helaas. Ik heb het pre-2.0 en post-2.0 gespeeld (tot ongeveer 3.2). Alle end-game content gedaan, maar het trekt gewoon echt niet meer. Het is allemaal veel van hetzelfde. Je weet al wat een patch gaat brengen voordat je de notes hebt gelezen, er is niks nieuws in het spel en als die er wel blijkt te komen kleden ze het uiteindelijk net zo lang uit totdat het niks meer voorstelt.
pi_167409025
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:52 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij was er nu ook vier dagen trial, wel aaneengesloten. Dus wanneer je begint heb je 96 uur gratis gametijd
Zag het voorbij komen inderdaad. Download loopt, dus wellicht morgen maar eens even weer proberen als ik tijd heb.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167414315
Ik begin een patroon te zien _O-

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 18 december 2016 @ 12:57:08 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167414832
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2016 12:29 schreef Aether het volgende:
Ik begin een patroon te zien _O-

[ afbeelding ]
Japan houdt niet meer van games?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167415515
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2016 12:29 schreef Aether het volgende:
Ik begin een patroon te zien _O-

[ afbeelding ]
Was te verwachten natuurlijk. Het hele idee achter de game was om een veel meer toegankelijke game te maken voor het bredere Westerse publiek. Dat gaat wel teen koste van veel traditionele JRPG elementen en daar zal niet iedereen in Japan blij mee zijn. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167417651
quote:
What will Ignis eat today? Japanese food site creates amazing Final Fantasy XV cooking video
Take a real-life cooking class with Ignis while enjoying music, costumes and iconic images from the game.


Tastemade is known for having a vast collection of good-looking food and travel videos, and now its team in Japan is making news for releasing a clip that many are saying is their best yet. The video, simply titled Simmered Hodgepodge Stew (filled with meat and vegetables), looks no different at first glance from many of the other cooking clips in their collection, but people who’ve clicked on the clip have been pleasantly surprised with the cook at the head of the show.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167420210
Ffxiv maar weer een kans gegeven en het is nu inderdaad een stuk leuker. Wel weer een abonnementje waard voor een paar maandjes. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167424102
Momenteel FFVII weer eens aan het spelen. Ben wel benieuwd hoe ze sommige dingen gaan remaken. Dat stuk met Don Corneo bijvoorbeeld. :')
  zondag 18 december 2016 @ 18:54:47 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167424449
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:44 schreef Bananenpap het volgende:
Momenteel FFVII weer eens aan het spelen. Ben wel benieuwd hoe ze sommige dingen gaan remaken. Dat stuk met Don Corneo bijvoorbeeld. :')
Dat zal inderdaad wel ff nadenken zijn voor Square. Misschien passen ze de hele sectie aan en laten ze bijvoorbeeld enkel Aerith infiltreren. Kun je ook het zoeken naar een jurk en parfum skippen, dat was namelijk best wel saai.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167431132
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:51 schreef Monolith het volgende:
Ffxiv maar weer een kans gegeven en het is nu inderdaad een stuk leuker. Wel weer een abonnementje waard voor een paar maandjes. :P
Ja toch, FF14 neemt ook nog steeds alleen maar toe in aantal spelers dus dat zegt genoeg :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167432511
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 21:42 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ja toch, FF14 neemt ook nog steeds alleen maar toe in aantal spelers dus dat zegt genoeg :P
Lekker zondagje gespeeld, inmiddels lvl 20 THM. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167433077
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Lekker zondagje gespeeld, inmiddels lvl 20 THM. :P
Dan heb je de eerste primal inmiddels wel gehad denk ik ? :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167433217
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dan heb je de eerste primal inmiddels wel gehad denk ik ? :)
Volgens mij nog niet. Qua main quests heb ik tot en met de eerste party quest gedaan. Verder de THM guild missies, eerste twee hunter logs en wat losse quests.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167433396
Japanse Gameplay-demo Dragon Quest XI PS4

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_167433620
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij nog niet. Qua main quests heb ik tot en met de eerste party quest gedaan. Verder de THM guild missies, eerste twee hunter logs en wat losse quests.
Nee dan ben je er nog niet, als je in het begin alle sidequests en novicenetwork quests doet loop je al gouw voor in level op de main quest, maar dat is niet erg :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_167434106
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:54 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee dan ben je er nog niet, als je in het begin alle sidequests en novicenetwork quests doet loop je al gouw voor in level op de main quest, maar dat is niet erg :P
Ja die instance quest die ik nu moet doen voor de main story is lvl 16 volgens mij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 19 december 2016 @ 06:51:32 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167437162
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2016 22:47 schreef Aether het volgende:
Japanse Gameplay-demo Dragon Quest XI PS4

Ik ben zooooo benieuwd naar de Switch versie. Hopelijk is het gebaseerd op de PS4 versie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 19 december 2016 @ 08:19:37 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167437468
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

die baas moet ik toch echt hard over nadenken welke dat was en wat de makkelijkste manier is om die te verslaan :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Deel 3 is geheel anders; tijdmanagament, monster-management en in mijn ogen echt een open wereld met een zoek-het-maar-uit.
Hbe ik alleen de demo van gespeeld. Vond ik volgens mij niet zo schitterend.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 19 december 2016 @ 08:22:49 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167437501
Ik vond chapter 13 trouwens heul niet zo vreselijk :o :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167437502
Die endgame toren-dungeon is ook pure haat zeg. Ik speel zonder guide, dus aub niet de clue melden. Maar zoveel vijanden als je de puzzel verkeerd doet, ik ben nu een ster in meerdere reuzen mollen. Mijn teamgenoten wat minder :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 19 december 2016 @ 15:55:40 #301
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167445495
Over chapter 13 he.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')