quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
E pikt steeds mijn houten snijplankjes uit de kast en dat zijn dan haar "schaatsrolsen"![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
E pikt steeds mijn houten snijplankjes uit de kast en dat zijn dan haar "schaatsrolsen"![]()
Idem. Kuiken slaapt wel al sinds zijn 2e verjaardag in een peuterbed met dekbed en kussen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 16:20 schreef Goitske het volgende:
Teun slaapt sinds de zomer niet meer in de slaapzak had het te warm en is zo gebleven.
ik mis jou op instagram.quote:Op donderdag 8 december 2016 23:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier ooken dan zing ik Kling Klokje Klingelingeling, hoor ik 'Neeeheeeee mama... hoodewintwaaitdodeboooome!"
.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 12:47 schreef Franny_G het volgende:
Maar je kunt je nog wel lekker een keer omdraaien, JM..
Zo, mag ik even jaloers zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds ik een Peuter heb () is mevrouw echt niet meer op te houden - met een goed humeur - tot 7u. Zou het aan de wintertijd / donkerheid liggen of... gister heb ik haar zelfs om half 6 al naar bed gebracht. Nu vind ik dat niet zo erg hoor, een hele lange avond voor mezelf.. maar vroeg me af of het herkenbaar is.
Ze slaapt overigens van 12 tot half 3/3u nog en ze is als ik niet hoef te werken pas om 9 u wakker. Van de week versliep ik me na een baggermigraineaanvalnacht tot half 10 en lag mevrouw ook nog in coma.
Ja is hier zeker herkenbaar. Die van mij ligt er sinds de wintertijd ook echt om uiterlijk half 7 in.. Dat uitslapen doet ze niet, mijn oudste deed dat wel. Mijn oudste sliep tot ze iets van 20maanden was iedere dag van 17:00 tot 9:30quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds ik een Peuter heb () is mevrouw echt niet meer op te houden - met een goed humeur - tot 7u. Zou het aan de wintertijd / donkerheid liggen of... gister heb ik haar zelfs om half 6 al naar bed gebracht. Nu vind ik dat niet zo erg hoor, een hele lange avond voor mezelf.. maar vroeg me af of het herkenbaar is.
Ze slaapt overigens van 12 tot half 3/3u nog en ze is als ik niet hoef te werken pas om 9 u wakker. Van de week versliep ik me na een baggermigraineaanvalnacht tot half 10 en lag mevrouw ook nog in coma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |