Je flamed me, daar reageer ik enkel op. Slechte flames ook nog eens. Maar het zal je ego goed doen gok ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
ONTOPIC. JE BENT MODERATOR GODVERDOMME
...quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:59 schreef Caland het volgende:
De bounty award - De VBL moderator die zwart van binnen maar wit van buiten is.
Wat leuk dat je het concept van de user GGMM doorkrijgt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je flamed me, daar reageer ik enkel op. Slechte flames ook nog eens. Maar het zal je ego goed doen gok ik.keep em comin.
Slechtste troll award; GGMM
GGMM is dan ook een onmeunige broodmongool, daar kun je niet al te veel van verwachten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je flamed me, daar reageer ik enkel op. Slechte flames ook nog eens. Maar het zal je ego goed doen gok ik.keep em comin.
Shots firedquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GGMM is dan ook een onmeunige broodmongool, daar kun je niet al te veel van verwachten.
Praat nederlands joh gekquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je reageerde op doublepain.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GGMM is dan ook een onmeunige broodmongool, daar kun je niet al te veel van verwachten.
HEY DE DUITSERS HEBBEN DIT TOPIC OOK GEVONDENquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
HEY DE DUITSERS HEBBEN DIT TOPIC OOK GEVONDEN
Zeer matige comeback.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
HEY DE DUITSERS HEBBEN DIT TOPIC OOK GEVONDEN
VBL / [VBL Awards 2016] Stemtopic #1quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier kan inmiddels wel een slotje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |